Strona 12 z 16

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 lut 2024, 11:01
autor: krakus
Na debiut #RF328 jeszcze poczekamy, wciąż trwają jazdy próbne.
Natomiast rozpoczęła się modernizacja kolejnych GT8SU #RF330 ex.3236 oraz #RF331 ex.3213.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 lut 2024, 12:07
autor: quartson
To ile oni chcą ich jeszcze zrobić?
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 lut 2024, 16:31
autor: mikolaj.boron
quartson pisze: 24 lut 2024, 12:07 To ile oni chcą ich jeszcze zrobić?
Myślałem, że tylko te dwa do okrągłej liczby.
Te trzy ww., dwa wozy są na części.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 25 lut 2024, 15:33
autor: suchy
Michajlo pisze: 24 lut 2024, 9:09 Ktoś wie czy #RF328 zadebiutował już liniowo czy jeszcze czeka??

Wysłane z mojego CPH2481 przy użyciu Tapatalka
Gdyby debiutował, to byłby tutaj widoczny - a jak widać ostatnio logował się wyłącznie na 50:
https://tomekzaw.pl/ttss/vehicles/RF328/history

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 29 lut 2024, 12:04
autor: Cracovian_E1
Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 29 lut 2024, 12:07
autor: Bayer2003
Cracovian_E1 pisze: 29 lut 2024, 12:04 Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂
Na pewno? Na razie tylko jest zalogowany na "1", jednak stoi w zajezdni.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 29 lut 2024, 12:12
autor: Scania_9640
Cracovian_E1 pisze: 29 lut 2024, 12:04 Dziś nowy RF328 debiutuje na jedynce. 🙂
Nic z tych rzeczy, testują system

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 29 lut 2024, 12:21
autor: Cracovian_E1
Oj - to przepraszam za wprowadzenie w błąd! 😐

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 09 mar 2024, 20:13
autor: Bayer2003
Dziś debiutował RF328. Względem poprzednich egzemplarzy nastąpiły pewne zmiany - z zewnątrz najbardziej widoczne są inne drzwi, prawdopodobnie z N8S (takie same jednak ma RF321, więc nie jest to nowość). Bardziej miękkie są również siedzenia, jednak i to nie jest w GT8N niespotykane (RF329). Całkowitą nowością jest z kolei ekran w środkowym członie - bardzo niski i szeroki, podobny proporcjami do tych w NGT8, 2014N czy STL. Niestety przy modernizacji tramwaju wykorzystane zostały stare części - uszczelki okien mają na sobie rok 2015, a odrapane i brudne kasowniki wyglądają jak wyciągnięte prosto z wraku E1, c3 lub 105Na (jak zresztą prawdopodobnie było). Pomimo tego tramwaj robi wrażenie lepsze od starszych egzemplarzy, chociaż niestety udało mi się nim przejechać jedynie od Poczty Głównej pod Filharmonię, gdzie został zatrzymany przez protestujące aborcjonistki... Być może jechał ktoś już nim dłużej i potrafi wskazać więcej różnic względem poprzednich egzemplarzy? Odległość dwóch przystanków to z pewnością zdecydowanie za mało żeby zauważyć wszystkie zmiany.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 09 mar 2024, 23:56
autor: krakus
Brak tablic brygadowych.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 14 mar 2024, 10:42
autor: stefan
Boczne wyświetlacze z zewnątrz są jak w STL.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 25 kwie 2024, 23:12
autor: impuls
https://dziennikpolski24.pl/krakow-tram ... d/75600559

Ten dostawczak to raczej do kasacji a GT8N ma niewielkie obrażenia. Bardzo mocne są te tramwaje i z wielu kolizji wyszły obronną ręką. W jednym przypadku tylko nie na Rondzie Grunwaldzkim po kolizji z dużą ciężarówką RF316' w 2015 musieli wagon skasować.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 15 maja 2024, 13:56
autor: Michajlo
RF330 w hali TR widać że na ukończeniu od strony Brożka. Pytanie kiedy debiut będzie w takim razie

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 wrz 2024, 0:17
autor: impuls

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 wrz 2024, 21:04
autor: michal49944
Wagon GT8SU numer 3210 dotarł do Krakowa
https://www.psmkms.krakow.pl/16-aktualn ... do-krakowa