Moim zdaniem dla samej takiej przesiadki, nie warto. Z ROK jeździ tam (na Czarnowiejską) 173, 310, 501, 511. Tak, one wszystkie się w szczycie spóźniają, ale ta nowa linia pod tym względem nie będzie lepsza. Do tego pewnie będzie miała słabą częstotliwość. Czy warto nakładać jej ~1km trasy, i wpychać ją w korki na Armii Krajowej, żeby była przesiadka na dwie linie więcej (ale za to na 310 nie, bo ono na Przybyszewskiego nie staje)? Moim zdaniem nie.kry5 pisze: 25 wrz 2024, 17:50 Fajnie by było jakby linia 137 nie wyjeżdżała od razu po obsłużeniu przystanku "Bronowice ska" od razu na górę tylko pojechała jeszcze jeden na "Zarzecze" i potem skręt w prawo obok PSP na Lindego obok Lidl do Bronowice Małe. Nieraz człowiek chce podjechać z Conrada czymś na Czarnowiejską a 173 nie ma z ROK też 501/511. A tak można by podjechać na Zarzecze i złapać 164/199 który zjeżdża ze ślimaka.
Po drugie, zgadzam się z przedmówcą, że nowe 126 powinno być na stałe do Os. Podwawelskiego. Bardzo brakuje połączenia północ - południe po tej stronie miasta, w zasadzie to nie ma innego niż aleje, tudzież kilka przesiadek na rzadkie linie (w stałym układzie). Chcąc jechać w kierunku Kapelanki ta linia kończąc na Salwatorze nic by nie dawała, a na południe w kierunku Konopnickiej - niewiele.