Re: MAN Lion's Intercity LE 13
: 17 gru 2022, 10:10
Prawnie jeszcze nie są nasze więc wątpię
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Prawnie jeszcze nie są nasze więc wątpię
Konkretnie się ciągnie to ich wprowadzanie do ruchu. Przynajmniej takie mam wrażenie.
Bo serwis MANa jeszcze robi jakieś poprawki i je uzbraja - codziennie przyjeżdża furgonetka od MANa na PB. Formalnie nie są jeszcze własnością KrakTransRemuJamnik pisze: 17 gru 2022, 19:26 Konkretnie się ciągnie to ich wprowadzanie do ruchu. Przynajmniej takie mam wrażenie.
Przed wyjazdem muszą być wpisane na stan.mikolaj.boron pisze: 26 gru 2022, 14:27 Wszystkie MANy są zarejestrowane od 22 grudnia. Może jeszcze wyjadą przed końcem roku?
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... PX3bhf8gKlPasażerowie podróżujący na trasach aglomeracyjnych zyskali 10 nowych autobusów MAN Lion’s Intercity. Zaczną kursować od środy, 28 grudnia na trzech liniach: 222 (Czyżyny Dworzec – Słomniki Osiedle), 301 (Nowy Kleparz – Niepołomice Dworzec) i 337 (Nowy Kleparz – Owczary Pętla).
Nowe autobusy zostały zamówione z myślą o podmiejskich, dłuższych trasach. Pojazdy mają długość 13,2 m i dwie pary drzwi. To rozwiązanie sprawia, że w środku jest sporo miejsc siedzących, bo aż 46 (oraz dodatkowe 32 miejsca stojące). Każdy fotel jest wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Wszystko po to, aby pasażerom na dłuższych aglomeracyjnych trasach bezpiecznie i wygodnie się podróżowało. Autobusy są także dostosowane do podróży osób z ograniczoną mobilnością – gwarantuje to w części niska podłoga, funkcja przyklęku, czyli obniżenia podłogi przez kierowcę oraz specjalna platforma dla osób poruszających się na wózkach.
Autobusy są wyposażone w klimatyzację, monitoring oraz nowoczesny system informacji pasażerskiej złożony z tablic wyświetlających trasę przejazdu oraz głosowe zapowiadanie przystanków. Nowe pojazdy są wyposażone w silniki spełniające najwyższe normy Euro 6. W związku z tym, że będą wykorzystywane na dłuższych trasach aglomeracyjnych każdy z nich został wyposażony w koło zapasowe. Posiadają także haki holownicze, dzięki czemu mogą być wykorzystywane do ciągnięcia przyczepek rowerowych na liniach rekreacyjnych.
10 autobusów firmy MAN zostało zamówionych w formie leasingu przez Krak-Trans-Rem Sp. z o.o. (spółkę-córkę MPK SA).
Tak. Widzę też, że mają inne kasowniki oraz wyświetlacze (wygląda mi to na coś z rodziny Pixelowatych). A też chciałbym zapytać, jak to wygląda pod kwestią obsługi? Mają podpisaną umowę z MPK na podwykonawcę?Kaszmir pisze: 27 gru 2022, 15:21 Na "301", jedną z najbardziej wypchanych linii aglo, chcą puszczać... dwudrzwiowe autobusy, do tego tylko z maleńką rzeźnią?
Patrząc na ostatnie zdjęcie wydaje się, że na prawo od drzwi jest jeszcze jedna rzeźnia.
Od roku jeżdżą już przecież KTRy na liniach MPK. A czy umowa jakaś jest to sam chętnie się dowiem.
Rzeźnia, a dokładniej koło zapasoweJamnik pisze: 27 gru 2022, 15:35 Patrząc na ostatnie zdjęcie wydaje się, że na prawo od drzwi jest jeszcze jedna rzeźnia.
Co do "337" również mam wątpliwości, jednak "301" to skandal. Autobusy tego typu powinny kursować na dłuższych liniach aglomeracyjnych o mniejszych napełnieniach, podobnie jak SU12,9 Hybrid. Puszczanie tych autobusów na jakąkolwiek linię "3xx" to nieporozumienie i mam nadzieję, że MPK szybko zmieni swoją decyzję.Kaszmir pisze: 27 gru 2022, 15:21 Na "301", jedną z najbardziej wypchanych linii aglo, chcą puszczać... dwudrzwiowe autobusy, do tego tylko z maleńką rzeźnią?
Cały czas szukają alternatywy dla R&G…Jamnik pisze: 27 gru 2022, 15:43 A MPK ma zamiar w końcu przestać eksperymentować z producentami SIPu, czy tak co kilka lat będziemy mieć kolejne nowości?
To R&G taki zły jest?