Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

- Linie, trasy, rozkłady
Awatar użytkownika
Cyjan
Specjalista
Posty: 484
Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Cyjan » 05 mar 2025, 12:25

A fakt, źle przeczytałam
ona/jej

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 672
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: michal49944 » 05 mar 2025, 16:48

Jeśli chodzi o układ linii nocnych podczas remontu to pozwolę sobie poruszyć ten temat, gdyż był właściwie nieporuszany. Chyba najbardziej rozsądnym wydaje się układ:

662 (na czas remontu cały tydzień w autobusach):
PLAC CENTRALNY - ... - Teatr Słowackiego - Basztowa - Dunajewskiego - Podwale - Zwierzyniecka - Konopnickiej - Rondo Grunwaldzkie - ... - CZERWONE MAKI

69/669:
GÓRKA NARODOWA - ... - Teatr Słowackiego - Westerplatte - Poczta Główna - ... - NOWY BIEŻANÓW

610:
PRĄDNIK CZERWONY - ... - Stradom - po trasie 904 - Rondo Matecznego - ... - BOREK FAŁĘCKI/SIDZINA

Główna zmiana to zamiana trasami 662 i 69/669, co jest raczej zrozumiałe. W przypadku 662 czas przejazdu jest niemalże identyczny. Z kolej w przypadku 69/669 jest to znaczne skrócenie przejazdu, lecz jak pokazuje przykład remontu Franciszkańskiej, nie jest to niemożliwe to wykonania (szczególnie, że remonty się nałożą). Co do 610, to może ono albo jechać tak jak 662 lub razem z 904. Wybrałem tą drugą, gdyż po pierwsze te 610 i 904 jako jedyne zapewnią dojazd do/z Stradomia, a po drugie trasa przez Jubilat będzie miała częstsze 662, a nie ma tam wielkich potoków i zachowujemy jak największą część trasy 610 nieruszoną. :)

Piotr246
Znawca
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2025, 20:00

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Piotr246 » 05 mar 2025, 19:14

michal49944 pisze: 05 mar 2025, 16:48 Jeśli chodzi o układ linii nocnych podczas remontu to pozwolę sobie poruszyć ten temat, gdyż był właściwie nieporuszany. Chyba najbardziej rozsądnym wydaje się układ:

662 (na czas remontu cały tydzień w autobusach):
PLAC CENTRALNY - ... - Teatr Słowackiego - Basztowa - Dunajewskiego - Podwale - Zwierzyniecka - Konopnickiej - Rondo Grunwaldzkie - ... - CZERWONE MAKI

69/669:
GÓRKA NARODOWA - ... - Teatr Słowackiego - Westerplatte - Poczta Główna - ... - NOWY BIEŻANÓW

610:
PRĄDNIK CZERWONY - ... - Stradom - po trasie 904 - Rondo Matecznego - ... - BOREK FAŁĘCKI/SIDZINA

Główna zmiana to zamiana trasami 662 i 69/669, co jest raczej zrozumiałe. W przypadku 662 czas przejazdu jest niemalże identyczny. Z kolej w przypadku 69/669 jest to znaczne skrócenie przejazdu, lecz jak pokazuje przykład remontu Franciszkańskiej, nie jest to niemożliwe to wykonania (szczególnie, że remonty się nałożą). Co do 610, to może ono albo jechać tak jak 662 lub razem z 904. Wybrałem tą drugą, gdyż po pierwsze te 610 i 904 jako jedyne zapewnią dojazd do/z Stradomia, a po drugie trasa przez Jubilat będzie miała częstsze 662, a nie ma tam wielkich potoków i zachowujemy jak największą część trasy 610 nieruszoną. :)
Przez zamknięty węzeł Piłsudskiego 69/669 raczej od 15 marca już do końca roku, albo dłużej pozostaje na Westerplatte.

kucyk
Ekspert
Posty: 2405
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: kucyk » 06 mar 2025, 17:20

Jedna informacja jest potwierdzona. Stare wagony GT8SU bez modernizacji pojadą na Czerwone Maki podczas zamknięcia Mostu Grunwaldzkiego:
Pod koniec lutego pierwszy z najnowszych nabytków wyruszył na jazdy testowe, właśnie na trasę pomiędzy Ruczajem a centrum miasta. – Najprawdopodobniej te tramwaje będą musiały pojechać na trasę tymczasową z Czerwonych Maków do Centrum Kongresowego, bez modernizacji. Dzięki trzem dodatkowym sztukom będzie można uruchomić linię z odpowiednią częstotliwością, bez ograniczania kursowania linii 1 i 5 – tłumaczy Marek Gancarczyk, rzecznik prasowy MPK.
Źródło: https://lovekrakow.pl/aktualnosci/uzywa ... 60611.html

goracygreg
Pasażer
Posty: 41
Rejestracja: 18 maja 2024, 15:03

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: goracygreg » 06 mar 2025, 19:05

kucyk pisze: 06 mar 2025, 17:20 Jedna informacja jest potwierdzona. Stare wagony GT8SU bez modernizacji pojadą na Czerwone Maki podczas zamknięcia Mostu Grunwaldzkiego:



Źródło: https://lovekrakow.pl/aktualnosci/uzywa ... 60611.html
Do zamknięcia mostu zostały dwa miesiące, do tego czasu chyba zdążyliby odkleić te wagony w krakowskie barwy.

mikolaj.boron
Specjalista
Posty: 272
Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: mikolaj.boron » 06 mar 2025, 19:24

goracygreg pisze: 06 mar 2025, 19:05 Do zamknięcia mostu zostały dwa miesiące, do tego czasu chyba zdążyliby odkleić te wagony w krakowskie barwy.
Byłyby to kompletnie ekonomicznie nieuzasadniony zabieg biorąc pod uwagę to, że wagon pójdzie do modernizacji w czasie której, całe poszycie wagonu jest naprawiane (ubytki z powodu rdzy itp.) i lakierowane, więc musieliby zniszczyć okleinę. Niemniej zamiast go oklejać w barwy mógłby dostać reklamę żeby zarobić na swoją modernizację :P

Awatar użytkownika
Cyjan
Specjalista
Posty: 484
Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Cyjan » 06 mar 2025, 19:57

Pytanie za 100pkt: czy zastosują się do obecnej księgi? :D
ona/jej

Piotr246
Znawca
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2025, 20:00

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Piotr246 » 06 mar 2025, 20:15

mikolaj.boron pisze: 06 mar 2025, 19:24 Byłyby to kompletnie ekonomicznie nieuzasadniony zabieg biorąc pod uwagę to, że wagon pójdzie do modernizacji w czasie której, całe poszycie wagonu jest naprawiane (ubytki z powodu rdzy itp.) i lakierowane, więc musieliby zniszczyć okleinę. Niemniej zamiast go oklejać w barwy mógłby dostać reklamę żeby zarobić na swoją modernizację :P
I tak lepsze to niż N-ka https://psmkms.krakow.pl/images/phocaga ... _l_n26.jpg

Starsi pamiętają jak na linie z przejazdówką wyjeżdżały N, Sanoki lub w najlepszym razie 111N.

https://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=22101

https://fotozajezdnia.pl/details.php?im ... ode=search

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 672
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: michal49944 » 06 mar 2025, 21:56

Bez zmian pozostaną również oryginalne, szaro-czerwone barwy.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/uzywa ... 60611.html

Wiadomo, że oryginalne barwy pozostaną...

Awatar użytkownika
kbieniu7
Ekspert
Posty: 758
Rejestracja: 21 kwie 2022, 22:38
Lokalizacja: Kurdwanów

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: kbieniu7 » 07 mar 2025, 8:52

Ciekawe, czy nakleją "KMK | Komunikacja Miejska w Krakowie" :D

Awatar użytkownika
Aułrora
Specjalista
Posty: 394
Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
Lokalizacja: Kraków - Kobierzyn

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Aułrora » 07 mar 2025, 13:05

kbieniu7 pisze: 07 mar 2025, 8:52 Ciekawe, czy nakleją "KMK | Komunikacja Miejska w Krakowie" :D
Ba przylepią jeszcze 150 lat komunikacji miejskiej XD
"Festina lente 106 ad Łagiewniki" ~ Dawid (czyli ja ;) )

Piotr246
Znawca
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2025, 20:00

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Piotr246 » 09 mar 2025, 18:23

MM869 pisze: 24 lut 2025, 18:59 A te autobusy to same pojadą (autonomicznie)? ;)
Odpowiadam po raz kolejny. Układ tras przy remoncie Franciszkańskiej spowoduje ubytek sporej ilości brygad, więc zapewne remont Mostu Grunwaldzkiego spowoduje dalszy spadek liczby brygad tramwajowych.

