Czym to takim nadzwyczajnym wyróżnia się duet tramwajów o których piszesz w stosunku do pozostałych? Chodzi mi zarówno o linie bieżanowskie jak i kurdwanowskie. Co to już "50" nie jest "taka modna"?Kaszmir pisze: ↑05 maja 2024, 14:21
Niemniej chyba jestem coraz większym zwolennikiem, by skierować "155" przez Malborską do Wielickiej. Utrzymana byłaby przesiadka na wszystkie linie, w tym "164" i "169", do tego pasażerowie zyskaliby też możliwość przesiadki na tramwaje bieżanowskie - zwłaszcza "9+49", a i Malborska odzyskałaby szybkie połączenie z tramwajami.
Kurdwanów, Piaski Nowe, Wola Duchacka
Re: Kurdwanów, Piaski Nowe, Wola Duchacka
Re: Kurdwanów, Piaski Nowe, Wola Duchacka
Dojazd do Huty, w szczególności do uczelni i biurowców w Czyżynach.
Re: Kurdwanów, Piaski Nowe, Wola Duchacka
Marny takt "155" czyni tą ofertę mało atrakcyjną...
Re: Kurdwanów, Piaski Nowe, Wola Duchacka
Przy przesiadce ze 155 na 169, to zdecydowanie lepszą opcją jest jazda 179 do AGH/UR i tam wykonać dodatkową przesiadkę. Niż jeździć 155 i 169 naokoło Woli. W każdym bądź razie trasa tej linii wymaga optymalizacji. Pytanie kiedy i czy ktoś się tym zajmie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] i 1 gość