Cieszcie się ludy, że nie będziecie zdani na 701 f15

A czym mają je obsadzić, GT8? To przecież z Rakowic nie będzie w stanie ruszyć, bo się drzwi nie zamknąfysztof pisze: 25 paź 2024, 17:56 Czy dobrze widzę, ze nie będzie połączenia Grębałowa z Cm. Rakowickim? Przecież "85" jest zawsze oblegane, to ważne połączenie... Naprawdę?
Prędzej realne przewidywanie, jak bardzo linie na Jarzębiny będą zapchane pasażerami - i w związku z tym opóźnione i zajeżdżające się.Bayer2003 pisze: 25 paź 2024, 13:29 Dziwi brak jakiejkolwiek linii "8x" na Jarzębiny - nawet jeżeli "1" i "5" dostaną f~10, jedna linia f~20 (np. kursująca po Nowej Hucie) jeszcze by się zmieściła na przejazdówce. Oszczędności?
No ale tego nie puścisz raczej w GT8/N8fysztof pisze: 25 paź 2024, 17:56 Czy dobrze widzę, ze nie będzie połączenia Grębałowa z Cm. Rakowickim? Przecież "85" jest zawsze oblegane, to ważne połączenie... Naprawdę?
Mi się ten pomysł podoba!Bautosz pisze: 26 paź 2024, 0:06Wpadłem na pomysł, by na 1 listopada uruchomić '825' na trasie Złocień - jak '125' - Dworzec Główny Wschód - ul. Wita Stwosza - Cmentarz Rakowicki Zachód (końcowo-początkowy - 01). Najprawdopodobniej nie będzie trzeba dołożyć żadnej nowej brygady, ponieważ taka trasa zajmuje 3 minuty dłużej względem trasy 125.
Czyli typowy krakowializm, robimy cmentarz ale dojazdu bez łachy.yosujiro pisze: 26 paź 2024, 17:17 Do cmentarza w Podgórkach prowadzi wąska droga, do tego byłby problem z zawróceniem. Jak w zwykły dzień może dałoby się to ogarnąć busem, tak na WŚ coś czuję, że niewykonalne.
Cmentarz póki co jest "prywatny", wybudowany w ramach PPP i zarządzany przez firmę z Łodzi. Ale po okresie obowiązywania umowy teren wróci pod zarząd miasta. Może dlatego miasto jakoś "nie spieszy się" z obsługą tego terenu. Ale moim zdaniem warto pomyśleć o dobrej drodze dojazdowej, bo za rok dwa może już nie być gdzie tej drogi zbudować...
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 6 gości