Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 23 sie 2022, 14:04
Już tyle razy było mówione, że do TŁ będą mieć dopuszczenie wszystkie typy wagonów.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Już tyle razy było mówione, że do TŁ będą mieć dopuszczenie wszystkie typy wagonów.
Tunel Łagiewnicki jest o wiele wyższy i szerszy, więc pojazdy typu Straż Pożarna czy dźwig MPK bez problemu dadzą radę wjechać. W przypadku tunelu pod Dworcem - jest wąski i niski, przez co tam pojazdy służb nie wjadą, dlatego stare wagony (o wiele bardziej palne - patrz dymiące 105tki) mają zakaz.
Ale nie będzie już dojeżdżać na B1. Ma kończyć (co jest bardzo nieprzemyślane) na Al. Przyjaźni. Już mogli puścić chociażby do B1 jak kiedyś 501, ale to dyskusja do innego tematu.damian_krk2 pisze: 23 sie 2022, 9:48 Ale 193 będzie jeździć do Prądnika Czerwonego czyli dalej przez Piastów.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... GtiBMHHhnlMPK pisze:Dobra wiadomość dla mieszkańców Nowej Huty. Od najbliższego poniedziałku na linii nr 10, która połączy pętlę Pleszów w Nowej Hucie z Kurdwanowem będą kursować wyłączenie wagony NGT8, w tym także Lajkoniki.
Tego to się chyba nikt nie spodziewałKaszmir pisze: 25 sie 2022, 14:23 A jednak - od poniedziałku "10" w pełni obsadzona NGT8 i Lajkonikami: https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... GtiBMHHhnl
Przez dłuższy czas na "3" już nie wrócą pojazdy 32 metrowe, niskopodłogowe. Nawet z początkiem przyszłego roku gdy oddadzą trasę na nową pętlę "KG".fysztof pisze: 25 sie 2022, 15:15 Pewnie pomaga w tym fakt, że na "3" trafiają GT8. Ale ciekawe jak będzie, gdy kurz opadnie.
Na Trasie Łagiewnickiej nie zobaczymy żadnych wysokopodłogowych tramwajów. Pojedzie tam jeszcze „50”, która od zawsze obsługiwana jest nowym taborem oraz „11”, na którą wyjadą tramwaje z przynajmniej fragmentem niskiej podłogi.
„Wiedeńczyki” zobaczymy jeszcze na liniach 13, 16, 21, 22 i 74, a „akwaria” na linii 6 i 52 (w różnym stopniu).
Na "3" pewnie same GT8N lub z domieszką N8C, na szczytowych "13" wiednie, a na "74" raczej głównie wiednie. "9" pozostanie w Stadlerach.maszynista pisze: 25 sie 2022, 16:01 A przecież "10" to linia na Kurdwanów więc co innego może tam pojechać, od poniedziałku coś czuję że na Bieżanowie znowu wyląduje zbieranina resztek z zajezdni .....
Do tego czasu prawdopodobnie nowe Stadlery zdążą zadebiutować liniowo, więc raczej wątpię, żeby "3" na dłużej została w 26-metrowcach. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że to właśnie "wydłużenie" "3" było jednym z pierwszych efektów wprowadzenia "Lajkoników" do ruchu.kucyk pisze: 25 sie 2022, 16:24 Przez dłuższy czas na "3" już nie wrócą pojazdy 32 metrowe, niskopodłogowe. Nawet z początkiem przyszłego roku gdy oddadzą trasę na nową pętlę "KG"
W to też nie jestem za bardzo w stanie uwierzyć. Zwłaszcza, że w regularnej siatce "3" to nadal jedyna linia z Krowodrzy przez Pawią. Poza tym pętla na DT raczej nie pomieści i pełnowymiarowej "3", i "17/19" jednocześnie.kucyk pisze: 25 sie 2022, 16:24 Obawiam się zresztą, że "3" na dłużej pozostanie na pętli "DT" po zakończeniu remontu do KG i GN
Pytanie czy KG pomieści cztery linie bo nowa pętla będzie mniej pojemna od dotychczasowej. Wg mnie pierwszeństwo mają "50" i "18", potem "3" i potem "5". Linia "3" się sporo dubluje z "50" a poza szczytem połowa kursów i tak była skrócona do DT. Pawia jest ważna, acz dojazd do Galerii czy Dworca zapewnia też "50".Mr. Passenger pisze: 25 sie 2022, 20:59W to też nie jestem za bardzo w stanie uwierzyć. Zwłaszcza, że w regularnej siatce "3" to nadal jedyna linia z Krowodrzy przez Pawią. Poza tym pętla na DT raczej nie pomieści i pełnowymiarowej "3", i "17/19" jednocześnie.