
Czas na wielką synchronizację komunikacji miejskiej. Aktywiści ruszyli ze specjalną akcją!
https://www.eska.pl/krakow/czas-na-wiel ... -uMFK.html
No! Przyznać się, który pracuje dla "eski"?
A nie 3 minuty?DAMIAN_154 pisze: 26 lut 2020, 0:36 Kaszmir, przypomniał mi się rozkład 227. W tygodniu ostatni kurs z Górnej Wsi ma jedynie 4 minuty postoju, a w weekend... Są to ledwie dwie minuty!
http://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL& ... nia=227__2
Sprawdziłem na jakdojade - "227" przyjeżdża 23:48 (dp) i 23:03 (sb, św), a odjeżdża odpowiednio 23:52 i 23:05 - czyli tak jak napisał DAMIAN_154, ma 2-3 minuty postoju
Hmmm... Przyjmując założenia:Kaszmir pisze: 20 lut 2020, 22:36
Hej! Muszę zaznaczyć, że "107" jest bliskie memu sercu bo przez pięć lat jeździłem nim do Soboniowic, i to nieraz w skrajnych porachCo do wyliczeń - być może nawet trzeba by przesunąć o 7 minut, bo wydaje się że ZTP unika postojów na pętlach krótszych niż 5 minut (poprawcie mnie, jeśli się mylę!)
(...)
Generalnie z dobrej przesiadki ze 179 i 50 przez cały tydzień robi się jako tak przesiadka z większości linii. Chyba nie o to chodzi. Nie obraź się, ale trzeba popatrzeć obiektywnie, bo według mnie znacznie więcej osób będzie chętnych żeby z centrum dojechać do Soboniowic niż w przeciwnym kierunku mieć super koordynację z 610. Może trzeba bardziej pójść w kierunku utworzenia linii nocnej niż przesuwania kursów 107.Kaszmir pisze: 20 lut 2020, 22:36Reasumując - przy tylu liniach ciężko by było idealnie dla każdego. Natomiast wydaje mi się, że bilans byłby jednak na plus. Masz rację, że część z tych przesiadek wciąż nie byłaby idealna (bo byłoby dziesięć albo kilkanaście minut), jednak lepsza średnia przesiadka niż zła
Użytkownicy przeglądający to forum: cynamon, Google [Bot] i 10 gości