Strona 10 z 12

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 28 wrz 2023, 9:11
autor: Kolec
Ciekawe gdzie oni je chcą upchać?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 28 wrz 2023, 10:27
autor: suchy
Kolec pisze: 28 wrz 2023, 9:11 Ciekawe gdzie oni je chcą upchać?
Skasuje się podwójne 105tki i będzie :D

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 28 wrz 2023, 14:38
autor: Cracovian_E1
Te cztery wozy są prawie w całości dekompletowane - nawet rozruchy w nich nie ma. Potwierdzone źródło z Düsseldorfu.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 15 paź 2023, 16:34
autor: Cracovian_E1
Co do artykułu z niemieckiej gazety, to przewoźnik Rheinbahn z Düsseldorfu nic nie wie o sprzedaży tych wozów dalej do Krakowa - źródło tej gazety to istny Fake-News!

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 12 sty 2024, 7:15
autor: impuls
Wczoraj w systemie TTSS pojawił się RF328. Do premiery coraz bliżej.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 12 sty 2024, 7:55
autor: Cracovian_E1
A kiedy RF330 - czy to ten RF328?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 12 sty 2024, 11:44
autor: impuls
RF330 to ex 3236 dopiero wszedł. Będzie gotowy pod koniec roku.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 12 sty 2024, 12:07
autor: Bayer2003
impuls pisze: 12 sty 2024, 7:15 Wczoraj w systemie TTSS pojawił się RF328. Do premiery coraz bliżej.
Jest szansa na debiut przed przedłużeniem "1" i "5" do Darwina, czy niezbyt?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 12 sty 2024, 14:46
autor: impuls
Do Darwina to są na razie tylko słupy pod wiadukt.
Pisali wczoraj lub dwa dni temu.
"Wniosek o wydanie decyzji ZRID dotyczącej zmodyfikowanej wersji węzła został złożony w maju 2023 roku. Decyzji na razie nie ma, a GDDKiA nie próbuje podawać orientacyjnych terminów, kiedy może się to stać."
Pisali o węźle Mistrzejowice ale chyba dotyczy też węzła Grębałów. Oba węzły w całości oddane zostaną najwcześniej w 2025 dlatego z tramwajem do Darwina też się nie spieszą. A RF328 jest na tyle gotowy, że premiera może być nawet w styczniu i przed oddaniem torowiska do Łowińskiego. A RF330 też może zrobią przed oddaniem torowiska do Darwina.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 sty 2024, 7:18
autor: stefan
Trochę z innej beczki... ktoś wie dlaczego akurat RF321 ma wyższe drzwi / tz szyby w drzwiach tylko do linii okien bocznych a nie niżej, a RF311 wyświetlacze Pixela?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 sty 2024, 8:48
autor: impuls
Przy modernizacji N8S na N8C wymieniano drzwi. I RF321 dostał w spadku po którymś N8S te wyższe drzwi. Temat był na forum poruszany kilka lat temu.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 sty 2024, 11:40
autor: stefan
Dzięki. Ja to zauważyłem dopiero jak te tramwaje zaczęły regularnie pojawiać się na 1.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 sty 2024, 13:56
autor: mikolaj.boron
impuls pisze: 12 sty 2024, 14:46 A RF328 jest na tyle gotowy, że premiera może być nawet w styczniu i przed oddaniem torowiska do Łowińskiego. A RF330 też może zrobią przed oddaniem torowiska do Darwina.
Jeśli można spytać. Wiesz z jakiego GT8SU powstał RF328?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 sty 2024, 14:06
autor: impuls
RF328 powstał głównie z #3209 (skrajne człony są z #3209) chociaż może posiadać części i podzespoły ze skasowanego #3203.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 14 sty 2024, 9:58
autor: anonim_048
Ktoś się orientuje jak będzie z siedzeniami w przypadku tych "najnowszych" GT8N? RF329 czyli jak dotąd jedyny zmodernizowany z podtypu SU ma miękkie wkładki. O niebo lepiej się na tym siedzi niż w przypadku pozostałych GT8N/C.