Re: Bodzów, Kostrze, Tyniec
: 27 lut 2024, 6:53
Trochę tych mniejszych autobusów teraz jest, na 134 się udało parę ściągnąć przy przebudowie Królowej Jadwigi więc może tu też.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Trochę tych mniejszych autobusów teraz jest, na 134 się udało parę ściągnąć przy przebudowie Królowej Jadwigi więc może tu też.
Takie trochę mnożenie numerków. Zamiast "476" te kursy mogłyby być oznaczone jako "203" od Kostrze OSP do Czerwonych Makow. W drugą stronę tak samo, jako kurs wariantowy do Kostrze OSP.
Można byłoby wszystkimi kursami wysłać 176 na Czerwone Maki, Bodzów zyskuje wtedy na nowym odcinku, Kostrze też i wtedy nie trzeba przedłużać tam 196, przy okazji uruchamiając na nowo wtedy 176 w weekendy.pjetrek pisze: 27 lut 2024, 10:20 A może linia będzie rozwojowa i w przyszłości będzie tych kursów więcej, zwłaszcza że Autometów przybyło i 176 zyska drugą brygadę na dłuższej trasie
Może nie chcieli też włączać ją w 203, zwłaszcza w kontekście bliskiego remontu i planowanych zmian w Tyńcu. Żeby już nie robić większego zamieszania w rozkładach...
Awantura konkretna o te autobusy jest, i o jazdę na Kolną i jeszcze większa o brak dojazdu z Wielogórskiej do szkoły, o resztę objazdów dla mieszkańców i zamknięcie drogi to samo, ciężki temat będzie z tego co widzę.pjetrek pisze: 27 lut 2024, 20:49 Podsumowanie wczorajszego spotkania z mieszkańcami i przymiarki inwestora i ZTP do remontu:
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/pol-r ... 55383.html
Jak dobrze pójdzie to od kwietnia a jak będzie awantura to 5 baniek do kosza i żadnej inwestycji nie będzie
Mylisz Tyniec z Podgórkami Tynieckimi, ten zastępczy miałby jechać z Wielogórskiej potem boczną ciasną Zakleśnie i wyjeżdżać na Obrony Tyńca koło szkoły jeśli dobrze zrozumiałempjetrek pisze: 27 lut 2024, 21:50 Ukształtowanie terenu i układ ulic w okolicy jest jaki jest... Moim zdaniem dobrze, że miasto chce zrobić ten remont, wybudować chodnik z prawdziwego zdarzenia, a nie takie wydzielenia jak są obecnie... A zablokowanie tej inwestycji teraz może spowodować jej odłożenie na długi długi czas... Jeśli chodzi o objazd autostradą to może być o tyle problematyczny, że ten węzeł Tyniecki i Skawiński lubią się korkować i skierowanie tam nawet jakiejś linii autobusowej zastępczej spowoduje, że szybciej byłoby przejść ten odcinek od Wielogórskiej do centrum Tyńca niż jechać autobusem na około...
A jak wygląda przejezdność ulicy Podgórki Tynieckie od cmentarza do Kozienickiej? Tam by się coś nie przecisnęło, choćby Karsan?
No to cóż, autobus dużo mniejszy, z przesiadką, ale za to rzadziej.na pewno nie będzie to taka częstotliwość jak obecnie
Przecież ta wypowiedź odnosi się do częstotliwości 203, a nie 112.Ydhflx pisze: 28 lut 2024, 8:52 Oliwy do ognia dolewają urzędnicy, którzy mówią (artykuł chyba już był zalinkowany)
No to cóż, autobus dużo mniejszy, z przesiadką, ale za to rzadziej.
Oni coś mówili że autobus zastępczy ma być dostosowany do 112, ale przecież nie zabiorą się ludzie z Tyńca do Sprintera przykładowo, ewentualnie do Autosana ale też wątpię, a w innym zdaniu że ma być dużo częściej tylko co z tego że tu pojedzie częściej jak 112 dalej będzie co 20 minut na dalszym odcinku, poza tym Wojtaszek nie wie co mówi ani jak skąd dokąd jeździ autobus u nas i w którą stronę ludzie potrzebują autobusu.
Rzeczywiście, źle zrozumiałem wypowiedź. Myślałem, że mają na myśli że zwiększą częstotliwość 203 ale w Tyńcu będzie łącznie mniej kursów niż obecnie. ZTP mnie przyzwyczaił do liczenia "na wspólnym odcinku".