W takim razie tych motorniczych, którzy mają też kat. D można skierować na autobusy.

A dojazd pod Bagatelę będzie wyglądał tak:
1. Tramwajem przez Kalwaryjską, Krakowską, Westerplatte i Basztową, czyli bardzo naokoło.
2. Tramwajem do ICE i przesiadka na 124 co 15 minut lub kolejne przesiadki na autobus i tramwaj (Jubilat lub Muzeum Narodowe)
3. Moja propozycja bezpośrednio i najkrótszą trasą, czyli 702.

Chyba pasażerowie woleliby opcję 3.

Gołąb_NGT8
Miłośnik
Posty: 75
Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: Gołąb_NGT8 » 05 kwie 2025, 10:28

Ja bym widział linię 784 na trasie Prądnik Czerwony -> Os. Podwawelskie przez Sukienniczą, Koletek, Smoczą, Św. Idziego, Podzamcze, Powiśle, Zwierzyniecką i Konopnickiej.

1. Prądnik Czerwony

16. Starowiślna
17. Stradom
18. Orzeszkowej
19. Wawel
20. Wawel Zachód (NŻ)
21. Jubilat
22. Konopnickiej
23. Rondo Grunwaldzkie
24. Os. Podwawelskie

Tylko by musiała być obsługiwana przez 12m. Więcej kursów na godzinę.

kot_feliks
Ekspert
Posty: 1255
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Układ linii w czasie remontu mostu Grunwaldzkiego

Post autor: kot_feliks » 05 kwie 2025, 13:49

Przecież priorytetem na ten moment jest:

- pod kątem samego remontu - priorytetem ZDMK było jak najszybsze otwarcie mostu dla samochodów, a nie tramwajów;
- pod kątem ilości tramwajów / autobusów - priorytetem jest jak największa oszczędność pckm/wzkm (co przecież przyznaje nawet ZTP w oficjalnych pismach(!), dając przy okazji znać, że to nie jest ich decyzja);
- pod kątem organizacji ruchu - priorytetem jest "nie przeszkadzanie autom";

suchy
Ekspert
Posty: 1171
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Układ linii w trakcie remontu Mostu Grunwaldzkiego

Post autor: suchy » 05 maja 2025, 13:16

Pojawił się właśnie komunikat ZTP dotyczący remontu mostu:

https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/1378-2025
Remont Mostu Grunwaldzkiego, remont ul. Franciszkańskiej, budowa KST IV, przywrócenie ruchu tramwajowego na Al. Solidarności - organizacja KMK od 10.05.2025

Szanowni Pasażerowie,

uprzejmie informujemy, że od dnia 10.05.2025 r. (sobota), w związku z rozpoczęciem remontu Mostu Grunwaldzkiego, trwającym remontem ul. Franciszkańskiej, trwającą budową KST IV, trwającą przebudową pętli Wzgórza Krzesławickie oraz przywróceniem ruchu tramwajowego w ciągu Al. Solidarności nastąpią zmiany w funkcjonowaniu linii Komunikacji Miejskiej w Krakowie.

Linie tramwajowe:

- linia 1 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie czasowo-zmienionej: Salwator – … – przystanek Filharmonia – Straszewskiego, Podwale, Dunajewskiego, Basztowa, Westerplatte – przystanek Poczta Główna – … – Jarzębiny;

- linie 2, 6, 16, 19, 44 – w dalszym ciągu będą zawieszone;

- linia 4 – zostanie skierowana na kolejną trasę czasowo-zmienioną: Bronowice Małe – … – przystanek Plac Centralny im. R. Reagana – Al. Solidarności, Ujastek – Zajezdnia Nowa Huta;

- linia 5 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie czasowo-zmienionej (skróconej): Krowodrza Górka P+R – … – Jarzębiny;

- linia 8 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie czasowo-zmienionej: Borek Fałęcki – … – przystanek św. Gertrudy/Poczta Główna – św. Gertrudy, Westerplatte, Basztowa, Dunajewskiego – przystanek Teatr Bagatela – … – Bronowice Małe;

- linia 9 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie czasowo-zmienionej (skróconej): Nowy Bieżanów P+R – … – Rondo Hipokratesa;

- linia 10 – zostanie skierowana na kolejną trasę czasowo-zmienioną: Kurdwanów P+R – … – przystanek Korona – Limanowskiego, Na Zjeździe, Starowiślna, Dietla, Grzegórzecka, Al. Powstania Warszawskiego – przystanek Rondo Mogilskie – … – Pleszów;

- linie 13, 17 – zostaną zawieszone;

- linia 14 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie skróconej: Bronowice – … – Miśnieńska: z uwagi na prowadzone prace budowlane w rejonie pętli, na odcinku Miśnieńska – Mistrzejowice – Miśnieńska będzie odbywał się przejazd techniczny tramwajów (bez przewozu pasażerów);

- linia 18 – zostanie skierowana na kolejną trasę czasowo-zmienioną: Czerwone Maki P+R – … – przystanek Lipińskiego – Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Krakowska – przystanek Stradom – … – przystanek Poczta Główna – Westerplatte, Basztowa – przystanek Stary Kleparz – … – Górka Narodowa P+R;

- linia 21 – zostanie przywrócona i będzie kursowała na stałej trasie: Pleszów – Igołomska, Ujastek – Kopiec Wandy – Ujastek Mogilski, Al. Solidarności, Al. Andersa, Broniewskiego, Mikołajczyka, Piasta Kołodzieja – Os. Piastów;

- linia 22 – zostanie skierowana na kolejną trasę czasowo-zmienioną: Borek Fałęcki – … – przystanek Łagiewniki – Wadowicka, Kalwaryjska, Krakowska – przystanek Stradom – … – przystanek Plac Centralny im. R. Reagana – Al. Solidarności, Ujastek Mogilski – Kopiec Wandy;

- linia 52 – zostanie skierowana na trasę czasowo-zmienioną: Czerwone Maki P+R – … – przystanek Lipińskiego – Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Krakowska – przystanek Stradom – … – Os. Piastów
od weekendu 17-18.05.2025 r. częstotliwość w soboty i święta zostanie zmniejszona do 20 minut w godzinach popołudniowo-wieczornych;

- linie 62 i 662 – od nocy 09/10.05.2025 r. (piątek/sobota) zostaną skierowane na trasy czasowo-zmienione: Czerwone Maki P+R – … – przystanek Lipińskiego – [/u]Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Krakowska, Stradomska, św. Gertrudy – przystanek Poczta Główna[/u] – … – Plac Centralny im. R. Reagana:
linia 62 na trasie zmienionej będzie obsługiwała wszystkie istniejące przystanki z wyłączeniem: w kierunku przystanku Plac Centralny im. R. Reagana nie będzie obsługiwany przystanek św. Gertrudy 01;
linia 662 na trasie zmienionej będzie obsługiwała przystanki Poczta Główna 03 (na ul. św. Gertrudy), św. Gertrudy 02 (w kierunku pętli Czerwone Maki P+R), Wawel 01/02, Stradom 02/04, Plac Wolnica 01/02, Korona 01/03, Smolki 01/02, Rondo Matecznego 04 (w kierunku przystanku Plac Centralny im. R. Reagana), Rzemieślnicza 03/04, Łagiewniki 06/09, Borsucza 03/04;

- linie 69 i 669 – w dalszym ciągu będzie kursowała po trasie czasowo-zmienionej: Nowy Bieżanów P+R – … – przystanek Poczta Główna – Westerplatte – przystanek Teatr Słowackiego – … – Górka Narodowa P+R;

linia 71 – zostanie zmieniona obecna trasa linii zastępczej: Dajwór – Starowiślna, Dietla, Grzegórzecka, Al. Pokoju, Bieńczycka, Kocmyrzowska, Łowińskiego – Elektromontaż;

- linia 72 – zostanie uruchomiona linia zastępcza na trasie: Czerwone Maki P+R – Bobrzyńskiego, Grota-Roweckiego, Kapelanka, Monte Cassino – Rondo Grunwaldzkie:
częstotliwość kursowania we wszystkie dni, jak linia 52, z uwzględnieniem zwiększenia częstotliwości do 10 minut w święta od ok. godz. 09:30;
z uwagi na montaż infrastruktury torowej (tzw. “przejazdówki”) na Rondzie Grunwaldzkim, linia będzie kursowała od 12.05.2025 r. (poniedziałek);

- linia 75 – zostanie zmieniona obecna trasa linii zastępczej: Górka Narodowa P+R – … – przystanek Plac Centralny im. R. Reagana – Al. Jana Pawła II, Ptaszyckiego – Bardosa;

- linia 76 – w dalszym ciągu będzie kursowała po obecnej trasie: Mały Płaszów P+R – Lipska, estakada, Wielicka, Limanowskiego, Krakowska, św. Gertrudy, Westerplatte, Lubicz, Rakowicka – Cmentarz Rakowicki;

- linia 77 – zostanie uruchomiona linia zastępcza na trasie: Nowy Bieżanów P+R – Ćwiklińskiej, Teligi, Wielicka, Limanowskiego, Krakowska, Dietla, Grzegórzecka, Al. Powstania Warszawskiego, tunel pod Dworcem Głównym – Dworzec Towarowy:
częstotliwość kursowania we wszystkie dni, jak linia 17;

- linia 78 – w dalszym ciągu będzie kursowała po obecnej trasie: Krowodrza Górka P+R – Doktor Twardego, Prądnicka, Kamienna, Al. Słowackiego, Długa, Dunajewskiego, Podwale, Straszewskiego, Zwierzyniecka, Kościuszki – Salwator;


Linie autobusowe:

- linie LR0, 124, 300, 424 – w związku z zamontowaną “przejazdówką” dla tramwaju na pasie A+T, w kierunku przystanków Ojców Zamek/TAURON Arena Kraków Wieczysta/Kraków Airport/Ugorek będą kursowały ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego) z pominięciem obsługi przystanku Rondo Grunwaldzkie 02;

- linia 139 – w kierunku przystanku Przybyszewskiego zostanie przywrócona na stałą trasę;

- linia 184 – zostanie zawieszona (zostanie uruchomiona zastępcza linia 784);

- linie 194, 494 – zostaną skierowane na trasę czasowo-zmienioną:
- w kierunku przystanku Os. Pod Fortem – będą kursowały ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego):
bez obsługi pozostaną przystanki Rondo Grunwaldzkie 01, Szwedzka 01;
będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 05;
- w kierunku przystanków Krowodrza Górka P+R/Azory – będą kursowały ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego) na odcinku Bułhaka – Konopnickiej:
bez obsługi pozostanie przystanek Rondo Grunwaldzkie 02;

- linia 605 – zostanie skierowana na trasę czasowo-zmienioną w obu kierunkach: Złocień – … – przystanek Rondo Grzegórzeckie – Grzegórzecka, Wielopole (powrót: Starowiślna), Westerplatte – Teatr Słowackiego:
przystanek końcowy: Teatr Słowackiego 03 (na ul. Westerplatte);
przystanek początkowy: Teatr Słowackiego 02 (na ul. Basztowej);

- linia 608 – zostanie skierowana na trasę czasowo-zmienioną w obu kierunkach: Os. Na Stoku – … – przystanek Rondo Grunwaldzkie – Monte Cassino, Kapelanka, Grota-Roweckiego, Kobierzyńska – przystanek Rostworowskiego – … – Os. Pod Fortem:
w kierunku przystanku Os. Na Stoku – będzie kursowała ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego) na odcinku Bułhaka – Konopnickiej:
bez obsługi pozostanie przystanek Rondo Grunwaldzkie 02;
w kierunku przystanku Os. Pod Fortem – będzie kursowała ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego):
bez obsługi pozostaną przystanki: Rondo Grunwaldzkie 01, Szwedzka 01;
będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 05;
w kierunku Os. Na Stoku będzie obsługiwany przystanek Rostworowskiego 02 (na ul. Kobierzyńskiej);
bez obsługi przez linię pozostaną przystanki na odcinku Ludwinów – Krokusowa;

- linia 610 – zostanie skierowana na trasę czasowo-zmienioną w obu kierunkach: Prądnik Czerwony – … – przystanek Politechnika – tunel św. Rafała Kalinowskiego, Lubomirskiego, Rakowicka, Lubicz (powrót: Pawia), Basztowa, Dunajewskiego, Podwale, Piłsudskiego, Al. Krasińskiego, Konopnickiej – przystanek Rondo Grunwaldzkie – … – Borek Fałęcki/Sidzina:
w kierunku przystanku Borek Fałęcki/Sidzina będą obsługiwane przystanki w zmienionych lokalizacjach: Politechnika 08 (na ul. Pawiej), Lubicz 03 (na ul. Rakowickiej), Teatr Słowackiego 01 (na ul. Lubicz);
w kierunku przystanku Prądnik Czerwony będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 04 (po przejeździe tarczy skrzyżowania);
nieczynny będzie przystanek Rondo Grunwaldzkie 06 (przed tarczą skrzyżowania);
bez obsługi przez linię pozostaną przystanki na odcinku Poczta Główna – Stradom;

