Re: 07.11.2025
: 07 lis 2025, 13:04
RZ244+RZ245 na Trasie Łagiewnickiej:
https://zapodaj.net/plik-i5oZlsuk77
https://zapodaj.net/plik-62tqPxLsxi
Ciekawe w jakim stopniu upodobali je sobie przesiadkowicze z aglo z CM (tudzież mieszkańcy os. Europejskiego). W końcu ten autobus jest regularnie co 15 minut, a zastępcze autobusy nie mają ani rozkładu, ani GPS, i jeżdżą na zasadzie jak przyjadą to będą.lukaszpdg pisze: wczoraj, 13:01 Tym bardziej, że od wczoraj są problemy z wejściem do pojazdów na 196/496, są przepełnione.
To śmieszne, bo ta linia wcale nie jeździ tak słabo zapełniona, a na pewno nie na Trasie Łagiewnickiej. Raz zdarzył mi się nawet glonojad, co prawda tylko na odcinku Łagiewniki SKA -> Rostworowskiego, ale jednak (w zwykły dzień, bez żadnych zatrzymań)lukaszpdg pisze: wczoraj, 12:40 Ciekawostką od tego tygodnia jest 10 metrowa Scania na 196/496. Dzisiaj jest to MS651.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... XvDJBnQAgl#utrudnienia_mpk Informujemy, że do pętli Czerwone Maki został przywrócony ruch wszystkich linii tramwajowych nr 18, 52 i 77.
To ciekawe, bo przecież w przypadku chociażby tramwajów to jest Solved Game i podejrzewam, że puszczenie mocniejszego komputera na 15min rozwiązałoby wszystkie możliwe permutacje nieprzejezdności.kbieniu7 pisze: wczoraj, 15:10 Zawsze się zastanawiałem, czy Miasto ma scenariusze prowadzenia komunikacji zastępczej w razie awarii i zatrzymań na sieci tramwajowej: co którędy skierować i skąd i jak wziąć autobusy. Generalnie widać, że chyba wszystko jednak na spontanie...
Potwierdzam, jechałem dzisiaj właśnie MS651 około godziny 7:00, był tak pełny, że wymiana pasażerska trwała bardzo długo na każdym przystanku oraz niektórzy nawet zostali na przystanku - po prostu się nie zmieścili. Widać brak skierowania czegoś w zamian za 11 z Czerwonych Maków do Łagiewnik. Swoją drogą nie rozumiem tłumaczenia się brakiem miejsca na Czerwonych Makach na skierowanie linii zastępczej, jakoś teraz znalazło się miejsce na autobusy za tramwaje, więc naprawdę nie wiem w czym jest problem (domyślam się, że chodzi tu tylko i wyłącznie o pieniądze, a brak miejsca na skierowanie tutaj autobusu to tylko bajeczka wymyślona przez ZTP).karol dżonson pisze: wczoraj, 14:35 To śmieszne, bo ta linia wcale nie jeździ tak słabo zapełniona, a na pewno nie na Trasie Łagiewnickiej. Raz zdarzył mi się nawet glonojad, co prawda tylko na odcinku Łagiewniki SKA -> Rostworowskiego, ale jednak (w zwykły dzień, bez żadnych zatrzymań)
Od zabrania 11 z Maków 196/496 jeżdżą dosyć pełne w okolicy 6-8 rano, szczególnie do SKA gdzie dużo ludzi kieruje się w stronę tunelu na 11/50. Problemem jest też wysyłanie na szczytówkę 196 krótkiej Scanii która już praktycznie od Maków jedzie pełna i ma problem z zamykaniem drzwi.Karol101 pisze: wczoraj, 15:28 Potwierdzam, jechałem dzisiaj właśnie MS651 około godziny 7:00, był tak pełny, że wymiana pasażerska trwała bardzo długo na każdym przystanku oraz niektórzy nawet zostali na przystanku - po prostu się nie zmieścili. Widać brak skierowania czegoś w zamian za 11 z Czerwonych Maków do Łagiewnik. Swoją drogą nie rozumiem tłumaczenia się brakiem miejsca na Czerwonych Makach na skierowanie linii zastępczej, jakoś teraz znalazło się miejsce na autobusy za tramwaje, więc naprawdę nie wiem w czym jest problem (domyślam się, że chodzi tu tylko i wyłącznie o pieniądze, a brak miejsca na skierowanie tutaj autobusu to tylko bajeczka wymyślona przez ZTP).
Edit: Dodam tylko, że większość osób wysiadła na Łagiewnikach SKA, dlatego przede wszystkim warto wysłać coś tamtędy.