Strona 120 z 173

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 10 sie 2023, 9:34
autor: eurokierzaw
LLoan pisze: 10 sie 2023, 7:46 Jeden skład wiedeński z Podgórza jest na "13" (tutaj nie mam pewności, co do dokładnej ich liczby, gdyż jak codzień TTSS mniej lub bardziej szwankuje).

Wykorzystanie wysokopodłogowców:
RW+RB - 1/6 - ? ("13")
Są dwie sztuki.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 10 sie 2023, 11:46
autor: brovar
Bayer2003 pisze: 27 lip 2023, 15:21 W odpowiedzi na prognozę użytkownika impuls sprzed 11 dni, postanowiłem opracować inną wersję możliwego do uzyskania rozdziału taboru w dniu oddania do eksploatacji liniowej torowiska na Górkę Narodową, przy następujących założeniach:

- na Górkę Narodową przedłużone zostają tylko linie "18" i "50",
- w ruchu liniowym jest 45 Stadlerów Tango Lajkonik 2, w tym 35 HY i 10 RY,
- linia "1" kursuje na trasie Cichy Kącik - Wańkowicza,
- linia "4" skrócona jest do zajezdni w Nowej Hucie,
- linia "5" wraca na trasie Krowodrza Górka - Wańkowicza,
- linie "2" i "6" zostają zwieszone, a w ich miejsce powstaje linia "72" z Małego Płaszowa na Cmentarz Rakowicki przez Filharmonię.


Liczba brygad wiedeńskich ograniczona może zostać do siedmiu, co jest niestety minimalną wartością, jaką można założyć. Na "16" można się wprawdzie starać kierować kolejny skład Konstali lub dwukierunkowego N8S, jednak nie zawsze będzie to możliwe, a egzemplarz HW101 przecież i tak nie zostanie nigdy skasowany, więc do końca liniowej eksploatacji E1 będzie można go jeszcze na linię kierować. Podobnie na "22" w niektóre dni wyjeżdżać zapewne mogłoby więcej Lajkoników z Nowej Huty, jednak nie można tego zakładać i przeważać musi tabor wiedeński. Całkowicie będzie dało się za to wyeliminować wiedeńskie tramwaje z Podgórza. Warto zaznaczyć także, że jest to tylko symulacja, a faktyczny rozdział taboru zależał będzie od stopnia złośliwości MPK oraz liczby STL2 w ruchu w dniu oddania do eksploatacji liniowej torowiska na Górkę Narodową.
Wiedząc jak bardzo chcesz pozbyć się taboru Wiedeńskiego, a MPK lubi na "22" posyłać uffa, to stworzyłem możliwy do uzyskania rozdział taboru od Września.
- linia "1" Cichy Kącik - Grzegórzecka - Wańkowicza.
- linia "4" skrócona do zajezdni w NH.
- linie "2" i "6" zwieszone,
- linia "72" z CR - Podwale - PWŚ - Korona - MP.

Z resztek Konstali muszą powstać 4 nowe uffa
RZ219+209+245
RZ242+244+243
HZ246+261+247
HZ267+269+289

Na linii "13" musi zostać skład jako podmiana wagonu dla uffa.
Na linii "44" muszą zostać Wiedeńczyki, jako rezerwa za padniętego Uffa na "22".
Obrazek

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 10 sie 2023, 20:16
autor: impuls
Kolego brovar musisz sobie poprawić, bo w tabelce nie dodałeś linii "5".

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 12 sie 2023, 22:20
autor: impuls
impuls pisze: 10 sie 2023, 20:16 Kolego brovar musisz sobie poprawić, bo w tabelce nie dodałeś linii "5".
Muszę zrobić sprostowanie. Mój wpis był niepotrzebny. Teraz widzę, że tylko cytowałeś brovar linię "5" a w swojej wizji nie ująłeś tej linii. Zatem czy "5" powróci już od 4.09.23 jest wielką niewiadomą a jeśli już to na jakiej trasie.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 14 sie 2023, 16:15
autor: Kaszmir
Część postów przeniesiona do tematu o układzie linii po otwarciu Górki Narodowej.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 18:12
autor: Bayer2003
https://www.eska.pl/krakow/krakow-za-kr ... -nczg.html

