Re: Krakowska, Starowiślna
: 04 mar 2020, 22:33
Zastanawiam się czy z trasą na Pleszów nie było podobnie 

www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Krakowska - Krakowską, jednak ciężko zaakceptować czemu wciąż nie otworzono odcinka Stradom - św. Gertrudy. A to właśnie jego brak wymusza skierowanie wszystkiego przez Starowiślną i tym samym jest pretekstem do ograniczenia "52" w szczycie.tomta1 pisze: 04 mar 2020, 21:21Obecnie — ze względu na wycięcie relacji skrętnych na Stradomiu — niezawodność sieci tramwajowej jest dosyć przeciętna (na pewno jest lepiej do tego, co było przed otwarciem Dietla). Wystarczy spektakularne wykolejenie na węźle Starowiślna i jest już problem z obsługą czegokolwiek. No i układ z okrojoną „1” i „18” oraz z liniami „71” i „78” wcale nie jest szczęśliwy, w tym dla samego ZTP.
ZTP może i nie, natomiast nad obiema jednostkami czuwa ta sama "góra".tomta1 pisze: 04 mar 2020, 21:21Poza tym, ZTP nie jest inwestorem zadania, więc jak miałby wpływać na przedłużanie inwestycji? Podrzucać na budowę kolejne zabytkowe piwnice?
Odkąd "18" ma ograniczoną częstotliwość widać znaczący odpływ pasażerów od tej linii (od Krowodrzy do Filharmonii przynajmniej ma wsparcie "78") od Bagateli w stronę Ruczaju. Trudno się dziwić, f~15 nie zachęca zbytnio do korzystania z tej linii.kot_feliks pisze: 04 mar 2020, 23:24 Natomiast f15 w danej relacji to już jest zauważalnie mocno gorsza oferta. I tak samo totalna "kicha" jest obecnie z 18![]()
Ale ta góra ma żonę, która chce linii „8” na swojej stałej trasie. Więc tej górze raczej zależy na szybkim otwarciu KrakowskiejKaszmir pisze: 04 mar 2020, 23:04 ZTP może i nie, natomiast nad obiema jednostkami czuwa ta sama "góra".
Widzimy, jakie teraz tworzą się korki, kiedy Krakowska jest zamknięta i Starowiślna przejęła ruch. W korkach utykają też tramwaje, bo samochody stają też na torach tramwajowych. Więc na pewno będą to trudne dyskusje, bo spotykają się tu różne wizje dotyczące Kazimierza. Część osób widzi go jako dzielnicę mieszkalną, część jako typowo turystyczną. I od tego zależy też spojrzenie na główną ulicę – czy iść w tę samą stronę co na Krakowskiej, czy też ma to być duża przelotowa ulica.
Link do ankiety na stronie fb PKK: https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/3128290417222468Prawie 90% odpowiedzi w internetowej sondzie aktywistów komunikacji miejskiej jest na "nie". Platforma Komunikacyjna Krakowa zapytała swoich użytkowników, co sądzą o pomyśle urzędników, by po remoncie ulicy Starowiślnej na części torowiska dopuścić ruch samochodowy.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/pierw ... 34931.htmlCałość inwestycji (m.in. most Piłsudskiego, ulica Krakowska, fragment ulicy Stradomskiej oraz skrzyżowanie ul. Dietla) ma się zakończyć przed rozpoczęciem roku szkolnego.
W którym miejscu, na łuku koło arkadów?Łukasz pisze: 23 mar 2020, 20:33 Na Starowiślnej na torowisku pojawiły się znaczniki geodezyjne. Wygląda, że na dniach ruszy tam jakiś remont.
https://zdmk.krakow.pl/nasze-dzialania/ ... -miesiace/Według założeń na przełomie kwietnia/maja uruchomiona zostanie relacja tramwajowa Dietla-Stradom. Prace wtedy też przeniosą się na jezdnię południową ul. Dietla. Na początku lipca tramwaje powrócą na ul. Krakowską, a piesi będą mogli korzystać z mostu im. Piłsudskiego, z kolei z końcem sierpnia wznowiony zostanie ruch samochodowy.