Strona 2 z 2
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 21 maja 2020, 20:44
autor: STADLER Tango
Zieleńczanin pisze: 21 maja 2020, 20:40
Podobno Lajkonik wyjechał na "20" :O
Jest ktoś w stanie zweryfikować tę informację?
#RY826 w TTSSie zalogowany na "20", ale pewnie tylko jakiś test bo stoi na zajezdni Podgórze.
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 21 maja 2020, 21:04
autor: pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
Zieleńczanin pisze: 21 maja 2020, 20:40
Podobno Lajkonik wyjechał na "20" :O
Jest ktoś w stanie zweryfikować tę informację?
Raczej testy SIP, ale na pocieszenie jest to RY826, o którym ostatnio było cicho. Może debiut liniowy zrobią "aż" dwa zamiast jednego?
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 21 maja 2020, 21:16
autor: Zieleńczanin
STADLER Tango pisze: 21 maja 2020, 20:44
Zieleńczanin pisze: 21 maja 2020, 20:40
Podobno Lajkonik wyjechał na "20" :O
Jest ktoś w stanie zweryfikować tę informację?
#RY826 w TTSSie zalogowany na "20", ale pewnie tylko jakiś test bo stoi na zajezdni Podgórze.
pasazer_mobilisu pisze: 21 maja 2020, 21:04
Zieleńczanin pisze: 21 maja 2020, 20:40
Podobno Lajkonik wyjechał na "20" :O
Jest ktoś w stanie zweryfikować tę informację?
Raczej testy SIP, ale na pocieszenie jest to RY826, o którym ostatnio było cicho. Może debiut liniowy zrobią "aż" dwa zamiast jednego?
O testach SIP nie wiedziałem, na pkk.info była informacja o Lajkoniku na "20".
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 21 maja 2020, 21:18
autor: Kaszmir
Czasem jest tak że coś da się zrobić jednorazowo, lecz nie powinno się tego powtarzać bo jest czy to niebezpieczne / trudne do manewrowania / niedobre dla taboru / itd. (niepotrzebne skreślić). Może tu też tak to działa (?)
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 21 maja 2020, 21:25
autor: pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
@Kaszmir zacytowałeś post ABC jako mój.
Dzięki, poprawione - adm. K
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 22 maja 2020, 18:24
autor: Cukier
Kaszmir pisze:
Czasem jest tak że coś da się zrobić jednorazowo, lecz nie powinno się tego powtarzać bo jest czy to niebezpieczne / trudne do manewrowania / niedobre dla taboru / itd. (niepotrzebne skreślić). Może tu też tak to działa (?)
Wyjaśnienie już gdzieś padło. 12m tam zwykle zawracają wokół parkingu, gdzie przegub by mógł nie wykręcić, ale po tęgich rozkiminach dotarło do nich że można objechać halę dookoła i tam przegub da radę bez problemów.
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na
: 22 maja 2020, 18:52
autor: pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
Cukier pisze: 22 maja 2020, 18:24
Kaszmir pisze:
Czasem jest tak że coś da się zrobić jednorazowo, lecz nie powinno się tego powtarzać bo jest czy to niebezpieczne / trudne do manewrowania / niedobre dla taboru / itd. (niepotrzebne skreślić). Może tu też tak to działa (?)
Wyjaśnienie już gdzieś padło. 12m tam zwykle zawracają wokół parkingu, gdzie przegub by mógł nie wykręcić, ale po tęgich rozkiminach dotarło do nich że można objechać halę dookoła i tam przegub da radę bez problemów.
No to wszystko jasne, z pewnością w skali roku objeżdżanie hali to wzrost wzkm o taką wartość, że budżet by tego nie udźwignął, dlatego pasażerowie "125" muszą się opierać o drzwi w solówkach.
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 22 maja 2020, 21:05
autor: ABC
Przywrócenie 108 by coś dało?
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 22 maja 2020, 21:55
autor: Kaszmir
ABC pisze: 22 maja 2020, 21:05Przywrócenie 108 by coś dało?
"108"! Kiedy to było

Wg mnie gdyby się znalazły środki, to można by po prostu wydłużyć "128" do Złocienia. Ta linia robi dziś trochę za "425" i może przejęłaby tym więcej pasażerów "125".
Re: 21.05.2020 [E1+c3 na "50"]
: 23 maja 2020, 9:51
autor: tomta1
Jeśli chodzi o E1+c3, to 21 maja nie był pierwszym dniem, w którym wiedeniec pojawił się na linii „50” – 20 maja zobaczyłem w TTSS-ie dwa wagony (oidp #RW138 i #RW148) wpisane jako „50” z odpowiednią końcówką, a do tego znajomy przesłał mi foto jednego z nich (niestety, zdjęcie przepadło).
Niemniej jednak, od tego tygodnia wiedeńczyki zdobyły już wszystkie krakowskie linie tramwajowe
