MAN DÜWAG N8S/C

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
kot_feliks
Ekspert
Posty: 1255
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: kot_feliks » 22 lis 2024, 23:36

A MPK ma obowiązek odpowiadać na wnioski o dostęp do informacji publicznej? To nie musi iść formalnie do urzędu, a dopiero urząd ew. wyciągnie takie info z MPK?

anonim_048
Znawca
Posty: 184
Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
Lokalizacja: Kliny

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: anonim_048 » 22 lis 2024, 23:54

Jazda bez trzymanki na pełnych obrotach. Chyba pojęcie "nieopłacalne" stanowi jakąś barierę nie do przeskoczenia dla inicjatora całego larum. Świata nie zbawisz, wiedeńczyka nie skasujesz, a kula ziemska kręcić się będzie nadal. Naprawdę czasami warto dać sobie spokój zamiast drążyć dziurę w całym.

judash
Ekspert
Posty: 771
Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: judash » 26 lis 2024, 21:50


Ydhflx
Ekspert
Posty: 638
Rejestracja: 14 gru 2022, 22:17

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: Ydhflx » 26 lis 2024, 22:34

judash pisze: 26 lis 2024, 21:50 o HK458
Ciekawe fragmenty, pokazujące jak bardzo niektórzy radni (żeby nie mówić: wszyscy) znają się na komunikacji
Czy jest gotowy plan całkowitego odejścia od wysokopodłogowych tramwajów na
rzecz taboru w 100% niskopodłogowego?
No, pani radna lekko popłynęła xD Ilostan taboru w 100% niskopodłogowego wynosi obecnie 1 sztuka (Newag).
Tramwaje wysokopodłogowe są nie tylko trudno dostępne (lub nawet całkowicie
niedostępne) dla osób starszych, mających problemy z poruszaniem się, osób z
wózkami czy na wózkach inwalidzkich. Mają również mniejszą pojemność, co
znacząco obniża komfort jazdy, szczególnie w okresie letnim, gdy dodatkowo
dochodzą problemy z niewydolnością systemów klimatyzujących.
Trójskłady jeżdżą na 52 dokładnie dlatego że mają dużą pojemność, ale co ja tam wiem... Gdyby ta pani miała nieprzyjemność jechać w godzinach szczytu niskopodłogowym Stadlerem na 52, albo w ogóle 'częsciowo niskopodłogową' rezerwą, to następnym razem by się cieszyła z Konstali :lol:

"Niewydolność systemów klimatyzujących" jest o tyle ciekawym stwierdzeniem, że żaden niskopodłogowy tramwaj w Krakowie takowego nie posiada w ogóle, tak samo zresztą jak niektóre niskopodłogowe. Niewydolne to są systemy grzewcze w Konstalach, bo całe ciepło ucieka przez dziury i nieszczelności (a nie daj Boże tramwaj jest przed czasem na przystanku, i motorniczy czeka na odjazd z otwartymi drzwiami, przy np. -10). Szczególnie ciekawe że pani radna na to nie zwróciła uwagi biorąc pod uwagę obecną porę roku i pogodę - może by o tym problemie wiedziała, jakby tymi tramwajami jeździła...

PS Dobrze jednak że taka interpelacja powstała, skasowanie tramwaju niskopodłogowego to jednak coś co wymaga ze strony MPK wyjaśnienia.

judash
Ekspert
Posty: 771
Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: judash » 05 gru 2024, 9:16

Przyszła odpowiedź do radnej ws. HK458. Jak zawsze, bez konkretnych liczb i wyliczeń, jedynie ogólnikowo, że naprawa była nieopłacalna. Szczegóły na bip.krakow.pl

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MAN DÜWAG N8S/C

Post autor: Kaszmir » 05 gru 2024, 9:57

Ponawiamy prośbę o dodawanie linków. Dla kogoś to zwykłe wklejenie kawałka tekstu, a innym oszczędzi to minuty spędzone na niepotrzebnym szukaniu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości