- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2472
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 05 wrz 2025, 7:23
Trzeba o tym pisać. Czwarty dzień z rzędu słyszę od bliskich i znajomych, że do tramwaju linii "9" na trzecim przystanku od pętli ("Teligi") wielu pasażerów pozostaje na przystankach bo nie mogą już wejść do pojazdu. Z kolejnymi przystankami jest oczywiście jeszcze gorzej.
Widać brak linii wspomagającej "49". Miasto szuka oszczędności kosztem pasażerów. Przypuszczam, że w innych rejonach miasta gdzie coś jest nadal zawieszone może być podobnie.

-
judash
- Ekspert
- Posty: 785
- Rejestracja: 23 cze 2020, 9:34
Post
autor: judash » 05 wrz 2025, 9:22
"49" wystarczyło skierować do Cmentarza Rakowickiego, ale wiadomo o co chodzi.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6958
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 05 wrz 2025, 9:45
Wg mnie lepiej do Dw. Towarowego, akurat częściowo zastąpiłaby w tunelu "17/19". Czyli po prostu skleić "19"+"49".
-
Pokrzywa
- Ekspert
- Posty: 539
- Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37
Post
autor: Pokrzywa » 05 wrz 2025, 9:55
O co chodzi że ZTP nie lubi tego Bieżanowa jak to jest regularny generator potoków i ogromne osiedla...? Któryś raz słyszę takie historie.
ona/jej
-
Woof
- Miłośnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 19 lut 2020, 18:50
Post
autor: Woof » 05 wrz 2025, 11:17
Skoro są przepełnienia na "9" na Bieżanowie, a także na "50" na odcinku od Dworca do Zabłocia, to znaczy, że jak najszybciej powinni uruchomić "49" na trasie z Bieżanowa przez Tunel do Dworca Towarowego.
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2472
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 05 wrz 2025, 11:27
Pomysł z połączeniem "19" i "49" jest idealnym pomysłem. Problemem są urzędnicy w Krakowie.
Powiedźcie im o tych problemach. Zleją wszystko "z góry na dół". Oni mają na wszystko "wywalone". Może jakaś burza medialna zdziała cuda?

-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6958
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 05 wrz 2025, 11:34
Problemem nie są urzędnicy tylko góra, która kazała szukać ZTP rekordowych oszczędności. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, lecz to nie jest tak, że ZTP lubi zawieszać linie. Przecież urzędnicy też wolą gdy tramwaj kursuje bo nie dostają skarg. Niestety sytuacja jest taka jest.
-
Bayer2003
- Pomiarowiec
- Posty: 1917
- Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
- Lokalizacja: Bronowice-Widok
Post
autor: Bayer2003 » 05 wrz 2025, 12:03
Kaszmir pisze: 05 wrz 2025, 11:34
Problemem nie są urzędnicy tylko góra, która kazała szukać ZTP rekordowych oszczędności. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, lecz to nie jest tak, że ZTP lubi zawieszać linie. Przecież urzędnicy też wolą gdy tramwaj kursuje bo nie dostają skarg. Niestety sytuacja jest taka jest.
Rekordowymi oszczędnościami nie jest raczej uruchamianie linii "704", niemal w pełni pokrywającej się z tramwajami. Pieniądze są, jednak nie są wykorzystywane w odpowiedni sposób. Linia "79" z Bieżanowa na Dworzec Towarowy mogłaby wykonywać nawet zaledwie 24 kursy dziennie - to nie jest ogromny koszt, a z pewnością poprawiłoby to sytuację na "9" i być może także "50".
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6958
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 05 wrz 2025, 12:11
Bayer2003 pisze: 05 wrz 2025, 12:03Rekordowymi oszczędnościami nie jest raczej uruchamianie linii "704", niemal w pełni pokrywającej się z tramwajami.
Nie mieli wyjścia, za duża presja po burzy medialnej.
Tam gdzie mogą, szukają oszczędności ile się da. Dowodem właśnie "11", "16", "49" itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości