Zieleńczanin pisze: ↑04 gru 2020, 10:14
Macie jeszcze jakieś propozycje, w jakie obszary można byłoby skierować linie obsługiwane Karsanami?
Mam pewien pomysł: co powiecie na linię:
Dworzec Główny Zachód - Teatr Słowackiego - Kopernika - Blich (powrót: Dietla - Wielopole - Poczta Główna) - Hala Targowa - Daszyńskiego - Podgórska - Rondo Grzegórzeckie
Linia ta zapewniałaby wiele ciekawych bezpośrednich połączeń: pomiędzy Dworcem Głównym a Dworcem na Grzegórzkach, w przyszłości również bardzo ważnym dworcem; pomiędzy Galerią Krakowską a Halą Targową czy Galerią Kazimierz - to dla zakupowych maniaków
, a ponadto wprowadziłaby do KM (dziennej) kilka nowych ulic: Blich, Kopernika, Wielopole, Daszyńskiego czy Podgórską. Jeżeli nie Karsany, to na tą linię można by także skierować Solarisy Urbino 8.9 Electric - jest przecież ładowarka na DGZ, jednak nie wiem, jak w takiej sytuacji autobusy miałyby wyjechać: czy ulica Zacisze jest dostatecznie szeroka? Przystanek początkowy na Rondzie Grzegórzeckim mógłby być na przykład na nieużywanym liniowo peronie przy ulicy Kotlarskiej, zaś na DGZ (oprócz tego punktu z ładowarką) może być gdzieś na Placu Matejki.
Co sądzicie na temat takiej linii?