To tak, tylko pytanie czy to na tyle duży potok, żeby nie mógł wybrać "4/142"Kaszmir pisze: 04 lut 2021, 12:27 Nie zgodzę się. Oba węzły powinny powstać. Jak ktoś chce jechać do szeroko rozumianej Huty, będzie wolał węzeł przy Walcowni niż jechanie naokoło przez Wiadukty, by potem się cofać.

Poplątało mi się - myślałem o braku urbanizacji Huty i z rozpędu napisałem o braku pętli tramwajowej między Zalewem Nowohuckim a Zajezdnią Nowa Huta, kiedy chodziło mi o istnienie takowej. Tak więc ten fragment powinien brzmieć:Kaszmir pisze: 04 lut 2021, 12:27 Jeśli zakładamy brak takowej pętli, to tramwajowa Walcownia jest po prostu lepszą i tańszą opcją. Wszak "22" obecnie i tak musi jechać do Kopca Wandy by zawrócić, a odcinek ten jest niewiele krótszy niż ten do Walcowni. Słowem, obsługa Walcowni regularnym autobusem + "22" do Kopca wychodzą znacznie drożej niż "22" do Walcowni.
Oczywiście wszystkie moje rozważania zakładają istnienie pętli tramwajowej między Zalewem Nowohuckim a Zajezdnią Nowa Huta i brak urbanizacji terenów Huty
