Może powinienem to usunąć zanim ktoś zobaczy

Najgorsze jest to, że możesz mieć 100% rację...Ydhflx pisze: 25 cze 2025, 23:14 A może po remoncie "494" wróci już skrócone do Łagiewnik? A jak wtedy mało kto będzie tym jeździł, to się je w ogóle wytnie, na północy "zastępując" koordynacją 144+194 ("takie samo f na wspólnym odcinku"), a na południu właśnie udowodnimy że niepotrzebne.
Może powinienem to usunąć zanim ktoś zobaczy![]()
Na początku od Zawiłej pewnie tak, ale tam bliżej Kobierzyńskiej już sporo ciaśniej jest.Aułrora pisze: 29 cze 2025, 14:04 Jednakże wpierw należałoby zrobić test czy dwa przeguby na Skośnej się miną. Moim zdaniem powinny ale i tak dla pewności należałoby to sprawdzić.
Przecież tam bliżej Kobierzyńskiej 2 samochody wymijają się ze sobą na styk, już nie mówiąc o skręcie i wyjeździe czy to na czy z Kobierzyńskiej. Więc na pewno to nie jest trasa dla przegubów. Może ewentualnie dla mini busików.Aułrora pisze: 29 cze 2025, 14:04 Właśnie pisząc na FB pod postem ZTP wpadłem na pomysł czy może skoro w BF nie ma miejsca na 194, to może dałoby się puścić ją ul. Skośną? Przy dobrej reorganizacji ruchu (pod szkołą Montessori montaż tymczasowej sygnalizacji świetlnej? Taki przykład oraz przy skrzyżowaniu Skośna/Kobierzyńska aby autobusom łatwiej było wyjechać).
Wtedy każdy przystanek na Zawiłej nie traci linii do centrum + można byłoby na Zawiłej w okolicy Lidla postawić przystanek Borkowska 71 NŻ i Borkowska 72 NŻ przed skrzyżowaniem Zawiła/Borkowska (oba NŻ aby autobus nie stawał jak nikt by nie potrzebował, aby na siłę nie torować ruchu).
Wtedy 194 można było by tak puścić
SKOTNIKI SZKOŁA - [...] - - Zawiła (Las Borkowski) - Skośna - Kobierzyńska [...] - KROWODRZA GÓRKA P+R
Wtedy na Skośnej i Kobierzyńskiej należałoby dla 194-ki ustawić przystanki 7x, ale to już nie powinno stanowić problemu dla jednostek miejskich (chyba).
Jednakże wpierw należałoby zrobić test czy dwa przeguby na Skośnej się miną. Moim zdaniem powinny ale i tak dla pewności należałoby to sprawdzić.
Tylko w ten sposób przystanki "Zawiła" i "Komuny Paryskiej" będą obsługiwane tylko jednokierunkowo. Plus "194" gdzieś musiałby się na co najmniej chwilę dłużej zatrzymać, bo nie wyobrażam sobie by przy tak długiej trasie kierowca miał dłuższą przerwę tylko na jednej końcówce. Zwłaszcza, że przerwy na pętlach służą też wyrównywaniu opóźnień, więc wyobrażam sobie, że przy ich braku "194" w stronę Krowodrzy już na starcie ruszałoby z +5 albo +10. Więc jeśli nawet udałoby się zrobić tymczasowy postój np. na "Lesie Borkowskim" (co wydaje się niemożliwe, bo z tego przystanku jednocześnie korzystają "204" i "293", które razem z przegubem by na pewno się na nim nie zmieściły) to znaczy, że pasażerowie z Zawiłej musieliby odsiedzieć swoje w autobusie podczas przerwy i potem pojechać dalej.Aułrora pisze: 29 cze 2025, 14:04 Właśnie pisząc na FB pod postem ZTP wpadłem na pomysł czy może skoro w BF nie ma miejsca na 194, to może dałoby się puścić ją ul. Skośną? Przy dobrej reorganizacji ruchu (pod szkołą Montessori montaż tymczasowej sygnalizacji świetlnej? Taki przykład oraz przy skrzyżowaniu Skośna/Kobierzyńska aby autobusom łatwiej było wyjechać).
Niestety to jest największa bolączka, ale dzisiaj pomyślałem, że można by spróbować na Skośną puścić 736 (do Łagiewnik jak 136) bo na niej jeżdżą, krótsze Scanie więc powinno dać radę? Bo nie ukrywam, że brak obsługi Zawiłej i Komuny Paryskiej przez linię jadącą bezpośrednio na Kobierzyńską (794 to zupełnie inna sprawa bo ona jedzie "do Wieliczki przez Amerykę") stanowi pewien problem i fajnie by było jakby był rozwiązany ;/lukaszpdg pisze: 29 cze 2025, 22:04 Skośna od strony Kobierzyńskiej jest zbyt ciasna, do tego jeszcze są tam barierki przy szkole, także nie ma szans puścić przegubów tamtędy nawet mijając się z samochodem. "194" do Skotnik skierowali dlatego, że w połowie lipca będzie budowa ronda przy Lidlu i możliwe jest całkowite zamknięcie Zawiłej, choć "608" tam ma jeździć objazdem, albo będzie ponowna zmiana trasy albo w nocy będzie dopuszczony ruch.
W wyidealizowanym przeze mnie i moją imaginację obrazie KMK nie mamy 10 linii, z czego połowa to „wspomagające” czterysetki, tylko 5 dobrze funkcjonujących linii.yosujiro pisze: wczoraj, 16:30 Ale w jakim celu to wchłonięcie? Na Kozienickiej już teraz 196 troszeczkę za często jeździ patrząc po zapełnieniach... No chyba, że mówimy o tym, żeby 196 było po staremu w wariantach na jednym rozkładzie, z czym się mogę zgodzić![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość