Re: 17.12.2022
: 17 gru 2022, 22:53
Znajomy, który jeździ nimi na co dzień to wiarygodne źródło, a żadnych danych papierowych nie tworzy. Po prostu są strasznie prądożerne. Możesz się nie zgadzać ale fakty są takie, że MANy czy Mercedesy elektryczne są o niebo lepsze od solarisów. Testowy MAN na 501 potrafił przejechać obie zmiany, to ~ 300km bez ładowania. Solarisy zrobią ledwo 1/2 kółka i już muszą się ładować. Elektryki po prostu nie są zbyt dobre (poza małymi wyjątkami.) A Solarisy elektryczne są najgorsze, mnóstwo awarii, padają jak muchy w zimę, w lecie nie działa klima bo trzeba oszczędzać prąd i wiele wiele innych minusów, dlatego tak ich nie lubię i myślę że większość na forum to samo przyzna.abuk pisze: 17 gru 2022, 21:05 Warto też pamiętać, że baterie w pojazdach elektrycznych, takich jak autobusy, zużywają się z czasem i mogą wymagać wymiany po pewnym okresie użytkowania. Chciałbym jednak poznać dane papierowe, bo kolega to nie jest jednak wiarygodne źródło.
Nie zgodziłbym się z tą tezą. Pomijam w ogóle fakt, że eCitaro jest konstrukcyjnie nowszym pojazdem od Solarisów. Zastosowane są w nim inne technologie oraz rozwiązania. Mogą występować różnice w osprzętach, o czym nie wspomniałeś. Jeżeli masz stosować ideologię „Wszystko tylko nie Solaris” – to wyjdź z tego forum i nie wracaj.
Kraków ma wiele pięknych zielonych miejsc, to zrób to tam. Oszczędź problemów kierowcom oraz motorniczym i nie rób tego w pojeździe komunikacji publicznej.