Autobusy elektryczne i hybrydowe
Re: Solaris Urbino 18 IV Electric
Wiadomo co się dzieje z DN005? Widzę że zniknął on z listy zbiorczej wszystkich numerów na stronie api.ttss. Na tomekzaw także brak historii pojazdu
Re: Solaris Urbino 18 IV Electric
To tylko moje przypuszczenia, ale patrząc jak dawno nie był widziany na mieście, to coś czuję, że służy za dawcę części do DN006, który jeździ dość regularnie na dwurazowych.
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Nie powiem, ciekawe miejsce wymyślili na ładowarkę na Rżące. Bardzo jestem ciekaw w jaki sposób będzie się dało pod nią podpiąć jak ją ukończą
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1507
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Miała być ładowarka? Jest ładowarka, w Excelu się zgadza.
Czemu PO227 zamazane w jednym miejscu a zostawione w drugim?
Czemu PO227 zamazane w jednym miejscu a zostawione w drugim?
Nie karmić troli
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
w sumie dobre pytanie już niech zostanie jak jest.
A co do ładowarki to nawet jak wymalują linie po skosie od krawężnika, to może być problem się ustawić. No chyba, że efekt końcowy nas w jakiś sposób zaskoczy
A co do ładowarki to nawet jak wymalują linie po skosie od krawężnika, to może być problem się ustawić. No chyba, że efekt końcowy nas w jakiś sposób zaskoczy
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Ładowarka ładowarką. Ale ta skrzynka w chodniku.
Masakra. Naprawdę nie można jej było zamontować zaraz za krawężnikiem chodnika na trawniku? Po taniości poszli nie powiem.
Masakra. Naprawdę nie można jej było zamontować zaraz za krawężnikiem chodnika na trawniku? Po taniości poszli nie powiem.
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Podstawisz się, przecież kielich będzie równolegle do krawężnika, a pantografy są z przodu wozu. Nie róbmy sensacji tam gdzie jej nie ma
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Ależ ja przecież nie szukam sensacji i nigdzie nie twierdzę, że się nie będzie dało podpiąć zwracam tylko uwagę, że zrobiono to w sposób nielogiczny i w znaczny sposób utrudniający kierowcom życie.
Pantograf jak dobrze pamiętam jest nad lub lekko za I osią. To znaczy, że może się okazać, że do kielicha będzie trzeba ustawić się pod lekkim skosem (zatoka jest głęboka i na to pozwala), jednocześnie nie będzie za bardzo jak nadrzucić przodu, bo stoi skrzynia, a nie jestem przekonany czy bliżej jezdni będzie cokolwiek lepiej. Wielu kierowcom może to sprawić duży problem, jeżeli nawet prawidłowe ustawienie się w zatoce na Pawiej dla niektórych oznacza kilkukrotne poprawianie się. A już nie wspomnę, że niektórzy nie potrafią sobie trafić w kielich na Podwawelskim gdzie zasadniczo podjazd nie jest specjalnie skomplikowany...
Pantograf jak dobrze pamiętam jest nad lub lekko za I osią. To znaczy, że może się okazać, że do kielicha będzie trzeba ustawić się pod lekkim skosem (zatoka jest głęboka i na to pozwala), jednocześnie nie będzie za bardzo jak nadrzucić przodu, bo stoi skrzynia, a nie jestem przekonany czy bliżej jezdni będzie cokolwiek lepiej. Wielu kierowcom może to sprawić duży problem, jeżeli nawet prawidłowe ustawienie się w zatoce na Pawiej dla niektórych oznacza kilkukrotne poprawianie się. A już nie wspomnę, że niektórzy nie potrafią sobie trafić w kielich na Podwawelskim gdzie zasadniczo podjazd nie jest specjalnie skomplikowany...
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Kielich na bank będzie równoległy do krawężnika, a nie do wysięgnika i konstrukcji. Będziemy stać prosto
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Całkiem ładny ten autobus. Jak dla mnie bomba, że wygrał Irizar. Dość tej dominacji jednej marki. Jeszcze niech Ikarus się włączy w kolejne przetargi i je wygra, bo z tego co widzę dają najniższą cenę. Będziemy mieli koloryt wśród elektrycznych autobusów a nie ciągle tylko Solaris, którego też lubię, ale mimo wszystko wolę różnorodność.Arni pisze: 21 lis 2024, 11:31 https://transinfo.pl/infobus/hiszpanie- ... trycznych/
Hiszpańskie Klimaty
-
- Miłośnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 gru 2022, 14:25
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Mnie ciekawi jak ten przystanek będą obsługiwać pozostałe autobusy w momencie, gdy 144 będzie się ładować. Już teraz brakuje tam miejsca, żeby drugi pojazd dojechał do krawężnika i trzeba wysadzać ludzi na jezdnię lub przed zatoką przy śmietnikach.yosujiro pisze: 21 lis 2024, 7:57 Nie powiem, ciekawe miejsce wymyślili na ładowarkę na Rżące. Bardzo jestem ciekaw w jaki sposób będzie się dało pod nią podpiąć jak ją ukończą
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Potrzebny dodatkowy przystanek wysiadającym. Na chodnik przez zatoką.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1507
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe
Według https://www.facebook.com/share/p/19ex6B ... tid=WC7FNe w grudniu ma zostać ogłoszony przetarg na zakup
22 szt. autobusów elektrycznych standardowych o długości 12m
10 szt. autobusów elektrycznych przegubowych o długości 18m
10 szt. autobusów wodorowych standardowych o długości 12m
22 szt. autobusów elektrycznych standardowych o długości 12m
10 szt. autobusów elektrycznych przegubowych o długości 18m
10 szt. autobusów wodorowych standardowych o długości 12m
Nie karmić troli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości