Strona 2 z 4
Re: Autosan SanCity M09LE
: 10 lut 2023, 16:44
autor: Kierman
Scania_9640 pisze: 10 lut 2023, 10:43
One powinny jeździć tylko na szczytówkach, tymczasem wysyłają je na 734 i kierowcy przez 9-10h muszą się z nimi męczyć.
Zależy od dyspozytorów dużo, są tacy którzy patrzą by jeździły one na szczytówkach, a są tacy co walą byle gdzie i ich to nie interesuje. To samo jest z citarami. Najgorszy ze wszystkich to DA106, jeździ na stałe na 127, bo nigdzie indziej się nie nadaje.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 10 lut 2023, 17:11
autor: Michajlo
Kierman pisze:
Zależy od dyspozytorów dużo, są tacy którzy patrzą by jeździły one na szczytówkach, a są tacy co walą byle gdzie i ich to nie interesuje. To samo jest z citarami. Najgorszy ze wszystkich to DA106, jeździ na stałe na 127, bo nigdzie indziej się nie nadaje.
Dlaczego najgorszy to DA 106 i czemu może tylko na jednej linii?
Wysłane z mojego SM-A336B przy użyciu Tapatalka
Re: Autosan SanCity M09LE
: 10 lut 2023, 17:14
autor: Parówczak
DA106 w niedzielę jeździł cały dzień na 734. A to dość wymagająca trasa przecież. To chyba nie jest taki najgorszy?
Re: Autosan SanCity M09LE
: 10 lut 2023, 17:47
autor: Scania_9640
Kierman pisze: 10 lut 2023, 16:44
Zależy od dyspozytorów dużo, są tacy którzy patrzą by jeździły one na szczytówkach, a są tacy co walą byle gdzie i ich to nie interesuje. To samo jest z citarami. Najgorszy ze wszystkich to DA106, jeździ na stałe na 127, bo nigdzie indziej się nie nadaje.
Citara to przynajmniej są o niebo lepsze od tego syfu z Sanoka, i jeżdżą po całym Krakowie i aglo
Re: Autosan SanCity M09LE
: 13 lut 2023, 10:07
autor: Kierman
Michajlo pisze: 10 lut 2023, 17:11
Dlaczego najgorszy to DA 106 i czemu może tylko na jednej linii?
Wysłane z mojego SM-A336B przy użyciu Tapatalka
Ze względu na słaby silnik wysyłany jest na 127, bo tam jest płaska trasa. Owszem zdarzają się wyjątki jak kolega tam wyżej napisał, ale rzadko pojawia się gdzieś indziej.
Scania_9640 pisze: 10 lut 2023, 17:47
Citara to przynajmniej są o niebo lepsze od tego syfu z Sanoka, i jeżdżą po całym Krakowie i aglo
Nie wszystkie egzemplarze

. Są dyspozytorzy, którzy starają się wysyłać je na krótkie prace, a inni nie zwracają na to uwagi i jeżdzą po 20h dziennie ;p
Re: Autosan SanCity M09LE
: 13 lut 2023, 12:00
autor: Jamnik
Kierman pisze: 13 lut 2023, 10:07
Nie wszystkie egzemplarze
Z ciekawości - które są gorsze? Tak tylko pytam.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 13 lut 2023, 15:29
autor: Kierman
Jamnik pisze: 13 lut 2023, 12:00
Z ciekawości - które są gorsze? Tak tylko pytam.
Rzadko Citara dostaję, bo mam kartona na stałe wpisanego. Z tego co pamiętam i słyszę to 707, 712, 703 mocno szarpią. Kiedyś mi się źle jeździło 724, bo wspomaganie niemiłosiernie dawało w tyłek. Ale np. 708 jeździło mi się bez zarzutu.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 13 lut 2023, 17:44
autor: Justforfun
Kierman pisze: 13 lut 2023, 15:29
Rzadko Citara dostaję, bo mam kartona na stałe wpisanego. Z tego co pamiętam i słyszę to 707, 712, 703 mocno szarpią. Kiedyś mi się źle jeździło 724, bo wspomaganie niemiłosiernie dawało w tyłek. Ale np. 708 jeździło mi się bez zarzutu.
W 703 nawet nie tak skrzynia źle chodziła. Jednak przegub strzelał i się tłukł jak wagony przy sprzęganiu. Opisane w książkę, kilka dni później dostaję ten sam sprzęt, patrzę co tam mechanicy odpisali i oczywiście zero zaskoczenia... "BRAK CZĘŚCI"

