Post
autor: Bayer2003 » 27 lip 2023, 15:21
W odpowiedzi na prognozę użytkownika impuls sprzed 11 dni, postanowiłem opracować inną wersję możliwego do uzyskania rozdziału taboru w dniu oddania do eksploatacji liniowej torowiska na Górkę Narodową, przy następujących założeniach:
- na Górkę Narodową przedłużone zostają tylko linie "18" i "50",
- w ruchu liniowym jest 45 Stadlerów Tango Lajkonik 2, w tym 35 HY i 10 RY,
- linia "1" kursuje na trasie Cichy Kącik - Wańkowicza,
- linia "4" skrócona jest do zajezdni w Nowej Hucie,
- linia "5" wraca na trasie Krowodrza Górka - Wańkowicza,
- linie "2" i "6" zostają zwieszone, a w ich miejsce powstaje linia "72" z Małego Płaszowa na Cmentarz Rakowicki przez Filharmonię.
Łącznie przy takich zmianach wychodzi 255 brygad, które obsadzić można w następujący sposób:
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 4xRY, 10xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 10xRY, 5xHY
"9": 5xHY, 4xRP
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 3xRZ(2x), 12xRP
"14": 1xRY, 8xHY
"16": 2xHZ(2x), 2xHL, 1xHW(s)
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 15xRY, 4xHY
"19": 3xRP, 3xHL
"20": 10xRP, 2xHL
"21": 6xHL(HK(1k))
"22": 2xRY, 2xHY, 6xHW(c3)
"24": 5xRG, 3xHG
"44": 7xHL
"49": 6xHL
"50": 6xRY, 20xHY
"52": 3xRG, 4xRZ(3x), 8xHG, 4xHZ(3x)
"72": 5xRP, 4xHL
R: 3xRF, 3xHL
RG: 10/14 - 71%
HG: 18/23 - 78%
RY: 42/50 - 84%
HY: 60/70 - 86%
RP: 43/50 - 86%
RF: 22/28 - 79%
HL, HK(1k): 38/46 - 83%
HK(2k): 2/6 - 33%
RW(c3): 0/? - 0%
HW(s): 1/? - ?%
HW(c3): 6/? - ?%
RZ(3x): 4/5 - 80%
HZ(3x): 4/5 - 80%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Liczba brygad wiedeńskich ograniczona może zostać do siedmiu, co jest niestety minimalną wartością, jaką można założyć. Na "16" można się wprawdzie starać kierować kolejny skład Konstali lub dwukierunkowego N8S, jednak nie zawsze będzie to możliwe, a egzemplarz HW101 przecież i tak nie zostanie nigdy skasowany, więc do końca liniowej eksploatacji E1 będzie można go jeszcze na linię kierować. Podobnie na "22" w niektóre dni wyjeżdżać zapewne mogłoby więcej Lajkoników z Nowej Huty, jednak nie można tego zakładać i przeważać musi tabor wiedeński. Całkowicie będzie dało się za to wyeliminować wiedeńskie tramwaje z Podgórza. Warto zaznaczyć także, że jest to tylko symulacja, a faktyczny rozdział taboru zależał będzie od stopnia złośliwości MPK oraz liczby STL2 w ruchu w dniu oddania do eksploatacji liniowej torowiska na Górkę Narodową.