Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 04 wrz 2023, 19:21
Po uzupełnieniu informacji, prawdopodobnie dzisiejszy rozdział taboru wyglądał następująco:
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 8xRY, 6xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 10xRY, 2xHY, 3xRP
"9": 5xHY, 4xRP
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 2xRW(c3), 2xRZ(2x), 11xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 2xHL, 3xHW(s)
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRG, 9xHG
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 9xRP, 3xHL
"21": 3xHK(1k), 3xHW(s)
"22": 2xRZ(3x), 2xHZ(3x), 6xHY
"24": 7xRY, 1xHY
"44": 7xHW(c3)
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 2xHG, 7xRY, 15xHY
"52": 2xRZ(2x), 2xHZ(2x), 5xRY, 10xHY
"72": 6xHL, 1xRZ(2x)
R: 3xRF, 1xRP, 3xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 18/23 - 78%
RY: 43/52 - 83%
HY: 58/72 - 81%
RP: 41/50 - 82%
RF: 22/28 - 79%
HL, HK(1k): 29/46 - 63%
HK(2k): 2/6 - 33%
RW(c3): 2/5 - 40%
HW(s): 6/8 - 75%
HW(c3): 7/10 - 70%
RZ(3x): 4/5 - 80%
HZ(3x): 4/5 - 80%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Poza kilkoma naprawdę głupimi decyzjami jak ufoki na "22" w oczy rzuca się skrajnie niskie wykorzystanie EU8N oraz jednokierunkowych N8. Niestety na cztery linie wyjechało łącznie aż 15 tramwajów wiedeńskich, gdzie spokojnie mogłaby być to liczba nawet trzykrotnie mniejsza. Nie ma co się jednak do dzisiejszego rozdziału taboru przyzwyczajać - nie przetrwał on nawet całego dnia i na pewno jutro ulegnie znaczącym zmianom. Przy okazji warto dodać, że z powodu mniejszej od spodziewanej liczby brygad na liniach "18", "50" oraz "72" udało się pobić poprzedni rekord liczby brygad o... zaledwie jedną.
"1": 13xRF, 2xHK(2k)
"3": 8xRY, 6xHY
"4": 2xRG, 7xHG
"5": 6xRF
"8": 10xRY, 2xHY, 3xRP
"9": 5xHY, 4xRP
"10": 4xRY, 6xHY
"11": 5xRP, 2xHL
"13": 2xRW(c3), 2xRZ(2x), 11xRP
"14": 7xHY, 2xRY
"16": 2xHL, 3xHW(s)
"17": 4xRP, 3xHL
"18": 8xRG, 9xHG
"19": 4xRP, 3xHL
"20": 9xRP, 3xHL
"21": 3xHK(1k), 3xHW(s)
"22": 2xRZ(3x), 2xHZ(3x), 6xHY
"24": 7xRY, 1xHY
"44": 7xHW(c3)
"49": 2xHZ(2x), 4xHL
"50": 1xRG, 2xHG, 7xRY, 15xHY
"52": 2xRZ(2x), 2xHZ(2x), 5xRY, 10xHY
"72": 6xHL, 1xRZ(2x)
R: 3xRF, 1xRP, 3xHL
Wykorzystanie poszczególnych rodzajów taboru:
RG: 11/14 - 79%
HG: 18/23 - 78%
RY: 43/52 - 83%
HY: 58/72 - 81%
RP: 41/50 - 82%
RF: 22/28 - 79%
HL, HK(1k): 29/46 - 63%
HK(2k): 2/6 - 33%
RW(c3): 2/5 - 40%
HW(s): 6/8 - 75%
HW(c3): 7/10 - 70%
RZ(3x): 4/5 - 80%
HZ(3x): 4/5 - 80%
RZ(2x): 3/4 - 75%
HZ(2x): 2/3 - 67%
Poza kilkoma naprawdę głupimi decyzjami jak ufoki na "22" w oczy rzuca się skrajnie niskie wykorzystanie EU8N oraz jednokierunkowych N8. Niestety na cztery linie wyjechało łącznie aż 15 tramwajów wiedeńskich, gdzie spokojnie mogłaby być to liczba nawet trzykrotnie mniejsza. Nie ma co się jednak do dzisiejszego rozdziału taboru przyzwyczajać - nie przetrwał on nawet całego dnia i na pewno jutro ulegnie znaczącym zmianom. Przy okazji warto dodać, że z powodu mniejszej od spodziewanej liczby brygad na liniach "18", "50" oraz "72" udało się pobić poprzedni rekord liczby brygad o... zaledwie jedną.