Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 04 paź 2020, 23:09
Masz rację 6x50, 2x18 i 2x52 na trójce dzisiaj nie było. Ale wczoraj z tego co pamiętam było 6x50, 1x3, 1x18 i 2x52.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Spokojnie, są jeszcze PESY do zastąpienia na '52' i NGT8 na '3'pasazer_mobilisu pisze: 05 paź 2020, 0:52 Na pocieszenie od pewnej liczby dostarczonych i odebranych Lajkoników następne nie będą już mogły trafiać na "50" (gdy obsadzą już nimi wszystkie brygady).
Z czego aż dwie sztuki to Bombardiery NGT6/1, charakteryzujące się małą liczbą drzwi. Nie dość, że krótki tabor to jeszcze utrudniona wymiana pasażerska - ciekawe czy kiedykolwiek ta linia doczeka się wyłącznie taboru 32m.
To nie jest żadna niespodzianka. To jawne granie na nerwach pasażerów.
Ten EU8N to za nowohuckiego Lajkonika który cały czas jako jedyna brygada w tym taborze kursował na "13" a od dzisiaj w nagrodę przeniesiono go na "50".Bayer2003 pisze: Dodatkowo zauważyłem, że na "13" widać GT8N oraz EU8N. Obydwie rezerwy, czy może w Podgórzu łączą kolejne trójskłady?
Może po prostu dużo Krakowiaków ma aktualnie awariękucyk pisze: 06 paź 2020, 20:44To nie jest żadna niespodzianka. To jawne granie na nerwach pasażerów.![]()
Wspaniale. EU8N przy f~7,5 może od biedy wyrobi, jednak zastąpienie nim jedynej brygady 32-metrowej na tej linii jest przynajmniej moim zdaniem mocno kontrowersyjne. Przy taborze 26m napełnienia 80-90% są niestety w szczycie porannym na południowym odcinku linii (do Korony) normą :/.kucyk pisze: 06 paź 2020, 20:48Ten EU8N to za nowohuckiego Lajkonika który cały czas jako jedyna brygada w tym taborze kursował na "13" a od dzisiaj w nagrodę przeniesiono go na "50".Bayer2003 pisze: Dodatkowo zauważyłem, że na "13" widać GT8N oraz EU8N. Obydwie rezerwy, czy może w Podgórzu łączą kolejne trójskłady?![]()
Pytanie czy już je odstawiają do remontu i np. nie naprawiają jak się zepsują?Bayer2003 pisze: 06 paź 2020, 21:05Może po prostu dużo Krakowiaków ma aktualnie awariękucyk pisze: 06 paź 2020, 20:44To nie jest żadna niespodzianka. To jawne granie na nerwach pasażerów.![]()
.
A tak poważnie - zamieniając Krakowiaki na Lajkoniki nigdy nie dojdziemy do optymalnego rozdziału taboru. Przy f~7,5 linia "50" naprawdę potrzebuje brygad wyłącznie 40m+, co moim zdaniem jak najbardziej dałoby się zrealizować. Niestety, nowe Lajkoniki z tego co zauważyłem zastępują NGT8 oraz właśnie 2014N, czyli realnie pojemność taboru się zmniejsza (no może biorąc pod uwagę ostatnio połączone dwa trójskłady to wychodzi na jedno). Jeżeli w dalszym ciągu będzie to miało tak wyglądać to chyba lepiej, żeby kolejne STL w ogóle już nie przyjeżdżały, gdyż wycofa to wszystkie Krakowiaki...
W sumie GT8 bliżej do 20 niż 26 metrowego taboru.Bayer2003 pisze: 06 paź 2020, 21:05Wspaniale. EU8N przy f~7,5 może od biedy wyrobi, jednak zastąpienie nim jedynej brygady 32-metrowej na tej linii jest przynajmniej moim zdaniem mocno kontrowersyjne. Przy taborze 26m napełnienia 80-90% są niestety w szczycie porannym na południowym odcinku linii (do Korony) normą :/.kucyk pisze: 06 paź 2020, 20:48Ten EU8N to za nowohuckiego Lajkonika który cały czas jako jedyna brygada w tym taborze kursował na "13" a od dzisiaj w nagrodę przeniesiono go na "50".Bayer2003 pisze: Dodatkowo zauważyłem, że na "13" widać GT8N oraz EU8N. Obydwie rezerwy, czy może w Podgórzu łączą kolejne trójskłady?![]()
Ja się zaczynam powoli zastanawiać, czy który taborowiec MPK ma byłą na Bieżanowie, że tak ich taborowo prześladują. Ile wytrzymała "13" bez GT8? MPK usilnie wysyła je na "13", a one usilnie się na nią nie nadają.kucyk pisze: 06 paź 2020, 20:44To nie jest żadna niespodzianka. To jawne granie na nerwach pasażerów.![]()
No właśnie - mi też nie podoba się zamiana Krakowiaków na Lajkoniki, natomiast mogła ona wynikać z potrzeby napraw PES. Ktoś tu pisał że są coraz większe problemy z nimi i być może MPK po prostu nie miało wyboru.Lw25 pisze: 06 paź 2020, 22:49Pytanie czy już je odstawiają do remontu i np. nie naprawiają jak się zepsują?
Bardziej mi chodziło o coś w stylu "za pół roku idą na P4, niech stoją odstawione, co się będziemy męczyć z ich naprawą".Kaszmir pisze: 07 paź 2020, 11:22No właśnie - mi też nie podoba się zamiana Krakowiaków na Lajkoniki, natomiast mogła ona wynikać z potrzeby napraw PES. Ktoś tu pisał że są coraz większe problemy z nimi i być może MPK po prostu nie miało wyboru.Lw25 pisze: 06 paź 2020, 22:49Pytanie czy już je odstawiają do remontu i np. nie naprawiają jak się zepsują?
Jeszcze jeżdżą jakieś wtyczki czy zostały tylko same wagony rezerwowe?impuls pisze: 12 paź 2020, 21:49 Spadła ilość brygad w dni powszednie za sprawą rezygnacji z wtyczek H-01 i T-01. Już w tamtym tygodniu ich nie było.