Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)

mems
Specjalista
Posty: 233
Rejestracja: 31 sty 2024, 19:50

Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)

Post autor: mems » 12 lip 2025, 14:34

Kojak pisze: 12 lip 2025, 10:37 Tekst pochodzi z portalu Transinfo przeczytaj więcej: https://transinfo.pl/infobus/koleje-mal ... zarny-kon/

Czyli solówka wodorowego Mercedesa kosztuje prawie 4 mln, podczas gdy NesoBus dla Krakowa czy Konina dał ofertę o 1 mln nizszą za zautobusów.


Tekst pochodzi z portalu Transinfo przeczytaj więcej: https://transinfo.pl/infobus/mzk-konin- ... z-nesobus/

Wychodzi zatem, że MLD jeśli to podpisze, to szarpnie się na chyba najdrozsze wodorowce w Polsce.
Widzisz producent wie, że jak jest kaska z KPO którą trzeba pilnie przemielić to może sobie na tym zarobić :lol:.

tomek_m
Ekspert
Posty: 542
Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
Lokalizacja: Michałowice

Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)

Post autor: tomek_m » 12 lip 2025, 17:20

Ciekawe dlaczego tylko Mercedes się zgłosił do przetargu.

mems
Specjalista
Posty: 233
Rejestracja: 31 sty 2024, 19:50

Re: Małopolskie Linie Dowozowe (MLD, dawniej ALD)

Post autor: mems » 24 lip 2025, 15:32

Dzisiaj pojawiła się poprawka do dużego przetargu na obsługę linii :lol:.

Poza zadaniem 4 podniesiony został minimalny rocznik autobusu (z 2012 na 2014, wszystkie muszą spełniać EURO VI). Umowy będą obowiązywać od 20 września do końca roku, z prawem opcji przedłużenia do końca 2026.

Zadanie 1:
- linie A5, A20, A26
- wzrost pracy eksploatacyjnej o ok. 5 tys wzkm miesięcznie do końca roku, w prawie opcji zwiększenie o 100 tys wzkm względem starego przetargu (może A5 przestanie mieć koszmarny rozkład, albo liczba par połączeń na A20 stanie się dwucyfrowa ;) )

Zadanie 2:
- linie A9, A11, A41
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian

Zadanie 3:
- linie A25, A43, A53
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian do końca roku, w przyszłym roku +20 tys wzkm
- niższe wymagania dot. miejsc w autobusach (dla 2 pojazdów, które takie wymagania mają ;) ). 25/35 zamiast 27/56 miejsc stojących/siedzących

Zadanie 4:
- linia A23
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian do końca roku, w przyszłym roku +12 tys wzkm (biorąc pod uwagę długość linii to chyba musi być dodatkowy kurs w co drugą niedzielę :lol:
- zmiana wymagań dot. taboru
wcześniej:
do 13m niskowejściowy, minimum 39 miejsc siedzących, 60 stojących
teraz:
9.5-12m niskowejściowy, minimum 27 miejsc siedzących, 55 stojących

https://bip.malopolska.pl/malopolskieko ... skich.html

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość