Jakby zastodosowano taką płytę postojową jak np. na Czyżynach to by problemu nie było. Nie każda linia musi mieć przecież dedykowany peron.Kaszmir pisze: 18 gru 2024, 15:20 Pełna zgoda co do Wzgórz. Natomiast pętla na os. Podwawelskim akurat nie jest aż tak mała, tam po prostu bardzo zwiększono ruch. Od czasu przebudowy doszły "126", "219", "300", "307" i "310". Ładowarka też zajęła trochę miejsca.
Komunikacja miejska w 2024 roku
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Miejsca było sporo, ale pozostają jeszcze kwestie własności gruntu itp a tu mamy dokładną wiedzę jak było?scyzor663 pisze: 18 gru 2024, 15:10 Pętla na Podwawelskim za mała... Planowanie po krakowsku. Jak ją przebudowywali to było dość pusto w okolicy, można było powiększyć. To samo robią teraz na Wzgórzach, 4 perony i właściwie brak dodatkowego miejsca na odstawienie wozu.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Przy takich inwestycjach jak budowa centrum kongresowego można rozważać wykup gruntówKojak pisze: 18 gru 2024, 17:03 Miejsca było sporo, ale pozostają jeszcze kwestie własności gruntu itp a tu mamy dokładną wiedzę jak było?

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Pewnie, że można, tylko chyba ta pętla została wkomponowana dość ciasno pomiędzy prywatne inwestycje.
Re: Komunikacja miejska w 2024 roku
Dziękujemy za aktywność w wątku ogólnym o KM w roku 2024 i zachęcamy do kontynułowania aktywności w nowym wątku dot. komunikacji w tym roku 2025.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości