Re: Rozdział taboru - autobusy
: 01 paź 2023, 7:27
Tylko tam taka prawdziwa daurazówka jest jedna. Większość ma pomieszane. Albo pracuje cały dzień do 19-20, albo zjeżdża na międzyszczyt poranny, a później już zostaje do późna.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Tylko tam taka prawdziwa daurazówka jest jedna. Większość ma pomieszane. Albo pracuje cały dzień do 19-20, albo zjeżdża na międzyszczyt poranny, a później już zostaje do późna.
Fakt, już prostuję, Płaszów ma 1 całodz. i 1 szczytową.
Ładują się gdzieś w międzyczasie, czy starcza im energii na całą zmianę bez ładowania? Na 1,5 - 2 kółka powinno starczać. Czy dobrze zgaduję?damian_krk2 pisze: 30 wrz 2023, 15:18
I takie sprostowanie - elektryki na szczytowych 194 to tylko 194-04 i 194-09
Starcza bez problemu. Zasięg na jednym ładowaniu zakładając brak klimy i brak ogrzewania to 250km.pablo pisze: 05 paź 2023, 14:38 Ładują się gdzieś w międzyczasie, czy starcza im energii na całą zmianę bez ładowania?
Ogólnie to jest dopuszczenie na tabor kn (12m) ale podstawowy typ taboru na 175 to mn (9m), a że krótkich aut na Woli jest niezbyt dużo po przenosinach to łatwiej na 175 wygospodarować Autosana. Elektryki na 475 to po prostu kwestia że nie ma tego gdzie dać więc dają na 475, które jest ideałem dla nich bo blisko do zajezdni i roboty dwurazowe.Nicko pisze: 02 lis 2023, 15:48 Czy ktoś wie co się stało z autobusami 12m na "175"?
Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.
Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...
No można zrobić tak że 475 robiłoby w międzyszczycie 175, a na 175 byłyby elektryczne dwurazówki, ale myślę, że obecnie dział PA ma lepsze rzeczy do roboty.Dr2 pisze: 02 lis 2023, 16:46 Może w szczycie zrobić wymianę, czyli mini na 475, elektryki na 175. Poza szczytem zostawić jak jest czyli mini na 175.
Jeżdżą odkąd skrócili 217/247, 257, 277 i 280 do Górki Narodowej P+R.Kowalik pisze: 31 sty 2024, 19:42 Czy od dawna Bieńczyce jeżdżą na dwóch brygadach 133/135? To daje 52km dziennie samych zjazdów i wyjazdów..![]()
No tak, ale tu pod nosem jest PW i PP.. A na Bronowicach brakuje zajezdni w pobliżu i z każdej jest wycieczka przez całe miasto..Adrian14 pisze: 31 sty 2024, 19:43 Tyle samo co na Bronowice. A jeżdżą już chyba od 3 tygodni. Dodatkowo Bieńczyce mają jedną brygadę na 143.