Dasz pineskę na google maps pod szkołą, bo nie mogę jej znaleźć?Justforfun pisze: 18 lis 2024, 17:37 W małych pod remizą śmiało i wielkich pod szkołą. Znam teren doskonale
Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
-
- Specjalista
- Posty: 410
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Znawca
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
A widzisz. Mogła zostać zaorana albo przeniesiona dalej w kierunku boiska wg zdjęć streetview z 2013. Ona była naprzeciw remizy. Możliwa zawrotka na skrzyżowaniu wcześniej przy drodze w górę na kościół, chociaż przystanek jest w drugą stronę za tymże skrzyżowaniem.miloszkasperczyk pisze: 18 lis 2024, 17:46 Dasz pineskę na google maps pod szkołą, bo nie mogę jej znaleźć?
Screeny mam za duże i nie mogę ich tu wrzucić, ale zerknij sobie pod osp w wielkich i skrzyżowanie wcześniej z drogą w górę pod kościół przy sklepie, tam akurat mamy w miare nowe zdjęcie.
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Specjalista
- Posty: 410
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Skrzyżowanie wyprofilowano i zamiast zatoczki pojawił się szeroki chodnik, więc ta opcja odpada. Myślę, że droga koło kościoła jest za wąska na autobus 12m. Ponad to dojazd do Czapli Wielkich i powrót już zajmuje dosyć dużo czasu w porównaniu do wjazdu wyłącznie do Czapli Małych, gdzie jest pętla i przystanek na niej, więc można bez problemowo tam zawrócić.Justforfun pisze: 18 lis 2024, 18:25 A widzisz. Mogła zostać zaorana albo przeniesiona dalej w kierunku boiska wg zdjęć streetview z 2013. Ona była naprzeciw remizy. Możliwa zawrotka na skrzyżowaniu wcześniej przy drodze w górę na kościół, chociaż przystanek jest w drugą stronę za tymże skrzyżowaniem.
Screeny mam za duże i nie mogę ich tu wrzucić, ale zerknij sobie pod osp w wielkich i skrzyżowanie wcześniej z drogą w górę pod kościół przy sklepie, tam akurat mamy w miare nowe zdjęcie.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 265
- Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
- Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
W Miechowie start linii raczej na dworcu autobusowych przy ul. Podzamcze, który jest teraz rozbudowywany. Pod dworcem PKP chyba kończy linia miejska, więc obsługa tylko przelotowo.miloszkasperczyk pisze: 18 lis 2024, 14:14 Trasa Linii Axx: KRAKÓW MDA - Zielonki - Trojanowice - Januszowice - Przybysławice - Brzozówka - Cianowice - Skała - Nowa Wieś - Minoga - Barbarka - Gołyszyn - Wysocice - Żarnowica - Gołcza - Rzeżuśnia - Jaksice - Kamieńczyce - Komorów - MIECHÓW PKP - (opcjonalnie obsługa centrum Miechowa np. Rynku).
-
- Specjalista
- Posty: 410
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
W Miechowie można byłoby zrobić trasę Dworzec Autobusowy - Rynek - Szpital św. Anny - Rynek - Dworzec Kolejowy - dalej w kierunku Krakowa. Na mapie wyglądałoby to tak:mikolaj.boron pisze: 18 lis 2024, 18:56 W Miechowie start linii raczej na dworcu autobusowych przy ul. Podzamcze, który jest teraz rozbudowywany. Pod dworcem PKP chyba kończy linia miejska, więc obsługa tylko przelotowo.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Znawca
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Nie mówię żeby go do góry pchać pod kościół bo tam może być ciasno, ale na skrzyżowaniu bez ŻADNEGO NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU obrócisz się nawet piętnastką. Zawracać w Czaplach Małych też nie musi bo przy remizie jadąc w lewo wyjedziesz w Żarnowicy.miloszkasperczyk pisze: 18 lis 2024, 18:50 Skrzyżowanie wyprofilowano i zamiast zatoczki pojawił się szeroki chodnik, więc ta opcja odpada. Myślę, że droga koło kościoła jest za wąska na autobus 12m. Ponad to dojazd do Czapli Wielkich i powrót już zajmuje dosyć dużo czasu w porównaniu do wjazdu wyłącznie do Czapli Małych, gdzie jest pętla i przystanek na niej, więc można bez problemowo tam zawrócić.
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Specjalista
- Posty: 410
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Nie ma szans, chodnik jest w tym miejscu gdzie kiedyś dało się zawrócić. Zdjęcie z 2023 roku.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Znawca
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
No to gdzie zawraca Cieślik liniowo?
