- Linie, trasy, rozkłady
-
Cyjan
- Specjalista
- Posty: 484
- Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37
Post
autor: Cyjan » 25 paź 2024, 13:47
Chyba właśnie 1 i 5 będzie jako to "extra"
Cieszcie się ludy, że nie będziecie zdani na 701 f15

ona/jej
-
Kenoip
- Pasażer
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 kwie 2023, 10:47
Post
autor: Kenoip » 25 paź 2024, 17:25
Na przystanku Nowy Kleparz jest tabliczka 854. 154 jest jeszcze w pamięci, ale czy długo?
-
fysztof
- Ekspert
- Posty: 880
- Rejestracja: 10 mar 2020, 10:04
Post
autor: fysztof » 25 paź 2024, 17:56
Czy dobrze widzę, ze nie będzie połączenia Grębałowa z Cm. Rakowickim? Przecież "85" jest zawsze oblegane, to ważne połączenie... Naprawdę?
-
Kojak
- Ekspert
- Posty: 805
- Rejestracja: 26 lip 2022, 20:49
Post
autor: Kojak » 25 paź 2024, 18:02
Z tego co widać to wzmocnienia oferty przewozowej w okresie święta zmarłych są dość ubogie. Czy aby nie jest to pokłosiem braku taboru i personelu?
Swoją drogą lepiej nie otwierać linii, których nie ma czym obsadzić, więc może to i dobrze.
-
Cyjan
- Specjalista
- Posty: 484
- Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37
Post
autor: Cyjan » 25 paź 2024, 19:30
Ja myślę, że oni coś jeszcze upichcą na przyszły weekend, ale info pódzie dzień wcześniej
ona/jej
-
suchy
- Ekspert
- Posty: 1172
- Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16
Post
autor: suchy » 25 paź 2024, 21:24
fysztof pisze: 25 paź 2024, 17:56
Czy dobrze widzę, ze nie będzie połączenia Grębałowa z Cm. Rakowickim? Przecież "85" jest zawsze oblegane, to ważne połączenie... Naprawdę?
A czym mają je obsadzić, GT8? To przecież z Rakowic nie będzie w stanie ruszyć, bo się drzwi nie zamkną
85 na mapce jest zaznaczone, ale ma jechać do Piastów - więc będzie się można przesiąść chociażby na Bieńczyckiej na 1/5.
Bayer2003 pisze: 25 paź 2024, 13:29
Dziwi brak jakiejkolwiek linii "8x" na Jarzębiny - nawet jeżeli "1" i "5" dostaną f~10, jedna linia f~20 (np. kursująca po Nowej Hucie) jeszcze by się zmieściła na przejazdówce. Oszczędności?
Prędzej realne przewidywanie, jak bardzo linie na Jarzębiny będą zapchane pasażerami - i w związku z tym opóźnione i zajeżdżające się.
Więc po co dokładać kolejną linię - żeby zrobić jeszcze więcej problemów z zajechaniami, przepuszczaniem się...?
-
Bautosz
- Znawca
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2024, 20:40
- Lokalizacja: Podgórze
Post
autor: Bautosz » 26 paź 2024, 0:06
Nie wiem czy nie będzie to offtopic i czy nie jest to bardziej propozycja zmiany układu.
Wpadłem na pomysł, by na 1 listopada uruchomić '825' na trasie Złocień - jak '125' - Dworzec Główny Wschód - ul. Wita Stwosza - Cmentarz Rakowicki Zachód (końcowo-początkowy - 01). Najprawdopodobniej nie będzie trzeba dołożyć żadnej nowej brygady, ponieważ taka trasa zajmuje 3 minuty dłużej względem trasy 125.
-
kot_feliks
- Ekspert
- Posty: 1256
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Post
autor: kot_feliks » 26 paź 2024, 12:07
fysztof pisze: 25 paź 2024, 17:56
Czy dobrze widzę, ze nie będzie połączenia Grębałowa z Cm. Rakowickim? Przecież "85" jest zawsze oblegane, to ważne połączenie... Naprawdę?
No ale tego nie puścisz raczej w GT8/N8

-
fysztof
- Ekspert
- Posty: 880
- Rejestracja: 10 mar 2020, 10:04
Post
autor: fysztof » 26 paź 2024, 14:55
Wiem... Ale może przydałoby się w takim razie coś ala "885" łączące te dwa cmentarze?
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6846
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 26 paź 2024, 15:06
Bautosz pisze: 26 paź 2024, 0:06Wpadłem na pomysł, by na 1 listopada uruchomić '825' na trasie Złocień - jak '125' - Dworzec Główny Wschód - ul. Wita Stwosza - Cmentarz Rakowicki Zachód (końcowo-początkowy - 01). Najprawdopodobniej nie będzie trzeba dołożyć żadnej nowej brygady, ponieważ taka trasa zajmuje 3 minuty dłużej względem trasy 125.
Mi się ten pomysł podoba!
-
Aułrora
- Specjalista
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
- Lokalizacja: Kraków - Kobierzyn
Post
autor: Aułrora » 26 paź 2024, 15:23
Mi osobiście brakuje tego, że do każdego cmentarza komunalnego nie ma możliwości dojazdu linią 8xx pod same bramy lub niedaleko ich. Taki cmentarz w Podgórkach Tynieckich czy cmentarze w Kobierzynie. Fakt nie są duże, są stricte lokalne, jednakże ludzie, którzy podchodzą sobie do nich na piechotkę chcieliby następnie podjechać do tych większych nekropolii to nie mają jak. Jedynie co to można z ul. Lubostroń bądź ul. Czerwone Maki podejść na Kobierzyńską i wsiąść do 802-ki jednak, że po ostatnich doświadczeniach wiem, że ta linia to już przy "Cm. Borek Fałęcki" jest napchana pod sam kurek. Więc jak z tych dwóch cmentarzy jakość da się dostać do Prądnika Czerwonego to z Podgórek nawet nie ma jak bo odległość od przystanku Wrony jest za duża. Więc fajnie by było jakby w końcu ZTP na coś wpadło.
"Festina lente 106 ad Łagiewniki" ~
Dawid (czyli ja

)
-
zubrzyk111
- Znawca
- Posty: 112
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:16
- Lokalizacja: Kraków/Kalwaria Z.
Post
autor: zubrzyk111 » 26 paź 2024, 16:35
Ten cmentarz na Podgórkach wcale nie jest wbrew pozorom stricte lokalny, to najnowszy w mieście cmentarz komunalny, gdzie z tego co się orientuję często odbywają się pochówki krakowian z krótszym stażem, którzy nie posiadają nigdzie w mieście rodzinnych grobów, a tam ponoć teraz najłatwiej otrzymać miejsce.
-
yosujiro
- Ekspert
- Posty: 1649
- Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54
Post
autor: yosujiro » 26 paź 2024, 17:17
Do cmentarza w Podgórkach prowadzi wąska droga, do tego byłby problem z zawróceniem. Jak w zwykły dzień może dałoby się to ogarnąć busem, tak na WŚ coś czuję, że niewykonalne.
-
judash
- Ekspert
- Posty: 771
- Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34
Post
autor: judash » 26 paź 2024, 21:26
yosujiro pisze: 26 paź 2024, 17:17
Do cmentarza w Podgórkach prowadzi wąska droga, do tego byłby problem z zawróceniem. Jak w zwykły dzień może dałoby się to ogarnąć busem, tak na WŚ coś czuję, że niewykonalne.
Czyli typowy krakowializm, robimy cmentarz ale dojazdu bez łachy.
-
pjetrek
- Ekspert
- Posty: 772
- Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31
Post
autor: pjetrek » 26 paź 2024, 21:57
judash pisze: 26 paź 2024, 21:26
Czyli typowy krakowializm, robimy cmentarz ale dojazdu bez łachy.
Cmentarz póki co jest "prywatny", wybudowany w ramach PPP i zarządzany przez firmę z Łodzi. Ale po okresie obowiązywania umowy teren wróci pod zarząd miasta. Może dlatego miasto jakoś "nie spieszy się" z obsługą tego terenu. Ale moim zdaniem warto pomyśleć o dobrej drodze dojazdowej, bo za rok dwa może już nie być gdzie tej drogi zbudować...