Samo w sobie nie jest problemem, że dwie linie z Salwatora jadą do Huty i podobnie dwie linie z CK do Plaszowa.
Problemem jest to, że Salwator nie ma połączenia z Podgórzem. W tym kontekście to pisałem. Że warto rozważyć możliwość zmiany końcówek między sobą (Salwator i CK).
Układ linii po otwarciu trasy przez Meissnera - projekt Kaszmira [T]
Re: Układ linii po otwarciu trasy przez Meissnera - projekt Kaszmira [T]
Zgadzam się, natomiast sprawa nie jest tak prosta do rozwiązania. W projekcie do Salwatora jadą "1" i "5", do Cichego Kącika "6" i "20". Nie do końca jest co zamienić - "1" i "6" nie wymienisz końcówkami bo "6" ma mniej kursów i Salwator byłby stratny, co więcej wtedy Cichy Kącik miałby więcej kursów niż Salwator. Z kolei zamiana końcówek "5" i "20" wg mnie nie rozwiązuje problemu - bo przez "dojazd z Salwatora do Podgórza" mam na myśli połączenie w stronę Dietla, Kazimierza, Rynku Podgórskiego, a tego "20" nie zapewnia i tak.Kojak pisze: 11 sty 2025, 12:39Samo w sobie nie jest problemem, że dwie linie z Salwatora jadą do Huty i podobnie dwie linie z CK do Plaszowa.
Problemem jest to, że Salwator nie ma połączenia z Podgórzem. W tym kontekście to pisałem. Że warto rozważyć możliwość zmiany końcówek między sobą (Salwator i CK).
Re: Układ linii po otwarciu trasy przez Meissnera - projekt Kaszmira [T]
Mówi się o pozostawieniu w jakiejś formie "75" z Górki Narodowej. To może optymalnym rozwiązaniem byłoby przedłużenie "16" z Mistrzejowic nową trasą, a potem od Wieczystej jak obecnie kursuje "75" - oczywiście z normalnym 7-dniowym rozkładem jazdy. W zamian wydłużenie "49" gdzieś wgłąb Huty. Tak głośno klikam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość