Scania_9640 pisze: 21 wrz 2021, 22:22
4/7 N8C
3/6 N8S (razem z HK462)
Niestety, ale cudowne rozmnożenie taboru (co proponujesz) nie nastąpi

. Poza tym ostatnim tematem był rozdział taboru po powrocie "12", którą to linię totalnie pominąłeś - wracamy do punktu wyjścia, a przy obecnym układzie linii rozdział taboru dałoby się ułożyć naprawdę o wiele lepiej.
brovar pisze: 22 wrz 2021, 7:22
Wydawało mi się, że wczoraj rano w TTSS były widoczne dwa nowohuckie ufoki, jednak mogłem się tutaj niestety pomylić.
damian_krk2 pisze: 22 wrz 2021, 9:13
Według mnie pierwszeństwo powinna mieć "8* jeśli chodzi o 32-metrowy tabor
"8" na pewno jest najlepiej napełnioną linią, na której obecnie kursuje tabor 26m, jednak ma ona aż 15 brygad. Przed dostawą Tin nie ma niestety szans na skierowanie tam 32-metrowców (chyba, że poprzez zamianę taboru z "18", jednak nie jestem do tego przekonany). Po dostawie kolejnych 60 tramwajów Stadlera z pewnością linia ta będzie brana pod uwagę jako kandydat do dłuższego taboru

.
Kitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07
To dobrze, że jest "tylko siedem" uffoków.
Zależy jak na to patrzeć - dla pasażerów "52" dobrze, dla innych już trochę gorzej, ponieważ więcej ufoków na "52" mogłoby oznaczać więcej Krakowiaków na "50", przez co więcej STL w innych rejonach miasta ("8", "10", "14", "22" - propozycji jest sporo). Niestety, ale Krakowiaki obecnie nie wyjeżdżają zbyt licznie i nawet do wykorzystania 30/36 jest dosyć daleko. Zastanawiam się też po co Nowa Huta tworzyła ten piąty trójskład, skoro wysyła ten tabor tylko na trzy brygady "52". Przed wakacjami wykorzystanie nowohuckich ufoków często wynosiło nawet 4/4.
Kitek pisze: 22 wrz 2021, 11:07
Podobnie jest na "24" - kurs 15:15 z Teatru Bagatela na Kurdwanów również zawsze był i nadal jest przeładowany.
Przeładowany nie jest, ale ma naprawdę spore napełnienia i w październiku może on już się stać niezabieralny (jeżdżę nim dosyć często na dalszym odcinku - z Miodowej na Kurdwanów).
Tramwajolog14 pisze: 22 wrz 2021, 13:12
Tak właśnie stało się na "9". Czy tam faktycznie są takie potoki, żeby nie wystarczyły np. NGT6? Można by wtedy je zamienić z "8".
W pewnym momencie na "9" zamieniono Konstale na E1+c3, więc jakiś powód tych zmian musiał być. Przed powstaniem "49" panowała opinia, że na Bieżanowie właśnie "9" jest najbardziej przepełniona. Ważne jest też jak wygląda sytuacja na tej linii od strony Mistrzejowic (gdzie nie ma "49"), jednak raczej tabor 32m jest na tej linii potrzebny (przynajmniej na niektórych kursach).