Przypuszczalny rozdział taboru wakacyjnego od poniedziałku 24.06.24.
‘1’ HK – (2), RF – (10)
‘3’ HY – (3), HG – (4), RG – (4)
‘4’ HG – (5), RG – (2)
‘5’ RF - (5)
‘8’ HY – (2), RY - (9)
‘9’ HY – (5), RY – (2)
‘10’ HY – (5), RY – (3)
‘11’ RP – (5)
‘13’ RP – (5), RZ(2) – (1)
‘14’ HY – (5)
‘16’ HL – (2), HW(s) – (1)
‘17’ RP – (5)
‘18’ HY – (7), RY – (6)
‘20’ HL – (1), RP – (7)
‘21’ HL - (2), HK – (1), HW(s) – (2)
‘22’ HY – (6), RY – (2)
‘24’ HY – (3), RY – (9)
‘50’ HY – (10), RY- (4)
‘52’ HG – (7), HY – (1), RG – (4), HZ(3) – (2)
‘72’ RP – (3), RF – (2)
‘75’ HL - (4), HW – (3)
‘79’ RP – (3)
‘R’ HL – (2), RP - (1), RF – (1)
Wykorzystanie
HG 16/23 69,6%, RG 10/14 71,4%
HY 47/80 58,7%, RY 35/55 63,6%
HL 11/40 27,5%, RP 29/50 58%
HK 3/12 25%, RF 18/29 62,1%
HZ(2) 1/4 25%, HZ(3) 2/8 25%
HW(s) 3/8 37,5%, HW 3/11 27,3%
Suma
178/334 – 53,3 %
Są ciekawostki
‘14’ tylko pięć brygad i wszystkie z PH
‘11’, ‘17’ i ‘72’ obsługa wyłącznie PT
‘16’ tylko trzy brygady
‘18’ tylko trzynaście brygad zamiast czternastu
Przydział zrobiony według filozofii MPK oraz na podstawie danych
https://tomekzaw.pl/ttss/routes/vehicles. Dotyczy dni pochmurnych. Mam nadzieję że wzorem ubiegłych lat wprowadzą rozdział na dni ciepłe w wakacje. Wtedy nie będzie brygad wysokopodłogowych.
Zobaczymy dokładnie co wymyślą w poniedziałek.