Chodziło o 18, widocznie się panu radnemu cyferki pomyliłyAdrian14 pisze: 14 wrz 2023, 10:27 Tylko czemu w tym piśmie jest napisane, że aktualnie kursuje od 5 do 13?![]()

Chodziło o 18, widocznie się panu radnemu cyferki pomyliłyAdrian14 pisze: 14 wrz 2023, 10:27 Tylko czemu w tym piśmie jest napisane, że aktualnie kursuje od 5 do 13?![]()
Domyślam się.... tylko żeby później nie mówił. Chciałem do 20 i udało się częściowo bo do 18
Zapewne nastąpią ale nie takie o jakich myślisz. Przedłużą kursowanie o tą 1 godzinę ale zabierając kursy z innych godzin. I tak w tych obciętych godzinach taka "16" zamiast co 15 minut pojedzie co 20 czy nawet co 30 (aby była koordynacja z innymi liniami by móc się przesiąść) minut ale te 3 (powiedzmy) kursy przesuną między 18 a godziną 19,38.judash pisze: 14 wrz 2023, 9:50 Interpelacja ws. "16". Ciekawe czy cuda przedwyborcze nastąpią
https://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/k ... -09-13.PDF
Też uważam, że "482" jest do poprawy (niezależnie od kwestii "105" do Piastów). Wciąż nie rozumiem, jak można było zostawić zestaw "182+482" z tak słabą częstotliwością poza szczytem: z f7,5 schodzi do f20, czyli blisko trzykrotnie rzadziej. Dla porównania, inne połączenia autobusowe które mają f7,5 w szczycie ("194", "179" czy "503+513"), poza szczytem schodzą do f10. Przed pandemią "182+482" miało w międzyszczycie f12. I nie, skierowanie przegubowców na "182" które wywalczyliśmy nie jest rekompensatą.krawiec pisze: 30 sty 2024, 8:12Żeby realizować politykę pierdyliona linii zewsząd dowsząd? Jak tak bardzo chcą połączyć os. Piastów z dworcem to niech wydłużą 482 i przywrócą jej dawne kursowanie.
Można byłoby rozważyć wydłużenie 482 do Zajezdni Bieńczyce - to chyba najbliższa końcówka.Kaszmir pisze: 30 sty 2024, 9:44
Zgadzam się również, że przydałoby się wydłużenie trasy - przynajmniej do ronda Piastowskiego bo obecnie "482" obsługuje tylko połowę Mistrzejowic. Do osiedla Piastów byłoby to niezłe połączenie, acz pewnie się nie zmieści skoro mają tam kończyć "159", "105" i "438".
Szpital Rydygiera kilometr bliżejKacper pisze: 30 sty 2024, 10:06 Można byłoby rozważyć wydłużenie 482 do Zajezdni Bieńczyce - to chyba najbliższa końcówka.
Pewnie byłby problem z punkiem socjalnym. Też uważam, że wdłużenie 159 to lepszy pomysł, niż ciąganie 105 przez słabo zurbanizowane tereny.Kacper pisze: 30 sty 2024, 10:06 Trasa do Piastów byłaby pewnie i bardziej atrakcyjna, więc może da się coś pokombinować? W temacie dotyczącym Piastów proponowałem jakiś czas temu wydłużenie 159 jeden przystanek dalej do ronda na Powstańców Wiadukt, aby zapewnić komunikację nowym blokom - przy okazji zwolniłoby to też miejsce na pętli.
Skoro byłoby niezłe a nie ma miejsca na Os. Piastów to może spróbować 482 do Powstańców Wiadukt. Połączenie by było + obsługa głębszej części osiedla.Kaszmir pisze: 30 sty 2024, 9:44 Kontynuując dyskusję z innego tematu:
Też uważam, że "482" jest do poprawy [...] Do osiedla Piastów byłoby to niezłe połączenie, acz pewnie się nie zmieści skoro mają tam kończyć "159", "105" i "438".
No i będzie to powód do (sic!) skrócenia 105 (i 193) po wyborach samorządowych. Teraz mamy kiełbasę wyborczą...Kaszmir pisze: 30 sty 2024, 12:59 Jak wspomniano, Piasta Kołodzieja to korki, zwłaszcza odcinek od granicy miasta do pętli, który w szczycie dosłownie stoi. Jakakolwiek linia tam pojedzie, mocno oberwie na punktualności co przełoży się na podróży pasażerów z pozostałych odcinków. Teraz padło na "105".
Kaszmir pisze: 30 sty 2024, 12:59 Jak wspomniano, Piasta Kołodzieja to korki, zwłaszcza odcinek od granicy miasta do pętli, który w szczycie dosłownie stoi. Jakakolwiek linia tam pojedzie, mocno oberwie na punktualności co przełoży się na podróży pasażerów z pozostałych odcinków. Teraz padło na "105".
Przypominam, że powodem podzielenia 139 były korki i opóźnienia...Zorza Polarna pisze: 30 sty 2024, 13:43 Wiadomo, ale warto wziąć pod uwagę jeden aspekt. Na tym odcinku jeżelibyśmy wycofali się z puszczenia tam 105-tki to odcinek ten zostaje z 193-ką dodatkowo wydłużoną do GN co sprawi, będzie ciężej tam mieszkańcom gdziekolwiek pojechać. Im więcej linii tym większa szansa, że coś pojedzie w tym korku. Niestety korki to rzecz na którą ciężko wpłynąć i wiem że wpychanie 105-tki sprawi że będzie miała spore opóźnienia...... są lepsze rozwiązania (tak jak wspomniane wydłużenie 159, moja propozycja 482-ki). No ale cóż w Krakowie do czasu aż nie wydłużą tam tramwaju trzeba się tak bawić jak z Walcownią.
Z Górki Narodowej taka linia byłaby właśnie lepsza, aczkolwiek kursująca dalej niż do R. Barei. Gdyby obsłużyła rejon Parku Wodnego, co kiedyś w temacie o układzie linii po otwarciu GN było wspomniane, to taka linia miałaby lepszy potencjał. Szkoda że "132" tam nie trafiło, tylko pytanie co w zamian wtedy na DGZ?michasss pisze: 30 sty 2024, 14:06 A zarówno osoby mieszkające w okolicach GN jak i dojeżdżający tam z aglomeracji nie raz zaznaczali, że chcieliby połączenia właśnie z Rondem Barei.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości