Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 31 sie 2023, 9:36
5. HK458 stoi odstawiony pod płotem obok GT8SUsuchy pisze: 30 sie 2023, 22:30 A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462)![]()
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
5. HK458 stoi odstawiony pod płotem obok GT8SUsuchy pisze: 30 sie 2023, 22:30 A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462)![]()
Jeśli będzie aż 27 brygad na linii "50", a dzisiaj podgórskie uffa równo się psują, to ciekawe czy na "52" nie będzie wyjeżdżał awaryjnie Wiedeńczyk.impuls pisze: 30 sie 2023, 23:53 Na "72" może wystarczy osiem brygad, ale na "50" będzie prawdopodobnie 27 brygad. Tak czy inaczej od 4.09.23 to będzie rekordowa ilość brygad w Krakowie w całej historii. Nigdy sieć nie była tak duża i też nie miała tak dużo pociągów w ruchu.
Chyba nawet 7 brygad wystarczy - czas przelotu w jedną stronę na 72 wyniesie jakieś 39-40 minut (obecnie jest 6tka Płaszów - Filharmonia 25minut oraz 2ka Filharmonia - Rakowice 12minut, do tego dodajmy jakieś 2-3min wydłużone przeloty w roku szkolnym).impuls pisze: 30 sie 2023, 23:53 Na "72" może wystarczy osiem brygad, ale na "50" będzie prawdopodobnie 27 brygad. Tak czy inaczej od 4.09.23 to będzie rekordowa ilość brygad w Krakowie w całej historii. Nigdy sieć nie była tak duża i też nie miała tak dużo pociągów w ruchu.
Takie zalecenia ZTP wysłało Przewoźnikowi. A czy MPK posłucha i wyjdzie naprzeciw pasażerom - to inna historia. Oby tak było.Scania_9640 pisze: 31 sie 2023, 16:17Linie 22 i 72 dostały jasnoniebieską ramkę co oznacza że będą wysokopodlogowe, czy nie miało być tak, że te linie miały być w całości niskopodłogowe? Przecież jest na tyle niskopodłogowych tramwajów żeby obsadzić te linie.
Jeśli to nie pomyłka, to być może będą jakieś dopuszczenia na pojedynczych brygadach - co nie znaczy, że na pewno wysoka podłoga się pojawi.Scania_9640 pisze: 31 sie 2023, 16:17 Linie 22 i 72 dostały jasnoniebieską ramkę co oznacza że będą wysokopodlogowe, czy nie miało być tak, że te linie miały być w całości niskopodłogowe? Przecież jest na tyle niskopodłogowych tramwajów żeby obsadzić te linie.
Na 22 mają być ufoki, co do 72 to może jeszcze się zlitują ale to że zmienią 22 niestety nie wierzę..suchy pisze: 31 sie 2023, 17:09 Jeśli to nie pomyłka, to być może będą jakieś dopuszczenia na pojedynczych brygadach - co nie znaczy, że na pewno wysoka podłoga się pojawi.
Czyli jeszcze mniej taboru 40m na 52?Scania_9640 pisze: 31 sie 2023, 17:16 Na 22 mają być ufoki, co do 72 to może jeszcze się zlitują ale to że zmienią 22 niestety nie wierzę..
Jeżeli chodzi o "72", być może chodzi o weekend - w końcu "równomierne wykorzystanie taboru"...Scania_9640 pisze: 31 sie 2023, 16:17 Linie 22 i 72 dostały jasnoniebieską ramkę co oznacza że będą wysokopodlogowe, czy nie miało być tak, że te linie miały być w całości niskopodłogowe? Przecież jest na tyle niskopodłogowych tramwajów żeby obsadzić te linie.
W sytuacji, kiedy takim taborem powinny być obsadzone wszystkie brygady "4", "18", "24", "50" i "52", na co przy obecnym ilostanie szans nie ma, kierowanie go na linię "22" będzie delikatnie mówiąc nieporozumieniem. Mam nadzieję, że ten przeciek się nie sprawdzi i trafi tam jednak coś innego, nawet złom wiedeński...Scania_9640 pisze: 31 sie 2023, 17:16 Na 22 mają być ufoki, co do 72 to może jeszcze się zlitują ale to że zmienią 22 niestety nie wierzę..
Przecież ufoki są potrzebne na 52, żeby chociaż część brygad była obsadzona taborem 40m. Na 22 w zupełności przecież wystarczały Stadlery i wiedeńce.Bayer2003 pisze: 31 sie 2023, 18:06 W sytuacji, kiedy takim taborem powinny być obsadzone wszystkie brygady "4", "18", "24", "50" i "52", na co przy obecnym ilostanie szans nie ma, kierowanie go na linię "22" będzie delikatnie mówiąc nieporozumieniem. Mam nadzieję, że ten przeciek się nie sprawdzi i trafi tam jednak coś innego, nawet złom wiedeński...
To jest miejska spółka, nawet jakby dostała karę to podniesie koszt wzkm.