Re: Trasa linii "12"
: 12 mar 2022, 14:28
W ostatnie dni zauwazalny duzy przyrost pasazerow, dzisiaj np. linia 130 z GALERII KRAKOWSKIEJ okolo godziny 14 prawie full.
Po pierwsze co ma linia 130 do linii 12.konrad pisze: 12 mar 2022, 14:28 W ostatnie dni zauwazalny duzy przyrost pasazerow, dzisiaj np. linia 130 z GALERII KRAKOWSKIEJ okolo godziny 14 prawie full.
Ale co ma do tego wątek 12, takie coś piszemy w odpowiednim temacie.
W pełni się zgadzam z Kaszmirem.Kaszmir pisze: 12 mar 2022, 12:02Nie. Po pierwsze, w międzyczasie "184" zostało podciągnięte do Starowiślnej więc "12" straciła pewną grupę potencjalnych pasażerów. Po drugie, "12" praktycznie w ogóle nie ma jak wspomagać "52" - ma trasę znikąd donikąd, gorszą częstotliwość, gorsze godziny funkcjonowania.Bayer2003 pisze: 11 mar 2022, 19:07Jestem pewien, że "12" dziś miałaby większe napełnienia niż ostatnio i z pewnością chociaż trochę pomogłaby odciążyć "52".
Szkoda kasy.
Tak prawdopodobnie będzie. Przedłużenie jakiejś linii z Kurdwanowa do Borku, coś z Łagiewnik do Kurdwanowa albo dalej, itp. I wg mnie to jest dobre rozwiązanie - w okolicy i tak jest dużo linii, większość z f15. Na Kalwaryjskiej mamy "8", "10", "11", "17" i "19", z czego tylko ta pierwsza ma f7,5. Zamiast tworzyć nowe linie, lepiej dobrze zagospodarować istniejące, plus je wzmocnić.impuls pisze: 12 mar 2022, 16:16Ponoć TŁ ma być oparta na dotychczasowych istniejących obecnie liniach i na powrót "12" nie za bardzo liczę.
Co do "52" mam mieszane uczucia. Tak jak piszesz, obecnie jest lepsza koordynacja. Z drugiej strony czuć, że potoki rozkładają się nierównomiernie, w "52" jest coraz tłoczniej, a "18" - zwłaszcza jesienią - była słabiej zapełniona. No i cięć w Hucie szkoda. "52" dostało f5 w szczycie kosztem likwidacji dawnej huckiej "17".impuls pisze: 12 mar 2022, 16:16Obecnie bardzo dobra jest koordynacja "18" z "52" w dni powszednie i linie korzystają praktycznie z jednego toru na Makach i się nie zajeżdżają. Zwiększenie częstotliwości na "52" spowoduje bałagan na Makach. Jeszcze jak były "18" i "52" obie co 5min. przed marszrutyzacją z 2018 roku to jakoś funkcjonowało. Później ten okres z dużą ilością Wiedni co 5 min i kilkoma Pesami to była klapa i stadne funkcjonowanie "52" i zajeżdżanie się z "18". Była też informacja, że po uruchomieniu przystanku kolejowego pod Halą zostanie wzmocniona komunikacja. Być może wtedy powróci "12".