Czyli będą Krakowiaki na Górce Narodowej - z pewnością najdłuższy tabor będzie na obydwóch tamtejszych liniach potrzebny, jednak... magicznie się on nie rozmnoży ponad dwukrotnie. Zastanawia mnie jakiej linii pasażerowie będą mieli 4 września w związku z tym problem zmieścić się do tramwaju: "4", "24", czy może "52"? Bo raczej jasne jest, że przynajmniej jedna z nich ucierpi jeżeli najdłuższy tabor trafi na "18" i/lub "50"...

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 18:50
autor: tomta1
Przecież od poniedziałku na prawie połowie brygad „52” jeździ krótszy tabor. Więc już chyba wiemy, która linia oberwie.

32-metrowe wagony na „52”? Tak, ale przy f-5. A jak wiemy, nie jest to obecnie możliwe.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 19:00
autor: pittorseque
Bayer2003 pisze: 23 sie 2023, 18:12 https://www.eska.pl/krakow/krakow-za-kr ... -nczg.html

Czyli będą Krakowiaki na Górce Narodowej - z pewnością najdłuższy tabor będzie na obydwóch tamtejszych liniach potrzebny, jednak... magicznie się on nie rozmnoży ponad dwukrotnie. Zastanawia mnie jakiej linii pasażerowie będą mieli 4 września w związku z tym problem zmieścić się do tramwaju: "4", "24", czy może "52"? Bo raczej jasne jest, że przynajmniej jedna z nich ucierpi jeżeli najdłuższy tabor trafi na "18" i/lub "50"...
To, że sobie MPK tak powiedziało, nie oznacza, że tak będzie. Za rozdział taboru odpowiedzialne jest ZTP, ale przewoźnik do dziś nie odnajduje swoich kompetencji…

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 19:23
autor: cynamon
A to po uruchomieniu GN nagle magicznie przestanie wybijać podstację na BF (50)?

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 19:24
autor: pittorseque
cynamon pisze: 23 sie 2023, 19:23 A to po uruchomieniu GN nagle magicznie przestanie wybijać podstację na BF (50)?
Jakieś 2 miesiące temu ZUE na zlecenie ZDMK robiło modernizację podstacji i przepinano część zasialania do innej.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 19:31
autor: cynamon
A jeśli tak to zwracam honor. Czyli teraz da się już bezproblemowo wysyłać tam Krakowiaki? Było to testowane w praktyce?

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 21:01
autor: pittorseque
cynamon pisze: 23 sie 2023, 19:31 A jeśli tak to zwracam honor. Czyli teraz da się już bezproblemowo wysyłać tam Krakowiaki? Było to testowane w praktyce?
W tym mieście, szczególnie w pracach wykonanych przez ZUE, praktyka nie zawsze spotyka się z teorią 🤣

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 21:24
autor: suchy
cynamon pisze: 23 sie 2023, 19:23 A to po uruchomieniu GN nagle magicznie przestanie wybijać podstację na BF (50)?
A kto powiedział, że to na 50tkę trafią Pesy :) Równie dobrze mogą trafić na 18tkę (z której to zwolnione Stadlery i NGT8 przejdą na 52) - tak żeby Maki nie były stratne taborowo.

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 21:45
autor: kucyk
suchy pisze: 23 sie 2023, 21:24 A kto powiedział, że to na 50tkę trafią Pesy :) Równie dobrze mogą trafić na 18tkę (z której to zwolnione Stadlery i NGT8 przejdą na 52) - tak żeby Maki nie były stratne taborowo.
Maki nie ale Piastów już tak. :)
Chyba, że wydłużą "49" do tego osiedla? ;)

Re: Rozdział taboru - tramwaje

: 23 sie 2023, 21:50
autor: Kaszmir
Jak rozmawiałem z urzędnikami to zgadzali się że "18" ma na północy mniejsze zapełnienia niż "50" i że 33m na "18" powinny dać radę po wydłużeniu.