Adrian14 pisze:Można, ale zapomniałeś że 3xEU masz na rezerwie. Do tego 1 lub 2 w TR. Coś musisz zostawić w rezerwie.
Planowałem tak, jak
Bayer2003 niżej na rezerwę dać trochę E1+c3.
Adrian14 pisze:I np w piątki masz jeszcze nocki.
Tego faktycznie nie uwzględniłem, ale tu również zgodzę się z
Bayerem, że można dać na całą "12" E1 i wtedy GT8N na "17" zamiast EU8N.
Kitek pisze:Jeśli chodzi o Konstala na "11" to myślę, że on zniknie z tej linii dopiero jak zakończy się modernizacja wagonu RF304 (zakończenie modernizacji GT8N i kolejna linia niskopodłogowa).
Tak, też zakładałem zmodernizowanie wszystkich GT8S.
Bayer2003 pisze:W praktyce wyglądałoby to trochę inaczej (na pewno bez E1+c3 na "13"), jednak rzeczywiście odpowiednia ilość taboru jest

.
A to akurat dodałem, bo kiedyś ktoś pisał (o ile mnie pamięć nie myli, to byłeś nawet ty), że na "13" są duże napełnienia w szczycie i przydałby się tam tabor trochę dłuższy. Wykorzystanie Wiedeńców i tak jest małe, więc by to nie zaszkodziło.
Bayer2003 pisze:PS. Linia "6" ma 7 brygad, 3x105Na jest 10 (z czego dziś i wczoraj jeździ 8), a 2x105Na 15. Pomysł masz ogólnie niezły, ale tabelka do poprawienia.
Przepraszam za błędy. Tabelkę tworzyłem jakiś czas temu dla stałych tras i na szybko ją zmieniłem, aby była na teraz. Stąd błędy dotyczące ilostanu. A co do "6" to dzięki za poprawienie i jeszcze raz przepraszam za wprowadzanie w błąd.
Bayer2003 pisze:Na obecną chwilę zbyt ambitnie, jednak jak pisał Tramwajolog14, dałoby się na ich miejsce skierować EU8N. Wtedy więcej (lub wyłącznie) GT8N na "17", a na "12" same solówki E1.
Dokładnie tak

.
Bayer2003 pisze:2 rezerwy niskopodłogowe i 4 wysokopodłogowe byłyby moim zdaniem odpowiednią i wystarczającą opcją.
Moim zdaniem też. Na rezerwy powinien być wysyłany najmniej użyteczny tabor, czyli np. GT8N i E1+c3 w tych proporcjach. A te lepsze niech jeżdżą regularnie

.