2,67-krotnie krócej? Niestety wątpię...pasazer_mobilisu pisze: 07 sty 2025, 12:38 Na pewno Z niskiej podłogi wsiadanie/wysiadanie trwa krócej niż pokonując schody, więc nie porównywałbym ilości drzwi 1:1.
Wielkopolskie [stolica: Poznań]
Re: Wielkopolskie [stolica: Poznań]
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1529
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Wielkopolskie [stolica: Poznań]
Popatrz jak wsiadają/wysiadają starsze osoby będące dużą grupą pasażerów, to spokojnie jest 2-3 razy dłużej ze 105Na niż z takiego NGT6. Myślę też że w Poznaniu znajdą się linie gdzie potoki są mniejsze (jak u nas np. "2") i nie będzie to problem.
Nie karmić troli
Re: Wielkopolskie [stolica: Poznań]
Gdyby wszyscy pasażerowie tramwaju byli starsi, zapewne wymiana pasażerska trwałaby te 2-3 razy dłużej, jednak jeżeli tramwaj ma wiele drzwi, rozłoży się to i różnica nie będzie duża. Z pewnością w Poznaniu są jakieś linie, gdzie 3-drzwiowe tramwaje dadzą radę, zwłaszcza że chyba nie ma tam zbyt wielu tramwajów 4-drzwiowych. Pytanie czy na pewno 30-letni tramwaj o jednak ograniczonej funkcjonalności wart 200 tysięcy złotych + koszt jego dostosowania do ruchu? Na pewno bardziej niż krakowskie GT8N, ale nie jestem niestety przekonany.pasazer_mobilisu pisze: 07 sty 2025, 12:47 Popatrz jak wsiadają/wysiadają starsze osoby będące dużą grupą pasażerów, to spokojnie jest 2-3 razy dłużej ze 105Na niż z takiego NGT6. Myślę też że w Poznaniu znajdą się linie gdzie potoki są mniejsze (jak u nas np. "2") i nie będzie to problem.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości