RF330 już przechodzi odbiory i testy w systemie GPS. Stał razem z innymi wagonami na torach odstawczych. Może pojawić się liniowo już w najbliższych dniach. Według słów Szefa TR RF331 ma wyjechać w październiku. Natomiast jeden z wymienionych Stadlerów nie ma dwóch skrajnych wózków i stoją tak całe wakacje aż do teraz.Bayer2003 pisze: 22 wrz 2024, 17:59 Przy okazji dzisiejszej parady tramwajów można było wejść do Zajezdni Podgórze i zaobserwować stan części taboru. Odstawione bez jednego wózka stoją RY828, RY836 oraz RY899. W jednej z hal TR stoi wyglądający na ukończonego RF331. RF330 niestety nie widziałem.
PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
file:///C:/Users/artmu/Downloads/Copy%20of%20SWZ%20(ZALP%20-%20ZP25000728%20-%201%20-%20A1)%20-%201.pdf
Jest pierwszy przetarg na prace remontowe w Zajezdni Podgórze. Chodzi o dwa tory Hali TT 6 i 7 ( pierwszy tor jest najbliżej Łagiewnik a 10 najbliżej TR. zatem chodzi tory w drugiej części Hali) oraz tory 11-13 te przylegające do TT pomiędzy TR. Będzie mur oporowy pomiędzy torami 13 i 14 torem. Ma to związek z załadunkiem i wyładunkiem tramwajów tak aby to oddzielić. To będzie remont 1/5 zajezdni. Muszą trochę wagonów na 6 miesięcy przenieść do Huty. Lub część wagonów będzie nocować na pętlach Makach czy Borku Fałęckim.
Jest pierwszy przetarg na prace remontowe w Zajezdni Podgórze. Chodzi o dwa tory Hali TT 6 i 7 ( pierwszy tor jest najbliżej Łagiewnik a 10 najbliżej TR. zatem chodzi tory w drugiej części Hali) oraz tory 11-13 te przylegające do TT pomiędzy TR. Będzie mur oporowy pomiędzy torami 13 i 14 torem. Ma to związek z załadunkiem i wyładunkiem tramwajów tak aby to oddzielić. To będzie remont 1/5 zajezdni. Muszą trochę wagonów na 6 miesięcy przenieść do Huty. Lub część wagonów będzie nocować na pętlach Makach czy Borku Fałęckim.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
impuls pisze: 29 sty 2025, 22:22 file:///C:/Users/artmu/Downloads/Copy%20of%20SWZ%20(ZALP%20-%20ZP25000728%20-%201%20-%20A1)%20-%201.pdf
Chyba dałeś przypadkiem link do pliku z kompa
ona/jej
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Tutaj jest ogólnie
https://mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i-og ... owego.html
Dobrze jest otworzyć sobie
https://mpk-krakow.logintrade.net/zapyt ... af719.html
W tym linku drugi od góry jest załącznik SWZ dobrze sobie go otworzyć są tam szczegółowe dane co będą robić.
https://mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i-og ... owego.html
Dobrze jest otworzyć sobie
https://mpk-krakow.logintrade.net/zapyt ... af719.html
W tym linku drugi od góry jest załącznik SWZ dobrze sobie go otworzyć są tam szczegółowe dane co będą robić.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Jest i kolejny przetarg:
https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... -toru.html
Tym razem przebudowa toru 28 (łuk między bramą przy ZUM, a wjazdem na zajezdnię), wymiana rozjazdów i nowe bramy dwuprzęsłowe.
https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... -toru.html
Tym razem przebudowa toru 28 (łuk między bramą przy ZUM, a wjazdem na zajezdnię), wymiana rozjazdów i nowe bramy dwuprzęsłowe.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
W przebudowie chodzi głównie o to, aby tramwaje z torów odstawczych torem obwodowym technicznym wewnątrz zajezdni dostały się bezpośrednio to Hali do torów 6-10. Obecnie muszą wyjechać Bramą II na Brożka na tory liniowe i ponownie wjechać Bramą I na teren Zajezdni, aby dostać się do Hali tory 6-10. W Hali tory 6-10 odbywają naprawy i remonty. I to jest uciążliwe, ponadto te wyjazdy często blokują ruch liniowy. Być może w tym roku będziemy świadkami przenosin taboru do Huty. Będą przez kilka lat teraz prowadzone remonty i rozbudowa Zajezdni. Nie pomieści tylu wagonów. Moim zdanie powinni przenieść ok. 20 -30 pociągów do Huty. Rozdzielenie GT8N byłoby najlepsze. Ale mogą też przenieść 105 -i lub jedną serię NGT6.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Przecież Hutę też remontowali kilka lat i nic nie było przenoszone do Podgórza. Prace wg dokumentacji mają być przecież wykonywane w wakacje (plik SWZ 9 oraz załącznik graficzny nr 11 Etapowanie):impuls pisze: 13 lut 2025, 13:36 W przebudowie chodzi głównie o to, aby tramwaje z torów odstawczych torem obwodowym technicznym wewnątrz zajezdni dostały się bezpośrednio to Hali do torów 6-10. Obecnie muszą wyjechać Bramą II na Brożka na tory liniowe i ponownie wjechać Bramą I na teren Zajezdni, aby dostać się do Hali tory 6-10. W Hali tory 6-10 odbywają naprawy i remonty. I to jest uciążliwe, ponadto te wyjazdy często blokują ruch liniowy. Być może w tym roku będziemy świadkami przenosin taboru do Huty. Będą przez kilka lat teraz prowadzone remonty i rozbudowa Zajezdni. Nie pomieści tylu wagonów. Moim zdanie powinni przenieść ok. 20 -30 pociągów do Huty. Rozdzielenie GT8N byłoby najlepsze. Ale mogą też przenieść 105 -i lub jedną serię NGT6.
- etap 1 (wymiana samego łuku przy płocie) - lipiec 2025
- etap 2 (wymiana zwrotnicy wjazdowej na tenże łuk) - po zakończeniu etapu 1, czas 48h (od piątkowego poranka do niedzieli wieczór),
- etap 3 (przebudowa torowiska szlakowego - wjazd oraz wyjazd z głównej bramy zajezdni) - sierpień 2025
- etap 4 (zabudowa zwrotnic pomiędzy zjazdem do zajezdni / torem obwodowym) - po zakończeniu etapu 3, czas jw. 48h (piątek-niedziela).
Więc najgorsze prace, które utrudnią pracę zajezdni, to 2 weekendy z wymianą zwrotnic oraz cały sierpień, gdzie będzie wymiana torowiska szlakowego (czyli brak zjazdu od strony Brożka + brak wyjazdu z torów 11-15).
Ale przecież na PT jest jeszcze drugi zjazd/wyjazd przez Rzemieślniczą - więc przez ten 1 miesiąc jakoś dadzą sobie radę (zwłaszcza że w wakacje wyjeżdża mniej brygad). Owszem, pewnie będzie to logistycznie skomplikowane, bo trzeba odwrócić kierunek ruchu na torach 16-27 i każdorazowo wcofywać wagony, tak żeby rano mogły wyjechać w kierunku Rzemieślniczej.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Ale powyżej masz drugi przetarg, gdzie pięć torów będą przebudowywać przez sześć miesięcy. W nocy zajęty każdy możliwy skrawek torów, zwrotnic, krzyżaków, pętla w Łagiewnikach. Jakakolwiek ingerencja to problem. Ponadto będzie mało miejsca do serwisowania wagonów, jak będą pruć pogłębiać i rozszerzać perony w Hali. Dlatego przenosiny wagonów do Huty powinny nastąpić.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
W poniedziałek 12.05 rozpoczyna się remont torów 6,7,11,12 i 13 na zajezdni Podgórze. W związku z tym część tramwajów będzie nocować na pętli Borek Fałęcki.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Czy jakaś ochrona będzie się kręcić wokół tych tramwajów odstawionych na noc, na pętli w Borku Fałęckim, aby np. pierwszy lepszy artysta z puszką farby w sprayu nie miał okazji pochwalić się szerszemu gronu mieszkańców swoim talentem?quartson pisze: 09 maja 2025, 14:46 W poniedziałek 12.05 rozpoczyna się remont torów 6,7,11,12 i 13 na zajezdni Podgórze. W związku z tym część tramwajów będzie nocować na pętli Borek Fałęcki.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Skoro na Łagiewnikach się kręci, to zapewne i na Borku tak będzie.
Re: PT - Zajezdnia Podgórze [T]
Dodatkowo do stanu dopisano kolejne dwa GT8SU. Żeberko po tyrystorze zajął Bombardier RP610. Jest szukanie miejsca a wagonów więcej. Nie ma też na razie kasacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość