Nie rozumiem czemu tworzy się nowe potworki zamiast lepiej wykorzystać istniejące linie. Rozwalono komunikację autobusową na Kurdwanowie, zostawiając tylko "179" do centrum (które i tak słynie z tłoku), tymczasem "169" dalej większością kursów kursów kończy w połowie trasy, przy Zajezdni.
Jak to też jest, że przy rozcięciu "192" ZTP przejmowało się zachowaniem relacji a "189" i "192" się zazębiają na sporym odcinku, tymczasem przy rozcięciu "184" - linii znacznie ważniejszej - w ogóle zignorowano takie potrzeby. Jakby były dwa różne ZTP.
obserwator pisze: 04 wrz 2020, 20:22Pytanie tylko czy na rondzie pod Bonarką linia mogłaby zawrócić?
Jeśli nie, to może zawrócić na Zajezdni. Choć stąd już blisko do Kurdwanowa.
obserwator pisze: 04 wrz 2020, 20:22Jak słusznie zauważył
Mr. Passenger w innym wątku, może przydałaby się pętla w okolicach budowanej stacji Kraków Bonarka? Po uruchomieniu SKA, samo "164" by stanowiło dość ubogą ofertę w tym miejscu, więc "184" mogłoby stanowić jej ubogacenie.
Tutaj to tylko kwestia skierowania części autobusów przez Puszkarską zamiast przez Kamieńskiego - np. "174" czy "179". Kandydaci są, do tej pory tego nie robiono pewnie by (prawie) wszystkie linie zatrzymywały się w jednym miejscu.
mkm3 pisze: 05 wrz 2020, 17:54Tylko pewnie nie ma kasy na coś takiego. A te wjazdy "144" są takie uciążliwe?
Z tego co pisali ludzie, korki przy wyjeździe na Wielicką potrafią narobić sporego opóźnienia.
prezes pisze: 06 wrz 2020, 11:23"184" było dobrym rozwiązaniem, bo linia miała swoje potoki i nie służyła tylko mieszkańcom Swoszowic.
"184" miało swoje problemy - m.in. punktualność. Pamiętam że kiedyś jadąc z Huty do Bonarki koło godz. 20, "184" złapało na trasie 10 minut opóźnienia. Niemniej zapewniało sporo połączeń, w tym z I obwodnicą - wszak przystanek "Starowiślna" leży 400 m od Poczty Głównej. Myślę, że ZTP zapomniało o tym fakcie. No i słusznie wspomniany tu na forum dojazd do przyszłego centrum przesiadkowego przy Hali Targowej.