STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
-
- Znawca
- Posty: 126
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
HY843 wrócił już do ruchu.
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Potwierdzam. Przed chwilą widziałem go przy dojeździe do pętli "Kurdwanów P+R". Kursuje na "10".
![Sarkazm ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Wygląda na to, że powrócił do ruchu wreszcie HY738, wyświetla się od rana na "50". Miał kolizję na Krowodrzy Górce więcej niż pół roku temu z blachosmrodem. Rozwalony przód i dodatkowo porysowania po stronie drzwi. Sporo roboty, aby go przywrócić, ale widać udało się. No to jeszcze muszą wrócić HY712 (kolizja wgniecenia na Straszewskiego z RY802), HY702 (problem z wózkiem, może przekładnią jest rozłączony), HY840 (urwał pantograf i chyba są inne problemy na dachu wagonu - dość dawno Na Zjeździe), RY826 - część mechaniczna.
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Ponawiam po prawie 6 miesiącach to samo pytanie. Czy ten wagon (TINA) jest nadal w Krakowie?pawel200020 pisze: ↑11 paź 2023, 12:25 Tina cały czas jest w Krakowie, choć fakt dawno jej nie ruszano
![Zaskoczenie :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
-
- Ekspert
- Posty: 1860
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
-
- Znawca
- Posty: 126
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Ktoś wie skąd bierze się to obrzydliwe zgrzytanie? Najczęściej dobiega z ostatniego członu i dochodzi z okolic podwozia. Niezależnie od serii już większość wagonów tak ma i jest to dosyć irytujące.
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Ile jeszcze czasu będą testować tą Tinę? To taki egzemplarz na stałe jeżdżący sobie "wycieczkowo" po mieście? Modyfikują go w jakikolwiek sposób?
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 218
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
A za zużycie torowisk przez jeżdżący non-stop wagon?
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Pytam, bo to właśnie zużycie torowisk jest rzekomo powodem, dla którego w Krakowie nie możemy już sobie wynająć przejazdu tramwajem.
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
W ten weekend ma się w końcu odbyć przejazd wynajętym tramwajem pierwszy raz po kilku latach przerw:
https://www.facebook.com/events/787321053329600
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Stadlery mają bardzo dużą ilość kolizji. To fakt w tej chwili to najliczniejszy tabor i też jeżdżą na liniach gdzie o kolizję nietrudno. Mimo to dlaczego tych kolizji jest tak dużo jest intrygujące i ok. 2/3 przypadków są to Stadlery. Ostatnio zauważyłem, że wagony po lekkich kolizjach zadrapaniach i rozwaleniu zderzaka szybko wracają do ruchu. Dzisiaj widziałem w ruchu HY701 i RY884 które uczestniczyły w kolizjach kilka dni temu. Być może wreszcie MPK zakupiło trochę opraw na zderzaki, przednich lamp, szyb, lusterek. A może przekładają z innych wagonów? Może powinni zrobić jakąś akcję propagandową ile tych kolizji jest. Zwykle są to proste błędy blachosmrodów, którzy wymuszają pierwszeństwo na zawrotkach, skrzyżowaniach, lub wjeżdżają nagle na pas torowiska.
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Zakupili, albo producent dostarczył w ramach "wyprawki".
Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
W zdecydowanie większej liczbie przypadków części przekładają z jednego pojazdu do drugiego. ![Zakłopotanie :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Zakłopotanie :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości