No to pięknie widać jak to wszystko działało mimo umowy, zostaję dalej przy argumencie że Wavelo upadło własną winą i głupotą.
Swoją drogą ZTP powinno było wziąć sprawę w własne ręce i rozpisać nowy przetarg na nowego dostawcę wraz z systemem "na minuty" jak przy hulajnogach, czyli rozliczając na bieżąco z karty płatniczej (a nie jak to miało miejsce w Wavelo z opłatą aktywacyjną) i limitem darmowym jako posiadacz aktywnego biletu okresowego na KKM, ewentualnie jeszcze zniżka KK na abonament miesięczny.
Tyle że tu się kłaniamy z antycznym systemem biletów okresowych MPK gdzie dostawca nie miałby szans stwierdzić czy klient ma bilet okresowy czy też nie. Jedynie tylko z mKKM może bo ma porządnie napisany backend z API dostępnym. A o Karcie Krakowskiej nawet nie mam tu co mówić, system stojący na antycznym systemie CMS do strony MPK, chyba wystarczy co nie?
Ale jakby się ktoś pytał to przecież rozkłady jazdy są od ZTP, a wcale nie na serwerze MPK, no przecież inne logo jest
Edit po skończeniu artykułu:
Jeśli uda się znaleźć nowego operatora, wypożyczalnia pod nowym szyldem zostanie uruchomiona prawdopodobnie dopiero wiosną 2021 roku.
To ja podziękuje, do tego czasu na pewno jeszcze rynek UTO się rozwinie i rowery miejskie umrą śmiercią naturalną.