Re: Prądnik Biały
: 09 maja 2022, 13:01
Jak raz przejechał to po co za każdym razem wychodził?Scania_9640 pisze: 09 maja 2022, 12:55 Z tego co wiem, to kierowca za każdym razem wychodził i patrzył czy przejdzie
Jak raz przejechał to po co za każdym razem wychodził?Scania_9640 pisze: 09 maja 2022, 12:55 Z tego co wiem, to kierowca za każdym razem wychodził i patrzył czy przejdzie
Na pewno za każdym razem nie wychodził.
Oj panowie, wczoraj trochę padało, to może mu autobus po deszczu urósł o kilka cm i sprawdzał...
To, że raz przejedzie nie znaczy że zawsze, przykład z elektrykiem który kiedyś zawadził pantografem. Autobus się cały czas obniża i podnosi, wystarczy 1-2cm żeby mogło dojść do tragedii, a tam jeżdżą pociągi.
Na razie stoi, a jaki jej los dalszy to nie wiem.
Jego trasa miałaby biec od Miejskiego Centrum Opieki do Krowodrzy Górki jak obecnie, następnie autobusy pojechałyby ulicami Ździebły-Danowskiego i Sosabowskiego, potem Trasą Wolbromską aż do ronda przed granicą miasta, gdzie skręciłyby w lewo i skończyły bieg na nowej pętli (wjeżdżając na nią od strony północnej).
Niewykluczone jednocześnie, że w dalszej przyszłości i po wybudowaniu przez deweloperów dodatkowych lokalnych dróg, „513” na rondzie skieruje się jednak prosto, następnie objedzie osiedle na zachód od Trasy Wolbromskiej i dotrze na nową końcówkę od strony południowej. Taka możliwość jest rozważana bo istnieją obawy, że zjazd z Trasy na pętlę może być za ciasny dla autobusów.
Zielonki są otwarte by przez Trasę Wolbromską została skierowana jedna z ich regularnych linii „2×7” oraz ewentualnie również „337”. Jednocześnie, Gmina chce utrzymać też część dotychczasowych połączeń przez Glogera aby mieszkańcy Zielonek mieli zachowany dojazd do znajdujących się na tej ulicy sklepów oraz kościoła.
Osobiście chciałbym żeby do nowej pętli dojechała również linia 144 jeśli byłoby to możliwe. Mogłaby dojechać tam przez Glogera i łącznik Glogera z TW. Ułatwiłoby to korzystanie z miejskich połączeń mieszkańcom ul.Glogera, którzy muszą korzystać z 2xx, nie mają dostępu do 337 (chyba że dojdą do przystanku Zielonki Skrzyżowanie ale muszą wtedy jechać na bilecie metropolitarnym) albo iść ul. Glogera kilkaset metrów na tramwaj lub 144.Kaszmir pisze: 12 lis 2023, 9:50 „513” pojedzie w przyszłości po Trasie Wolbromskiej
https://krabok.wordpress.com/2023/11/11 ... bromskiej/
Też nie do końca rozumiem jak dokładnie miałaby pojechać, jednak taką informację uzyskaliśmy od gminy Zielonki. Może faktycznie pojedzie przez teren aglo?pjetrek pisze: 12 lis 2023, 10:10Kaszmir masz może jakąś mapkę jakby to miało wyglądać?
Nie bardzo mogę sobie to wyobrazić... przecież za nowym rondem są już Zielonki... to linia musiałaby jechać przez Zielonki, a osiedle po zachodniej stronie TW (os. Łokietka) nie ma żadnych lewoskrętów i tym bardziej żaden z deweloperów nie dostanie zgody na lewoskręt z drogi 2x2... a najbliższy możliwy zjazd to dopiero węzeł Zielonki.
Też na to liczę. Myślę, że sprawa nie jest skreślona, plan ZTP można odczytywać po prostu jako wydłużenie do TŁ tej linii, która będzie jechać przez Prądnicką do KG. Na tę chwilę jest to "513", jednak w przyszłości może dojść do jakiejś wymiany.pjetrek pisze: 12 lis 2023, 10:10Swoją drogą po cichu liczyłem, że 513 jednak z powrotem wcieli się w 503... A jej rolę na Prądnickiej i do Alei przejmie jakaś inna 1xx, bo frekwencja nie powala...
Na MCO miał być punkt, nie ma?yosujiro pisze: 13 lis 2023, 3:47 A ja się zapytam gdzie takie przedłużone 513 będzie miało punkt socjalnyPT na KG będzie robić?
![]()