Potwierdzam, dokładniej 3-06 i 52-08. Jednak prawdopodobnie nie wyjadą z rana, a dopiero w ciągu dnia.
STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Prawdopodobnie po decyzji o posłaniu pierwszych Lajkoników na "3" oraz "52" zostaną tam one już na dłużej. Jeżeli tak będzie i docelowo na "3" zastąpią one brygady NGT6, a na "52" brygady E1+C3, moim zdaniem będzie to zmiana zdecydowanie na plus.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Pomiarowiec
- Posty: 327
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Ciekawi mnie zatem gdzie pójdą zwolnione NGT6. Macie jakieś typy?
-
- Pomiarowiec
- Posty: 53
- Rejestracja: 14 mar 2020, 9:38
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Ja osobiście widziałbym je na "20".obserwator pisze: 17 cze 2020, 20:39 Ciekawi mnie zatem gdzie pójdą zwolnione NGT6. Macie jakieś typy?
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Najchętniej po zezłomowaniu wozów E1 przeniósłbym 1 serię NGT6 do NH i na linie "16" oraz "21", ale to raczej mało realne :/obserwator pisze: 17 cze 2020, 20:39 Ciekawi mnie zatem gdzie pójdą zwolnione NGT6. Macie jakieś typy?
Ewentualnie można też na "49", bardzo dużych napełnień nie ma tam z tego co wiem na chwilę obecną.
Co do wyżej wspomnianej "20" - od kiedy pamiętam była to linia głównie EU8N i niech tak zostanie.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
A ja będę oryginalny i typuję linie salwatorskie.
1 i 2 aby tradycja była, zamiast żywego Lajkonika to tramwaj Lajkonik
1 i 2 aby tradycja była, zamiast żywego Lajkonika to tramwaj Lajkonik
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Dodatkowe potwierdzenie. Koło godz. 11 ma być prezentacja w zajezdni z udziałem prasy, i potem koło południa wyjadą na linie.
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Nagranie z prezentacji Lajkoników na terenie zajezdni MPK. Oficjalnie potwierdzono - pierwsze dwa trafią na linie "52" (#RY825) i "3" (#RY826). Czemu te? "3" - bo Bieżanów prosił o dłuższe wagony, więc Lajkonik zastąpi NGT6. "52" - bo jedzie do Huty, do tego zastąpi wysłużone wiedeńskie E1+c3.
Po prezentacji #RY825 przejedzie odcinek z Łagiewnik do Czerwonych Maków (ponad 4 km) z pasażerami, bez pantografu. Z Czerwonych Maków odjedzie jako "52" o 11:31.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/vide ... 002542570/
Po prezentacji #RY825 przejedzie odcinek z Łagiewnik do Czerwonych Maków (ponad 4 km) z pasażerami, bez pantografu. Z Czerwonych Maków odjedzie jako "52" o 11:31.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/vide ... 002542570/
Pierwszy tramwaj o numerze RY825 będzie kursował na linii nr 52, która łączy nowohuckie Osiedle Piastów z pętlą Czerwone Maki P+R. Na tej linii nowy tramwaj zastąpi wysłużony i wysokopodłogowy pociąg złożony z wagonów E1 i C3, który zjedzie do zajezdni. Z kolei drugi Lajkonik o numerze RY826 będzie kursował na linii nr 3 (Nowy Bieżanów P+R – Krowodrza Górka), gdzie zastąpi mniej pojemny tramwaj NGT6 (to odpowiedź na apele mieszkańców Nowego Bieżanowa, którzy prosili o pojemniejsze wagony na tej linii).
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Wie ktoś, o której ma 3-06 odjazdy z KG?
- pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
- Ekspert
- Posty: 1568
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
O 12:35 powinien przyjechać na pętlę, kurs z Nowego Bieżanowa.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2020, 11:48 przez pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie karmić troli 

- pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
- Ekspert
- Posty: 1568
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Jakoś tak hmm... bez szału?
Wyświetlacz z przodu mógłby być większy, a namalowany Lajkonik w rzeczywistości wygląda komicznie. Ktoś podzieli się wrażeniami z wnętrza?
Wyświetlacz z przodu mógłby być większy, a namalowany Lajkonik w rzeczywistości wygląda komicznie. Ktoś podzieli się wrażeniami z wnętrza?

Ostatnio zmieniony 04 lip 2020, 11:48 przez pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie karmić troli 

Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Bardzo dobrze wygląda w środku (tylko siedzenia twarde). I w 825 nie działała zapowiedź przystanków a w 826 już tak 

Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Jeśli dobrze odszyfrowałem tabliczkę znamionową ze zdjęcia dachu Lajkonika, które udało mi się dzisiaj zrobić, to klimatyzatory są nowego typu, ale nazwa "HKL 355 KRK4" wskazuje na Kiepe Elektrik 

Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Również jechałem dzisiaj obydwoma i niestety nie mogę się zgodzić. RY825 posiadał zapowiedzi przystanków, ale były one ledwie słyszalne, jednak jechałem tramwajem prawie pustym, więc w środku było dosyć cicho. Co do siedzeń to problem nie tyle stanowi twardość (wszystkie siedzenia w tramwajach poza GT8S przez swój początek eksploatacji w Krakowie były twarde), co dziwne ich wyprofilowanie. Ich kształt po prostu mocno koliduje z kształtem tylnych części ludzkiego ciała (przynajmniej mojego). Myślę jednak, że jest to tylko niewielki mankament, a generalnie cały tramwaj można ocenić pozytywnie.Kitek pisze: 18 cze 2020, 18:21 Bardzo dobrze wygląda w środku (tylko siedzenia twarde). I w 825 nie działała zapowiedź przystanków a w 826 już tak![]()
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: STADLER Tango Lajkonik Kraków
Być może, ale w #826 było słychać je wyraźnieBayer2003 pisze: 18 cze 2020, 20:03RY825 posiadał zapowiedzi przystanków, były jednak one ledwie słyszalne, a jechałem tramwajem prawie pustym, więc w środku było dosyć cicho.

Tramwaj jest świetnyBayer2003 pisze: 18 cze 2020, 20:03Co do siedzeń to problem nie tyle stanowi twardość (wszystkie siedzenia w tramwajach poza GT8S przez swój początek eksploatacji w Krakowie były twarde), co dziwne ich wyprofilowanie. Ich kształt po prostu mocno koliduje z kształtem tylnych części ludzkiego ciała (przynajmniej mojego). Myślę jednak, że jest to tylko niewielki mankament, a generalnie cały tramwaj można ocenić pozytywnie.

Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości