Strona 16 z 18

Re: Krakowska polityka

: 28 cze 2024, 15:30
autor: Łukasz
Stanisław Kracik: struktura magistratu i miejskich jednostek wymaga gruntownej reorganizacji
https://www.radiokrakow.pl/audycje/stan ... ganizacji/
Nie ma pełnej chemii między MPK a
ZTP. Sygnalizowałem to prezydentowi, ale on tę sytuację zna równie dobrze. Musimy ustalić po prostu czy panowie są w stanie zacząć w pełni harmonijnie i partnersko pracować, czy też...
wziąłem sobie takie założenie, że z tymi samymi ludźmi można robić zupełnie inne rzeczy i inaczej jeżeli oni są przekonani i zmotywowani. Ludzie lubią dobrze myśleć o tym, za co biorą pieniądze. To w każdym człowieku jakoś jest. Ja nie spotkałem takich zupełnych sabotażystów. Chodzi o to żeby tworzyć klimat
Polączmy ZTP+ZDMK+ZIM+ZZM znowu w ZIKiT? 😃

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 13:15
autor: impuls
No Wiceprezydent S.Kracik Dyrekcji MPK pogroził palcem i mamy pierwszą decyzję. Pozostawiają tramwaje wysokopodłogowe w zajezdni na wakacje, czyli decyzja korzystna dla pracowników i pasażerów niekorzystna dla przedsiębiorstwa. Decyzja inna wobec dotąd uprawianej polityki MPK. Ponadto wprowadzono na wakacje w dni wolne tabor 32 metrowy na linię '20'.

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 13:37
autor: kbieniu7
Łukasz pisze: 28 cze 2024, 15:30 Polączmy ZTP+ZDMK+ZIM+ZZM znowu w ZIKiT? 😃
Oby nie. Obecny podział uwolnił spory potencjał, zwłaszcza w ZTP i ZZM. To, że zaliczyło to zjazd w ostatnich latach, to inna para kaloszy...

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 13:48
autor: Kaszmir
kbieniu7 pisze: 29 cze 2024, 13:37Oby nie. Obecny podział uwolnił spory potencjał, zwłaszcza w ZTP i ZZM.
A wg mnie połączenie - przynajmniej w pewnym zakresie - wyszłoby na plus. Od pracowników ZTP nieraz słyszałem, że po podziale komunikacja między oddziałami jest trudniejsza, że dawniej np. wystarczyło iść do kolegi na inne piętro i można było szybko załatwić sprawę, a teraz musi być korespondencja (bo siedziby są w różnych częściach miasta), wymiana maili itd. i rzeczy się przeciągają.

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 14:39
autor: Aułrora
Kaszmir pisze: 29 cze 2024, 13:48 A wg mnie połączenie - przynajmniej w pewnym zakresie - wyszłoby na plus. Od pracowników ZTP nieraz słyszałem, że po podziale komunikacja między oddziałami jest trudniejsza, że dawniej np. wystarczyło iść do kolegi na inne piętro i można było szybko załatwić sprawę, a teraz musi być korespondencja (bo siedziby są w różnych częściach miasta), wymiana maili itd. i rzeczy się przeciągają.
Raczej błędem nie jest rozdział tych instytucji tylko brak budynku w którym na każdym piętrze znajdowałby się każdy z ww. urzędów. Taka urzędnicza centrala. I wtedy bylaby dobra komunikacja między urzędnikami oraz jak napisał kbieniu7 nadal byłyby wolne od samych siebie, bo nadal działałyby osobno.

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 20:58
autor: Bayer2003
impuls pisze: 29 cze 2024, 13:15 No Wiceprezydent S.Kracik Dyrekcji MPK pogroził palcem i mamy pierwszą decyzję. Pozostawiają tramwaje wysokopodłogowe w zajezdni na wakacje, czyli decyzja korzystna dla pracowników i pasażerów niekorzystna dla przedsiębiorstwa. Decyzja inna wobec dotąd uprawianej polityki MPK. Ponadto wprowadzono na wakacje w dni wolne tabor 32 metrowy na linię '20'.
Dlaczego jest to decyzja niekorzystna dla przedsiębiorstwa? Konstale 105Na pobierają dużo prądu, a E1 wpływają negatywnie na wizerunek przewoźnika. Wakacyjny odpoczynek od tych tramwajów wyjdzie wszystkim na dobre.

