Dzisiaj pojawiła się poprawka do dużego przetargu na obsługę linii

.
Poza zadaniem 4 podniesiony został minimalny rocznik autobusu (z 2012 na 2014, wszystkie muszą spełniać EURO VI). Umowy będą obowiązywać od 20 września do końca roku, z prawem opcji przedłużenia do końca 2026.
Zadanie 1:
- linie A5, A20, A26
- wzrost pracy eksploatacyjnej o ok. 5 tys wzkm miesięcznie do końca roku, w prawie opcji zwiększenie o 100 tys wzkm względem starego przetargu (może A5 przestanie mieć koszmarny rozkład, albo liczba par połączeń na A20 stanie się dwucyfrowa

)
Zadanie 2:
- linie A9, A11, A41
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian
Zadanie 3:
- linie A25, A43, A53
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian do końca roku, w przyszłym roku +20 tys wzkm
- niższe wymagania dot. miejsc w autobusach (dla 2 pojazdów, które takie wymagania mają

). 25/35 zamiast 27/56 miejsc stojących/siedzących
Zadanie 4:
- linia A23
- praca eksploatacyjna bez znaczących zmian do końca roku, w przyszłym roku +12 tys wzkm (biorąc pod uwagę długość linii to chyba musi być dodatkowy kurs w co drugą niedzielę
- zmiana wymagań dot. taboru
wcześniej:
do 13m niskowejściowy, minimum 39 miejsc siedzących, 60 stojących
teraz:
9.5-12m niskowejściowy, minimum 27 miejsc siedzących, 55 stojących
https://bip.malopolska.pl/malopolskieko ... skich.html