Re: Rozkłady powakacyjne 2021
: 19 sie 2021, 20:30
Z tego co patrzyłem były dwie brygady a 3 właśnie od poniedziałku.damian_krk2 pisze: 19 sie 2021, 20:07 Brygada szczytowa na 140 pojawiła się wraz ze zmianami na 130 i 140![]()
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Z tego co patrzyłem były dwie brygady a 3 właśnie od poniedziałku.damian_krk2 pisze: 19 sie 2021, 20:07 Brygada szczytowa na 140 pojawiła się wraz ze zmianami na 130 i 140![]()
Wydawało mi się, że były trzy odkąd przetrasowali 140 ale możesz mieć racjęScania_9640 pisze: 19 sie 2021, 20:30 Z tego co patrzyłem były dwie brygady a 3 właśnie od poniedziałku.
Wg mnie się nie dodaje. "11" przy f15, przed przetrasowaniem "17", bywała wypchana po brzegi. Zostawić f12 w tej relacji, bez "17"? Wg mnie mało.obserwator pisze: 17 sie 2021, 18:51Weźmy pod uwagę najpierw przytoczony Borek Fałęcki. W przypadku relacji linii "19" i "22" byłyby to tak naprawdę cięcia, gdyż zapewne zniknęłyby linie "17" oraz "12", relacje byłyby osłabione.
"1" to główna linia na całej Kocmyrzowskiej i al. Pokoju. Wprawdzie nie broniła się potokami (zwłaszcza w międzyszczycie) jednak dostała f7,5 by za jednym zamachem dać mocną linię sporej części miasta - nie licząc odcinka trzech przystanków, wszędzie jest jedyną. Zostawienie jej z f12 oznacza, że spora część miasta straci dostęp do mocnej linii. Z kolei f6 to mocne zwiększenie kosztów, zwłaszcza przy utrzymaniu pozostałych linii na trasie. Na Wzgórzach nie wyobrażam sobie zabrania "5", z drugiej strony 20 kursów/h to dużo, i duże koszty.obserwator pisze: 17 sie 2021, 18:51Przypadek Salwatora i Wzgórz Krzesławickich. Oba miejsca łączy linia "1" i tak jak pisałem, tutaj częstotliwość byłaby już pod znakiem zapytania. Myślę że na dzień dzisiejszy należałoby dać niestety f~12, natomiast po remoncie Salwatora i budowie Placu Grzegórzeckiego linia powinna już dostać f~6
Jeśli Borek będzie mieć potoki to w każdej chwili można wydłużyć "10" albo "12" (zależy, co trafi na Trasę Łagiewnicką). Dla Salwatora dotychczasowy układ z 16 kursami/h (przy powrocie "6") to było więcej niż w sam raz. Zresztą tam, gdyby znalazły się środki, wg mnie lepiej wydłużyć "2x9" do centrum które jest o rzut beretemWDZ pisze: 18 sie 2021, 12:23Jest jeszcze jeden element: Borek i Salwator to spore węzły przesiadkowe, a takim zawsze warto zapewnić możliwie szeroki wachlarz połączeń żeby pasażerów "strefowych" nie zmuszać do kolejnych przesiadek.
Też tego nie rozumiem, w innych miejscach było podobnie. Zgłosiliśmy sprawę brakujących kursów "140" do ZTP, zadeklarowano że będzie to poprawione.mkm3 pisze: 18 sie 2021, 20:41Mnie właśnie wkurzają takie niedasizmy czy oszczędności na wzór ZIKiT - czemu się uczepili tej linii 140? Radzikowskiego, wielkie osiedla - a oni sobie tną rozkład jak na jakimś odludziu.
Pamiętam te walki o wejście do Konstala w godzinach szczytuKaszmir pisze: 22 sie 2021, 23:35Wg mnie się nie dodaje. "11" przy f15, przed przetrasowaniem "17", bywała wypchana po brzegi. Zostawić f12 w tej relacji, bez "17"? Wg mnie mało.obserwator pisze: 17 sie 2021, 18:51Weźmy pod uwagę najpierw przytoczony Borek Fałęcki. W przypadku relacji linii "19" i "22" byłyby to tak naprawdę cięcia, gdyż zapewne zniknęłyby linie "17" oraz "12", relacje byłyby osłabione.
Są gdzieś dostępne warianty zmian f6/12 po otwarciu Estakady czy maksymalizacji czy dyskutuje się o wariantach z dość jednak odległej przeszłości?Kaszmir pisze: 22 sie 2021, 23:35W praktyce f6/12 oznacza albo 1) likwidację kilku popularnych linii albo 2) zostawienie sporej części miasta tylko z liniami f12 albo 3) olbrzymi wzrost kosztów i przeciążenie centrum.
Pamiętam w ubiegłym roku "6" w weekendy i była bardzo przyzwoita frekwencja w rejonie Filharmonii (a im bliżej Wawelu/Podgórza tym było lepiej). Trudno jest na tej linii polegać jeżeli ciągle jest zawieszana a jak jeździ to tylko w dni powszednie.fysztof pisze: 23 sie 2021, 8:17 Swoją drogą też nie łapię dlaczego "6" nie kursuje w weekendy... Wakacje są ciepłe, pogoda dopisuje, na mieście tłumy. Linia idealna na weekendowy wypad 'do miasta': z jednej strony duże osiedla, dalej Podgórze, Kazimierz oraz ścisłe centrum miasta, Wawel, Rynek, Grodzka, Planty, wreszcie z drugiego końca Park Jordana, Błonia i tłumy spacerowiczów. Więc oszczędźmy, wytnijmy kursy - a potem marudźmy, że wszędzie samochodem po Krakowie jeździmy.
Bo to jest promocja komunikacji. Linia typowo wakacyjna do Cichego Kącika zawieszona na weekendy, a przez jakiś czas całkowicie. Nic tylko jeździć KM.
A były takowe przygotowane w ogóle? Nie jestem przekonany.Kitek pisze: 23 sie 2021, 10:14Są gdzieś dostępne warianty zmian f6/12 po otwarciu Estakady czy maksymalizacji czy dyskutuje się o wariantach z dość jednak odległej przeszłości?
Również nie powróciły zawieszone linie tramwajowe i autobusowe. Czy to znak, że można się z tymi liniami powoli żegnaćKolec pisze: 24 sie 2021, 15:51 Pojawiły się nowe komunikaty... coś brak w nich info o autobusie na Avię oraz wzmocnień Grębałowa o czym wspominano przed wakacjami.
Pewnie część wróci od III etapu wzmocnień.Kitek pisze: 24 sie 2021, 16:00 Również nie powróciły zawieszone linie tramwajowe i autobusowe. Czy to znak, że można się z tymi liniami powoli żegnać![]()
W przypadku Avii problem jest tutaj ->Kolec pisze: 24 sie 2021, 15:51 Pojawiły się nowe komunikaty... coś brak w nich info o autobusie na Avię oraz wzmocnień Grębałowa o czym wspominano przed wakacjami.
Czy rada dzielnicy powinna zmienić decyzję i zaopiniować pozytywnie stworzenie nowej linii autobusowej przez osiedle? Przebieg proponowanej linii pokazujemy na załączonej grafice. Zadaniem linii ma być połączenie osiedla z tramwajem. W szczycie kursy planowano co 7,5 minuty, poza szczytem co 15, natomiast w weekendy co 20 minut.
Spokojnie, te dziury 40 minutowe są tylko i wyłącznie do i z Pleszowa, także szafa gra. Na początku po otwarciu torowiska w weekend 21 nie jeździło w ogóle do Pleszowa. A że zrobił się lekki dym o to, miasto stworzyło właśnie taki ochłap.Kitek pisze: 25 sie 2021, 18:40 To wynika z tego, że wszyscy mieli bardzo duże oczekiwania odnośnie wzmocnień/zmian już w I etapie. Byliśmy przyzwyczajeni, że zwykle duże roszady były wprowadzane wraz z początkiem roku szkolnego. Mnie tylko zastanawia czy te dziury na "21" w weekendy wynoszące 40minut będą wreszcie zlikwidowane
![]()
Użytkownikowi Kitek chodziło chyba o dziury z Osiedla Piastów (trzy w soboty i dwie w niedziele).NowaHutaWschód pisze: 25 sie 2021, 20:40 Spokojnie, te dziury 40 minutowe są tylko i wyłącznie do i z Pleszowa, także szafa gra. Na początku po otwarciu torowiska w weekend 21 nie jeździło w ogóle do Pleszowa. A że zrobił się lekki dym o to, miasto stworzyło właśnie taki ochłap.