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Specjalista
- Posty: 410
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Busem, można na upartego wszędzie zawrócić np. pod kościołem albo w inny sposób. Nie mam pojęcia jak to robi i czy ta linia dalej funkcjonuje, bo nigdy nią nie jechałem.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Znawca
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Funkcjonuje i jest obsługiwana autobusem.miloszkasperczyk pisze: 19 lis 2024, 12:40 Busem, można na upartego wszędzie zawrócić np. pod kościołem albo w inny sposób. Nie mam pojęcia jak to robi i czy ta linia dalej funkcjonuje, bo nigdy nią nie jechałem.
Ex kierowca MPK, PW.
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
https://przelom.pl/pl/755_komunikacja/5 ... LNVMtaLA_APodczas środowego spotkania w Krzeszowicach w sprawie utworzenia nowych połączeń autobusowych w ramach Małopolskich Linii Dowozowych, pojawił się temat przedłużenia linii A44 do Oświęcimia.
Miałoby to nastąpić od stycznia 2025 roku. Autobusy Małopolskich Linii Dowozowych kursowałyby wówczas również przez gminy Babice i Libiąż.
Tak mnie zastanawia czy to nie będzie jednak niszczenie linii A44 i czy ma sens linia która będzie jechać takimi opłotkami skoro już prawie nie ma busiarzy na tej trasie, to ta linia z Oświęcimia nie mogła iść normalnie po drodze wojewódzkiej?
Swoją drogą w artykule nie ma nic na temat połączenia Chrzanowa z Krakowem po dk 79, mimo że spotkanie w Krzeszowicach. Czyżby sprawdziły się przewidywania, że samorządy z tego rejonu będą sępić kasę i skończy się na zapowiedziach? Kuciak?
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Nawet nie chce mi się tego komentować.yosujiro pisze: 28 lis 2024, 15:57 https://przelom.pl/pl/755_komunikacja/5 ... LNVMtaLA_A
Tak mnie zastanawia czy to nie będzie jednak niszczenie linii A44 i czy ma sens linia która będzie jechać takimi opłotkami skoro już prawie nie ma busiarzy na tej trasie, to ta linia z Oświęcimia nie mogła iść normalnie po drodze wojewódzkiej?
https://www.facebook.com/Jaroslaw.Okocz ... &ref=notifyosujiro pisze: 28 lis 2024, 15:57 Swoją drogą w artykule nie ma nic na temat połączenia Chrzanowa z Krakowem po dk 79, mimo że spotkanie w Krzeszowicach. Czyżby sprawdziły się przewidywania, że samorządy z tego rejonu będą sępić kasę i skończy się na zapowiedziach? Kuciak?
O to Ci chodzi?
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
O widzisz, nie pomyślałem, żeby Okoczuka sprawdzić, a on zwykle pierwszy do chwalenia Dzięki
Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)
Pojawiły się oferty (w każdym zadaniu była jedna oferta Alior/mLeasing).mems pisze: 31 paź 2024, 18:08 KMł ogłosiło przetarg na leasing 6 autobusów w 5 zadaniach:
Zadanie 1:
jeden autobus przegubowy, 2019 rok lub nowszy, układ drzwi 2-2-2-2, minimalnie 44 miejsca siedzące
Zadanie 2:
jeden autobus przegubowy, 2017 rok lub nowszy, układ drzwi 2-2-2-2, minimalnie 55 miejsc siedzących
Zadanie 3:
dwa autobusy 11.5-13m, 2017 rok lub nowszy, drzwi 1-2-0 lub 2-2-0, minimalnie 42 miejsca siedzące
Zadanie 4:
podobnie jak zadanie 3, tylko dozwolony wyższy przebieg (ktoś zrobił literówke i jest 450 mln kilometrów ) i mniej miejsc stojących
Zadanie 5:
jeden autobus 10-11m, 2019 rok lub nowszy, drzwi 1-2-0 lub 2-2-0, minimalnie 28 miejsc siedzących
Wszystkie autobusy niskopodłogowe/niskowejściowe z klimatyzacją, miejscami na wózek i normą spalin EURO 6.
Źródło:
https://bip.malopolska.pl/malopolskieko ... -3-uz.html
Rozpiska wszystkie ceny brutto + w nawiasie kwoty założone na poszczególne zadania:
Zadanie 1: 1 897 184,18 zł (1 722 147,60 zł, przekroczony kosztorys)
Zadanie 2: 969 755,81 zł (1 057 504,80 zł)
Zadanie 3: 1 613 508,28 zł (1 668 864,00 zł)
Zadanie 4: 790 487,05 zł (911 676,00 zł)
Zadanie 5: 1 362 981,70 zł (1 486 578,00 zł)
Łącznie całość będzie kosztowała ok 6,6 mln, czyli mniej niż zakładał kosztorys (6 846 770,40 zł).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości