To trzeba koniecznie dać znać ZTP, że błędnie oznaczyli linię "352"Ydhflx pisze: 07 lip 2024, 16:57Jak widać, ZTP uważa że linia jest "linią autobusową aglomeracyjną przyspieszoną" nie wtedy kiedy jeździ poza Krakowem i omija przystanki, ale wtedy kiedy jeździ poza Krakowem, ale częściej niż co godzinę i omija przystanki, ale nie pod rząd, i jedzie do centrum Krakowa.


A tak serio, naprawdę nie rozumiem skąd taka decyzja w ZTP. Numeracja nigdy nie powinna być łączona z częstotliwością bo inaczej właśnie dochodzi do takich kwiatków jak z "200". A jeśli ZTP będzie się upierało przy tym, to takich dziwności będzie z czasem tylko więcej.
Idąc tym tokiem, czy linie "20", "21", "22" i "24" to tramwaje aglomeracyjne?elot360 pisze: 07 lip 2024, 17:47Nie chodziło o nawiązanie do numeracji 5x, która w autobusach oznacza linię przyspieszoną a w tramwajach linię z nadzwyczajnie wysoką częstotliwością?

Jeździłem wtedy "16/46" i kojarzę, że "46" miało w wagonach ściągnięte tablice "16". Możliwe, że "46" kursowało poza szczytem w zamian za część "16", gdy były mniejsze potoki do Kombinatu.tomaszep42 pisze: 07 lip 2024, 19:13Tramwaje 4x - linie wspomagające podstawową linię w dni powszednie (43 DT - Nowy Bieżanów, 44 Bronowice Nowe - Pl. Centralny, 46 Mistrzejowice - Pl. Centralny (sic!))
"7xx" były wtedy uważane za 100% strefowe. Pętla "Sidzina Las" dla "701" była na granicy gmin.tomaszep42 pisze: 07 lip 2024, 19:13Autobusy 7xx - ciekawa kategoria. To były linie de facto "zamiejskie" których trasa była prawie w całości poza Krakowem. 701 linia jeździła po Skawinie i do pętli Sidzina Las, 705 Niepołomice - Brzegi