Poza tym mi się osobiście nim jeździło bardzo dobrze, był wtedy bardzo dynamiczny. Źle wspominam: 718, 724, 725, 726, 727, każdego głównie ze względu na skrzynię, ale w 724 doszedł strasznie wytyrany fotel, po którym plecy dawały się we znaki oraz wspomniane wspomaganie. 726 przy hamowaniu bardzo ostro zrzucał biegi. 725 i 727 ogólnie szarpały, nie szło ich wyczuć. 718 dostałem raz w zastępstwie za 590, w którym wyskoczył kartonowy błąd, czyli brak mocy i problem z wyjechaniem pod górkę na Sławka

Było ciepło, wręcz gorąco, włączam sobie klimę dla kierowcy... no włączyła się, ale chodziła jakbyś odpalił po 30-stu latach starego ursusa, autentyk! Nie dość, że auto szarpie to jeszcze się człowiek porządnie w nim zgrzał

Re: Autosan SanCity M09LE
: 28 kwie 2024, 10:54
autor: anonim_048
Ktoś wie co się dzieje z DA112? Nadajnik pokazuje go na Malczewskiego, a na mieście nie było go już dłuższy czas.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 28 kwie 2024, 11:43
autor: Kierman
Stoi na wpół rozebrany na hali
Re: Autosan SanCity M09LE
: 07 lip 2024, 20:31
autor: anonim_048
DA112 po dłuższej absencji wrócił na drogi. Dzisiaj na 273+213
Re: Autosan SanCity M09LE
: 07 lip 2024, 21:51
autor: Kolec
W piątek już nim jechałem na 140.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 20 lip 2024, 22:35
autor: mkm3
Osiem autobusów SANCITY dla Krakowa
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... akowa.html
W czwartek 18 lipca 2024 w Krakowie podpisana została umowa na dostawę w formie leasingu finansowego ośmiu autobusów AUTOSAN SANCITY 9LE dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie. Umowa została zawarta przez konsorcjum firm: HSW S.A. Oddział Autosan w Sanoku i Millennium Leasing sp. z o.o. oraz MPK S.A. w Krakowie. SANCITY wyposażone będą w silniki Cummins EURO VI i automatyczne skrzynie biegów ALLISON. Każdy autobus przystosowany będzie do przewozu 63 pasażerów, w tym 15 na miejscach siedzących. Mając na uwadze bezpieczeństwo i komfort pasażerów wszystkie pojazdy wyposażone zostaną w system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach, automatyczny system gaszenia pożaru w komorze silnika, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz kabiny kierowcy, monitoring wnętrza i otoczenia zewnętrznego, system głosowej i wizualnej informacji pasażerskiej, moduł lokalizacji GPS, automat biletowy obsługujący transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, porty USB umożliwiające ładowanie baterii telefonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych, oświetlenie ledowe.
Zagospodarowanie wnętrza pojazdu uwzględniać będzie także potrzeby wszystkich pasażerów, również tych z niepełnosprawnościami między innymi poprzez wyposażenie autobusów w platformy wjazdowe dla wózków inwalidzkich oraz miejsca do ich kotwiczenia. Przyciski sterujące i sygnalizacyjne oznaczone napisami w alfabecie Braille’a oraz wypukłymi piktogramami umożliwią obsługę osobom z dysfunkcją wzroku.
Dzięki podpisaniu tej umowy najpóźniej za 10 miesięcy do Krakowa trafią nowoczesne, niskopodłogowe i wyposażone w klimatyzację autobusy o długości 9 metrów. Zastąpią one najstarsze pojazdy z floty krakowskiego przewoźnika.
Czy to zapowiedź kolejnych nowych linii czy po prostu wymiana wozów?
Re: Autosan SanCity M09LE
: 21 lip 2024, 7:28
autor: tomta1
Odpowiedzią na Twoją wypowiedź niech będzie cytat przywołany przez Ciebie:
Zastąpią one najstarsze pojazdy z floty krakowskiego przewoźnika.
Re: Autosan SanCity M09LE
: 21 lip 2024, 10:15
autor: Kolec
Czyli zastąpią one zapewne DA106-DA112 oraz od dawna rozbebeszony BA113.
Tylko pytanie czy będą mniej awaryjne od pozostałych pojazdów marki Autosan?