- linia 612 – w rejonie Ronda Grunwaldzkiego zostanie skierowana na trasę czasowo-zmienioną:
w kierunku przystanku Tyniec Kamieniołom:
bez obsługi pozostaną przystanki: Rondo Grunwaldzkie 01/02, Szwedzka 01;
będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 05;
w kierunku Os. Podwawelskiego: trasa i przystanki pozostaną bez zmian;
w kierunku Ronda Grunwaldzkiego (kursy skrócone):
bez obsługi pozostanie przystanek Rondo Grunwaldzkie 02;
będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 03 (na ul. Konopnickiej w kierunku Ronda Matecznego);

- linia 704 – zostanie zlikwidowana;

- linia 722 – zostanie uruchomiona linia zastępcza na trasie: Łagiewniki – Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Konopnickiej, Zwierzyniecka, Powiśle – Nowy Świat:
w kierunku przystanku Nowy Świat – będzie kursowała ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego) na odcinku Bułhaka – Konopnickiej:
na trasie nie będzie obsługiwany przystanek Rondo Grunwaldzkie 02;
w kierunku przystanku Łagiewniki – będzie kursowała ul. Monte Cassino (jezdnią dla ruchu ogólnego):
na trasie nie będą obsługiwane przystanki: Rondo Grunwaldzkie 01, Szwedzka 01;
będą obsługiwane przystanki Rondo Grunwaldzkie 05, Jubilat 01;
w obu kierunkach będą obsługiwane istniejące przystanki autobusowe;
częstotliwość kursowania, jak linia 194:
w dniach 10-11.05.2025 r. (sobota-niedziela) w czasie montażu infrastruktury torowej (tzw. “przejazdówki”) w godzinach od ok. 09:00 do ok. 18:00 częstotliwość zostanie zwiększona do 10 min, a poza tymi godzinami co 15 min;

- linia 784 – zostanie uruchomiona linia zastępcza na trasie: Prądnik Czerwony – Strzelców, Powstańców, Łepkowskiego, Dobrego Pasterza, Lublańska, Młyńska, Pilotów, Olszyny, Łukasiewicza, Chrobrego, Beliny-Prażmowskiego, Al. Powstania Warszawskiego, Grzegórzecka, Dietla – Orzeszkowej:
na odcinku Prądnik Czerwony – Hala Targowa będą obsługiwane przystanki, jak dla linii 184;
bez obsługi pozostaną przystanki Starowiślna 07/08;
na wydłużonym odcinku będą obsługiwane przystanki: Starowiślna 03/04 (na pasie A+T), Stradom 05/08, Orzeszkowej 71/72;
przystanek końcowy: Orzeszkowej 72 zostanie zlokalizowany na ul. Dietla (na wysokości boiska), za skrzyżowaniem z ul. Sukienniczą;
przystanek początkowy Orzeszkowej 71 zostanie zlokalizowany na ul. Dietla w rejonie posesji nr 9, przed skrzyżowaniem z ul. Orzeszkowej;
przejazd między przystankiem końcowym i początkowym będzie odbywał się bez pasażerów
częstotliwość kursowania, jak linia 184.

Funkcjonowanie przystanków tramwajowych i autobusowych:

- przystanki tramwajowe Rondo Grunwaldzkie:
słupek 01 – tymczasowy przystanek początkowy;
słupek 02 – tymczasowy przystanek końcowy;

- zostanie uruchomiona tymczasowa pętla autobusowa Nowy Świat 71 przy ul. Powiśle;
- przystanek Jubilat 01 będzie posiadał status przystanku podwójnego;

- uruchomienie nowych przystanków tramwajowych – Zalew Nowohucki – na Al. Solidarności (w odrębnym komunikacie);
- tymczasowe przystanki Łempickiego 71/72 zostaną zlikwidowane;
- w rejonie węzła Kombinat w dalszym ciągu będzie obowiązywała czasowa organizacja ruchu oraz przystanki w tymczasowych lokalizacjach.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2025, 13:27 przez suchy, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Cyjan, Kaszmir i 4 gości