Skoro proponowane zmiany nie powinny wpłynąć na jakość obecnej obsługi komunikacyjnej, to po co je wdrażać, skoro kosztują?Proponowane zmiany nie powinny wpłynąć na jakość obecnej obsługi komunikacyjnej w tym rejonie Krakowa.


A co do meritum, to zdecydowanie wolę wzmocnienie „172” i jej skoordynowanie ze „138”. Przypominam, że kiedyś były plany „172” z f-6. A, i jeszcze jedno: poza odcinkiem na III obwodnicy, „172” jest ważne także pod kątem połączenia al. Solidarności i Kombinatu z al. Andersa i Wiślicką. Kiedyś z Wiślickiej na Kombinat — choć z trzech różnych peronów — jeździło aż 6 linii: „132”, „138”, „139”, „142”, „172”, „501”, dziś – tylko dwie z tych linii, bo reszta albo skrócona („142”, „501”), albo przetrasowana („132”, „139”). I dla tej relacji „172” jest kręgosłupem, więc przydałoby się tutaj coś więcej niż f-15.