Re: Krakowska polityka

: 29 cze 2024, 21:07
autor: LLoan
Bayer2003 pisze: 29 cze 2024, 20:58 Dlaczego jest to decyzja niekorzystna dla przedsiębiorstwa? Konstale 105Na pobierają dużo prądu, a E1 wpływają negatywnie na wizerunek przewoźnika. Wakacyjny odpoczynek od tych tramwajów wyjdzie wszystkim na dobre.
Gdyby to było dla nich korzystne, to przez wiele lat nie broniliby się rękami i nogami przed zaprzestaniem ich wysyłania w weekendy czy właśnie wakacje, bo niedasie, wagony się zastoją, nie mogą stać tyle czasu, będą problemy z ich eksploatacją po przerwie, nie wyjadą z zajezdni, pasażerowie się przyzwyczają. Ziarno prawdy w tym jest na pewno, bo tramwaj po dwumiesięcznym postoju z pewnością będzie potrzebował jakiegoś nakładu czasu i może pieniędzy by ruszył z powrotem. A 105Na są niestety w naszych warunkach awaryjne, no ciężko to ukryć.
Choć oczywiście jak wspomniano, jest to zmiana dla plus dla zwykłych pasażerów, motorniczych i wizerunku.

Re: Krakowska polityka

: 01 lip 2024, 11:11
autor: judash
Uziemienie wiedeńczyków to problem dla MPK także w relacji z reklamodawcami. Kilka ekspozycji w ogóle nie wyjedzie przez dwa miesiące.

Re: Krakowska polityka

: 18 lip 2024, 14:35
autor: mkm3
Zakończył się audyt w magistracie
https://www.krakow.pl/aktualnosci/28514 ... racie.html

Oczywiście wyborcy oczekiwali, że będzie jakaś lista uchybień poprzednika i jego podwładnych.....

Re: Krakowska polityka

: 25 lip 2024, 16:50
autor: Łukasz
Jak oceniacie pierwsze prawie trzy miesiące Aleksandra Miszalskiego jako Prezydenta Krakowa? Jesteście zadowoleni z nowych rządów i nowej jakości wprowadzonej w krakowskiej polityce, czy jednak Waszym zdaniem lepszym Prezydentem byłby Łukasz Gibała?

Re: Krakowska polityka

: 25 lip 2024, 17:22
autor: mkm3
Trudno powiedzieć czy lepszy byłby Gibała, skoro... nim nie został. A co do nowego. Uważam, że jak na razie nic się nie zmieniło w mieście poza przetasowaniem stołków.

Re: Krakowska polityka

: 25 lip 2024, 20:03
autor: Kierman
Zgoda z przedmówcą.

Re: Krakowska polityka

: 25 lip 2024, 20:38
autor: michasss
Łukasz pisze: 25 lip 2024, 16:50 Jesteście zadowoleni z nowych rządów i nowej jakości wprowadzonej w krakowskiej polityce
Nowej jakości powiadasz... :lol:

Re: Krakowska polityka

: 25 lip 2024, 20:57
autor: Ydhflx
Ciężko mówić o nowej jakości jeśli istotna część dyrektorów miejskich spółek nie została wymieniona - na czele z dyr. ZTP. Jest to moim zdaniem dobry wyznacznik tego, że mimo iż oficjalnie PO z Majchrowskim nie dogadywało się jakoś wybitnie, to jednak są to ci sami ludzie. Niby zrobiono audyt, ale te publiczne "wyniki" to po prostu kilka PRowych stron że będzie lepiej; absolutnie nic z nich nie wynika, nie ma żadnych konkretów. Także ja spodziewam się kontynuacji dalszej polityki przewalania hajsu na za szerokie ulice i traktowania pasażerów MPK jako drugą kategorię.

Re: Krakowska polityka

: 26 lip 2024, 8:21
autor: WDZ
No nie została wymieniona bo najwyraźniej nie ma na kogo. O ile chętnych do konsumpcji fruktów w żadnej partii nie brakuje to już fachowców chętnych do pracy za psie pieniądze jakie oferuje miasto jakoś nie widać. Najlepszym dowodem może być konieczność sięgnięcia po wykopalisko w postaci Kracika...