Robert pisze: 29 sie 2024, 13:53
Propozycje po weryfikacji i sugestiach. Numerację sobie zostawiłem swoją ale tym się nie sugerujcie, to sprawa drugorzędna. Liczą się relacje i częstotliwości.
[1] Salwator – Wzgórza Krzesławickie f7,5 (obecna trasa)
[2] Cmentarz Rakowicki – Kurdwanów f15 (p. Westerplatte, Krakowska, Wadowicka, przyszłościowo Prokocim)
[3] Nowy Bieżanów – Krowodrza Górka f5 (przyszłościowo Azory)
[4] Bronowice Małe – Wzgórza Krzesławickie f7,5 (obecna trasa), połowa kursów skrócona na Kopiec Wandy)
[5] Wzgórza Krzesławickie – Krowodrza Górka f15 (obecna trasa)
[6] Mały Płaszów – Cichy Kącik f15 (przyszłościowo Bronowice Wielkie, p. Piastowska/Głowackiego)
[7] (brak)
[8] Bronowice Małe – Borek Fałęcki f7,5 (obecna trasa)
[9] Nowy Bieżanów – Os. Piastów f7,5 (p. Jana Pawła)
[10] Pleszów – Cichy Kącik f15 (p. Basztowa)
[11] Czerwone Maki – Mały Płaszów f15 (obecna trasa)
[12] Czerwone Maki – Os. Piastów f7,5 (ex 52, p. Meissnera)
[13] Bronowice – Nowy Bieżanów f15 (obecna trasa)
[14] Mistrzejowice - Bronowice f15 (przyszłościowo Bronowice Wielkie, p. Głowackiego)
[15] Górka Narodowa – Kurdwanów/Borek Fałęcki f5 (ex 50, obecna trasa)
[16] Dworzec Towarowy - Pleszów f15 ( p. Długa, Basztowa, Mogilska, Meissnera, Ptaszyckiego)
[17] Czerwone Maki - Dworzec Towarowy f15 (obecna trsa)
[18] Górka Narodowa – Czerwone Maki f7,5 (obecna trasa)
[19] Borek Fałęcki - Mistrzejowice f15 (do Mogilskiego jak obecnie, p. Meissnera, pełny rozkład)
[20] Salwator – Mały Płaszów f7,5 (p. Basztowa)
[21] (brak)
[22] Borek Fałęcki – Kopiec Wandy f15 (obecna trasa)[/b]
[23] (brak)
[24] Bronowice Małe – Kurdwanów f15
Zmiany:
44 poc/h - Kabel(0)
40 poc/h - APW(0), Lubicz(+4), Mogilska(+8)
36 poc/h - Basztowa(+4), Dunajewskiego(+4), Bratysławska(0)
32 poc/h - PWŚ(-4), Podwale(-4), Starowiślna północ(+4)
28 poc/h - Królewska(0), Stradom(-4), Westerplatte(+4), Klimeckiego(0), Estakada(0)
24 poc/h - Wielicka(0), Bobrzyńskiego(0), Bieńczycka (-4), Starowiślna południe(+4)
20 poc/h - Krakowska(-4), Tunel(-4), Nowosądecka(0), Wadowicka(0), Kapelanka(0), Grzegórzecka(0), Borek(0)
16 poc/h -
Meissnera, Długa(+4), Zwierzyniecka(+4), Pokoju (0), os. Kolorowe(0), Lipska(0), Bronowicka(0), DH Wanda(-8),
12 poc/h - Dietla(0), Kocmyrzowska(0), Brożka(0), Solidarnosci(-4 'utrata 21'), Pawia(+4),
8 poc/h - Igołomska(0), 3 Maja(-4), Ptaszyckiego(0)
4 poc/h - Ujastek(0), Rakowicka(0)
Po otwarciu łącznika na Lema można by tam przekierować 12 odciążając w ten sposób Mogilską i Lubicz (po -8), w zamian można wtedy wzmocnić 16 do 7,5 (+4). Niestety nie da się wszystkiego ze wschodu przepchnąć na zachód Mogilska a jazda przez al. Pokoju jest trochę naokoło lub zabiera relacje.
Do obsługi 18 skierowałbym Krakowiaki kosztem 4 i 50. Za mniejsze częstotliwości/braki na 13/19 są wzmocnienia na 3/4
Perspektywicznie można też zwiększyć 6 do f7,5 po zabraniu 11 z Płaszowa (budowa łącznika na Nowosądeckiej i tramwaju do Rżąki)
Każda zmiana jest bardzo problematyczna bo zabranie komukolwiek nawet jednego połączenia czy częstotliwości wywołuje awanturę

Śmiało komentujecie, krytykujcie.