Strona 13 z 16

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 04 paź 2024, 22:42
autor: krakus
michal49944 pisze: 24 wrz 2024, 21:04 Wagon GT8SU numer 3210 dotarł do Krakowa
https://www.psmkms.krakow.pl/16-aktualn ... do-krakowa
Po dekompletacji z poszczególnych części stoi już na betonie, oczekując na wywiezienie na złom.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 22 paź 2024, 18:04
autor: mikolaj.boron

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 paź 2024, 18:40
autor: Cyjan
Czy były kiedyś z MPK poruszane kwestie tego, że podczas jazdy głośniki piszczą dosyć wysokim i głośnym dźwiękiem? Ktoś ma pomysł skąd może być ta wada? Utrzymuje się już ponad rok przynajmniej.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 paź 2024, 22:05
autor: Kowalik
W sumie podobny efekt pojawiał się w wiedeńczykach.. Generalnie jeśli chodzi o komfort jazdy to uważam, że jest porównywalny do wiedni.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 24 paź 2024, 22:10
autor: Bayer2003
Kowalik pisze: 24 paź 2024, 22:05 W sumie podobny efekt pojawiał się w wiedeńczykach.. Generalnie jeśli chodzi o komfort jazdy to uważam, że jest porównywalny do wiedni.
Zarówno GT8, jak i E1 zaliczane są do tramwajów typu Mannheim (https://de.wikipedia.org/wiki/Typ_Mannheim), być może z tego wynika porównywalny komfort?

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 25 paź 2024, 7:32
autor: Kowalik
Dokładnie tak. EU8N i N8x również do tego samego worka można wrzucić.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 27 paź 2024, 14:21
autor: rumcajs
Bayer2003 pisze: 24 paź 2024, 22:10 Zarówno GT8, jak i E1 zaliczane są do tramwajów typu Mannheim (https://de.wikipedia.org/wiki/Typ_Mannheim), być może z tego wynika porównywalny komfort?
E1 to starszy typ Gelenkwagen (c3 Großraumwagen). Mannheim to E2, c5, E6 (EU8N), c6, GT8S. N8S to "Typ M/N".

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 20 lis 2024, 12:07
autor: mikolaj.boron
MPK zamawia kolejne 3 człony niskopodłogowe do GT8N.

https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... zesci.html

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 20 lis 2024, 12:41
autor: Bayer2003
mikolaj.boron pisze: 20 lis 2024, 12:07 MPK zamawia kolejne 3 człony niskopodłogowe do GT8N.

https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... zesci.html
Więcej 26-metrowych tramwajów, pasażer wytrzyma :twisted:.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 20 lis 2024, 14:17
autor: kucyk
mikolaj.boron pisze: 20 lis 2024, 12:07 MPK zamawia kolejne 3 człony niskopodłogowe do GT8N.

https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... zesci.html
Czyli wygląda na to, że w najbliższym czasie przywiozą kolejne 3, 4 wagony GT8S z Niemiec. Mają zatem robotę na kolejny rok (może trochę więcej). :)

A tak na marginesie to poprzedni przetarg na 1 człon został unieważniony bo ... nie było oferty. :lol:

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 20 lis 2024, 14:20
autor: mikolaj.boron
kucyk pisze: 20 lis 2024, 14:17 A tak na marginesie to poprzedni przetarg na 1 człon został unieważniony bo ... nie było oferty. :lol:
Autosan pewnie sobie odpuścił już produkcję tego (albo uznali, że nie opłaca im się robić tylko jednego) dlatego teraz nadzieja w Modertransie.

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 23 lis 2024, 6:13
autor: Cracovian_E1
Może MPK Kraków się skusi na więcej wozów GT8SU od przyszłego roku - na przykład na części zmienne z 🇩🇪 Düsseldorfu! Koszty transportu na złom są obecnie większe niż kwota materialna od złomiarza dla przewoźnika Rheinbahn. 😮

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 17 gru 2024, 0:03
autor: impuls
https://view.officeapps.live.com/op/vie ... BROWSELINK

Autosan wykona te trzy środkowe części do GT8S

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 13 lut 2025, 21:13
autor: kucyk
Nikt o tym nie wspomina. Po cichu powiększy się w Krakowie ilostan wagonów GT8.
W ostatnich dniach przybyły do naszego miasta 3 wagony GT8SU:

https://psmkms.krakow.pl/16-aktualnosci ... do-krakowa

Re: DÜWAG GT8S/C/N

: 14 lut 2025, 10:26
autor: Hajki
No, proszę i nikt nie hejtuje, źe sprowadzamy g... 50-letnie